خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
سبک دکوراسیون انتقالی
سبک انتقالی (Transitional) یکی از محبوب ترین سبک ها در بین مردم است.
یک سبک انتقالی با تعداد زیادی از سبک های معماری همراه است. به عنوان مثال شما می توانید با ترکیب کردن سبک مدرن و سنتی، ظاهری متناسب با سبک انتقالی به وجود بیاورید؛
این ترکیب می تواند در دیوار، کف و یا اسباب خانه اتفاق بیفتد. این سبک پر طرفدار تعادلی بین سبک مدرن و سنتی ایجاد می کند.
در این سبک دکوراسیون معمولا از رنگ های خنثی و رنگ متمایل به سبز برای ایجاد حس آرامش بیشتر استفاده می شود.
در این سبک جذاب می توان از موادی که در سبک مدرن بیشتر دیده می شوند مانند چوب، استیل و یا شیشه در کنار مبلمانی مجلل، سنتی و پر از زرق و برق استفاده کرد.
با تلفیق این دو سبک به استقبال خانه ای سرشار از هیجان و زیبایی بروید.




سبک دکوراسیون مدرن
سبک مدرن که در اوایل قرن بیستم به وجود آمده است، یک سبک دکوراسیون با بهره بردن از خطوط صاف و منظم و اثاثیه بسیار زیبا، ساده و مرتب است.
در خانه هایی که به این سبک هستند معمولا از رنگ های ساده و موادی مانند استیل و شیشه و مواد طبیعی مانند چرم و چوب استفاده می شود.
این سبک بر خلاف سبک های قدیمی از تجملات دوری می کند و وسایل کاربردی اهمیت بیشتری نسبت به جزئیات دارند.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که عاشق خانه های ساده و منظم و به دور از پیچیدگی و شلوغی هستید، خانه ای با سبک مدرن بهترین گزینه برای شما است.
در این سبک از لوازم جانبی کم و ساده استفاده می شود؛ این سبک با جلوه ساده و زیبایی که به خانه می بخشد برای خانه های کوچک نیز توصیه می شود. با اجرای این سبک فضایی گرم و صمیمی در خانه خود ایجاد کنید.


مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
سبک دکوراسیون معاصر

سبک دکوراسیون معاصر یکی از انعطاف پذیرترین سبک های طراحی است.
در این سبک معمولا اثاثیه زیادی در اتاق ها وجود ندارد و از رنگ های تک رنگ مانند مشکی، سفید و یا خاکستری استفاده می شود.
این سبک که طرفداران زیادی نیز دارد به خانه جلوه منحصر به فردی می دهد.

استفاده از شیشه و فلزات یکی دیگر از ویژگی های اصلی این سبک است. سبک معاصر با سبک مدرن متفاوت است؛ در سبک معاصر علاوه بر خطوط مستقیم و صاف، از خطوط منحنی نیز استفاده می شود.
تفاوت دیگر این سبک با سبک مدرن، استفاده از رنگ های پر رنگ و جسورانه در کنار رنگ های خنثی است.
اگر اولین بار است که به طراحی دکوراسیون خانه می پردازید، انتخاب سبک معاصر ایده خوبی برای شروع کارتان است.




سبک دکوراسیون روستایی

امروزه در بخش غربی جهان، “سبک روستایی” (farmhouse ) در دکوراسیون منازل مشهور است.
افراد بر این عقیده اند که این سبک قدیمی نیست و شادی و سرگرمی را به خانه های آن ها می آورد؛ این سبک از دکوراسیون به دلیل راحتی فراوان و الهام گرفتن از عناصر طبیعت مانند چوب و سنگ، طرفداران خاص خود را دارد.
به عنوان مثال شومینه های سنگی ایده ای عالی برای خانه هایی به سبک روستایی است.
برای اجرای یک سبک روستایی زیبا و راحت، توجه کردن به نکات ریز و ظریف اهمیت بسیاری دارد.
در این سبک دنج به نظر رسیدن اتاق ها، به ویژه اتاق نشیمن ضرورت دارد؛ استفاده از کاناپه و صندلی های راحت بزرگ به دنج به نظر رسیدن فضا کمک زیادی می کند. شما می توانید با ترکیب کردن سبک مدرن و روستایی، ظاهری شیک و متفاوت به خانه خود بدهید.

سریع ترین راه برای راحت شدن از شر خانه خالی و جدید، تلاش برای تزئین کردن یکباره تمام خانه نیست؛ بلکه باید ابتدا به بررسی کارهای اصلی و جزئیات بپردازید و طراحی دکوراسیون اتاق ها را بر اساس درجه اهمیت آن ها اولویت بندی کنید.
طراحان داخلی توصیه می کنند، قبل از به پایان رساندن یک اتاق قسمت دیگری را شروع نکنید.

اگر قصد دارید از طراحی اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام شروع کنید، می توانید برنامه ای دقیق و منظم برای دکوراسیون آن ها طراحی و آماده کنید و سپس یک به یک به انجام آن ها بپردازید.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
اهمیت داشتن وسایل بزرگ

در هر اتاق بزرگترین قطعه، معمولا مهم ترین و گران ترین قطعه است، به همین دلیل مهم است که به سراغ یک قطعه بزرگ بروید و راه خود را از آن جا شروع کنید؛ برای مثال در اتاق ناهار خوری از یک میز ناهار خوری، در اتاق نشیمن از مبلمان و کاناپه های راحتی و در اتاق خواب از تـ*ـخت خوابتان شروع کنید؛ قطعا این قطعات مهم ترین و بزرگترین وسایل در طراحی هر قسمت به شمار می روند، پس توجه کردن به آن ها برای طراحی خانه جدیدتان ضروری است.

اتاق های بزرگ مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب، معمولا قسمت هایی هستند که شما در آن جا بیشترین هزینه را می کنید، بنابراین باید به این اتاق ها توجه ویژه ای شود. شما بیشتر وقت خود را در این اتاق ها می گذارانید، مخصوصا وقتی که مهمان دارید، پس از طراحی دقیق آن ها غافل نشوید تا بتوانید خانه را به محیطی گرم و صمیمی برای خود و اعضای خانواده تبدیل کنید.



اهمیت تـ*ـخت خواب در طراحی اتاق خواب

اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های خانه شما است و تـ*ـخت خواب مانند پناهگاه و جایگاهی مقدس برای هر انسانی است و به طبع امنیت و آرامش این اتاق خصوصی از اهمیت بالایی برخوردار است، پس به نحوه طراحی آن و چگونگی استفاده از رنگ ها، پارچه ها، مبل راحتی و لوازم جانبی آن دقت کنید تا هنگامی که احساس خستگی کردید، بتواند آسایش شما را تامین کند.

انتخاب سبک و رنگ تـ*ـخت و همچنین ملافه های خاص و زیبا به خوشحالی و شادابی شما در خانه کمک زیادی می کنند.
تمام کارشناسان و مشاواران طراحی با یکدیگر هم عقیده اند که باید به محیط خوابتان اهمیت ویژه ای بدهید و بالش و پتویی مناسب، راحت و تهیه شده از بهترین مواد را انتخاب کنید؛
در واقع نکته اصلی و قابل تامل این است که باید در اتاق خوابتان احساس گرما، شادی و قدرت داشته باشید. قطعا شما لایق بهترین ها هستید.

این نگرانی، برای فضای خواب شما کاملا به جا و منطقی است، چرا که شما باید لحظات زیادی را در اتاق خوابتان بگذارنید.
شما باید نیازهای خانه خود از جمله اتاق خواب را تامین کنید، چرا که در اینجا می خواهید بدانید که ترجیحات و اولویت های شما در دکوراسیون خانه جدید خود در آینده چیست.
تمام ایده ها را بررسی کنید و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود، بهترین دکوراسیون را برای خانه خود، مخصوصا اتاق خواب اجرا کنید. داشتن محیطی شیک، آرام و دلنشین حق طبیعی هر انسانی است.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
استفاده از رایحه ای مناسب و خوش بو در فضای خانه
متخصصان در زمینه عطر، به شدت توصیه می کنند که از رایحه ای خوش بو و آرامش بخش در فضای خانه استفاده کنید.
نگران نباشید، استفاده از رایحه مناسب به معنای خریدن اسپری های گران قیمت نیست؛ شما می توانید با استفاده از شمعی معطر در اتاق ها و یا حمام خانه، فضایی خاص و دلنشین را به خود و اعضای خانواده تان هدیه بدهید.

استفاده از این عطرها به از بین بردن بوهای نامطلوب و ناخواسته در خانه کمک می کنند و همچنین هوای خوبی برای تنفس به شما می دهند.
به عنوان مثال بعد از آشپزی می توانید از یک رایحه مناسب برای از بین بردن بوی غذا استفاده کنید و فضای دلپذیری را به وجود بیاورید.
واضح است که خوشبو کردن منزل به اندازه خوشبو کردن بدن و لباس هایمان اهمیت دارد؛ چرا که احساس کسالت در خانه را از بین می برد و روح انسان را جلا می دهد.
این مطالب حاصل دانش و سال ها تحقیقات کارشناسان در زمینه عطر و طراحی دکوراسیون داخلی است.

استفاده از رایحه ای خوشبو در خانه ها یک روش منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون به شمار می رود، چرا که این کار به خانه شما شخصیت می دهد و خاطره ای برای افراد گوناگون می سازد و باعث می شود سال ها بعد افراد به راحتی خانه شما را به یاد بیاورند.



استفاده کردن از آینه های زیبا در طراحی دکوراسیون
آینه ها نقش بسیار پر رنگی را در طراحی خانه ها ایفا می کنند، اما باید از آن ها به درستی و در جای مناسب استفاده کرد.
روشی که طراحان پیشنهاد می کنند، استفاده از آینه های فراوان نیست، بلکه به کارگیری تعداد کافی و قرار دادن آن ها در جای مناسب است.
آینه ها را برای ایجاد تفاوت به درون خانه ها بیاورید. طراحان دکوراسیون داخلی بر این امر تاکید دارند که آینه ها نور محیط را به شدت تقویت می کنند و فضا را به طور حیرت انگیزی درخشان و نورانی می کنند و همچنین با استفاده از ویژگی انعکاس دادن نور، به روشن کردن دیوارهایی که مخالف منابع نور هستند کمک بسیاری می کنند.
علاوه بر این موارد، با کمک آینه ها می توان فضا را بزرگتر و دو برابر اندازه واقعی شان نشان داد. با آویزان کردن چند آینه در مقابل پنجره خانه، نور طبیعی و منظره زیبای بیرون را به درون خانه بیاورید و از فضا لـ*ـذت ببرید.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
توجه کردن به چراغ ها و روشنایی
قبل از طراحی کردن چراغ ها، باید مکان مرکز برق را مشخص کنید تا هنگام وصل کردن لامپ ها دچار مشکل نشوید.
نور پردازی ارتباط مستقیمی با روحیه افراد خانه دارد، بنابراین از نورهای کوچک در نورپردازی خانه غافل نشوید.
توجه به این نکته بسیار ضروری است که لامپ ها را در جای درست قرار دهید. همان طور که بیان شد، بسیاری از کارشناسان طراحی خانه اعتقادشان بر این است که عناصر کوچک روشنایی مانند لامپ رو میزی، لامپ مطالعه و یا لامپ های ایستاده در قسمتی از اتاق، در زیبا و جذاب کردن فضای خانه بسیار موثر هستند؛ باید بررسی کنید که کدام قسمت خانه به نور بیشتری نیاز دارد.



توجه به بافت ها در طراحی دکوراسیون خانه

شاید باورش برای بسیاری از افراد مشکل باشد، اما از نظر طراحان دکوراسیون داخلی، هنگامی که قصد دارید به طراحی دکوراسیون بپردازید، بافت خانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد.
وجود بافت ها در دکوراسیون داخلی، باعث می شوند خانه ها از یکنواختی در بیایند. به عنوان مثال بافت دیوار بیرونی شما باعث جلب توجه بصری می شود و افراد با نگاه کردن به این بافت ها حس و حال خوبی پیدا می کنند.
از بافت های خانه خود غافل نشوید؛ شما می توانید بافت خاصی را برای دیوارها، مبلمان، بالش ها، ملافه ها و یا مکان های دیگر استفاده کنید تا هنگام ورود مهمانان به درون خانه جلب توجه کنند.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
استفاده بهینه از هنر و خلاقیت در دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون خانه به معنی استفاده کردن از ایده های متخصصان و خلاقیت فردی صاحبان خانه است.
شما باید از خلاقیت و هنر خود کمک بگیرید و فضایی را برای قرار دادن نقاشی ها، لوازم جانبی و سایر موارد هنری در نظر بگیرید.
وقتی صحبت از هنر و خلاقیت به میان می آید، نقاشی بزرگ و زیبا اولین ایده برای ایجاد فضایی هنری و شیک است.
دنیای ما پر از هیاهو و استرس است که تاثیر مستقیمی بر روح و روان ما می گذارد؛ ما می توانیم با ایجاد فضایی آرام و هنری کمی از این فشارها را کاهش دهیم. بهترین مکان برای قرار دادن نقاشی های بزرگ و یا آثار هنری بالای مبلمان و یا هر چیزی دیگری مانند میز و صندلی است.



استفاده از پرده ها در فضاهای کوچک
هر چه سقف خانه شما بلند تر باشد، خانه بزرگتر به نظر می رسد، اما اگر خانه شما سقف بلندی ندارد به هیچ عنوان نگران نباشید؛ چرا که در طراحی دکوراسیون داخلی همیشه راه حلی برای بهتر کردن شرایط وجود دارد.
شما می توانید با استفاده از پرده های سقفی ساده، فضای کوچکتان را بزرگ جلوه دهید و یا برای روشن کردن فضا آویزهای بلندی را انتخاب کنید.
لازم نیست پول زیادی را صرف آویزهای گران قیمت و یا موارد مشابه آن کنید، شما می توانید از لامپ های معمولی و ساده استفاده کنید، فقط کافی است اطمینان حاصل کنید که آن ها به درستی آویزان شده اند.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
توجه کردن به فضاهای خصوصی مانند حمام
در طراحی دکوراسیون داخلی به حمام توجه ویژه ای می شود، چرا که باید آرامش بخش و لـ*ـذت بخش باشد و به عنوان یک فضای خصوصی در خانه ، خستگی و کلافگی شما را از بین ببرد و حس و حالی تازه به شما ببخشد.
نگرانی شما در رابـ*ـطه با طراحی دکوراسیون حمام کاملا طبیعی است، اما امروزه روش هایی برای ایجاد یک حمام شیک و پر از آرامش ارائه شده است.

می توان با حوله های کرکی زیبا ونرم و سفید، آینه، اکالیپتوس، صابون خوش عطر، دمپایی مخصوص حمام و وسایل تزئینی حمام، فضایی گرم و دلنشین به وجود بیاورید تا دور از تنش های روزانه به استحمام بپردازید. از خلاقیت خود در طراحی حمام بهره ببرید.




اجرای ایده های منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون

گاهی اوقات باید روش های متفاوت و بی نظیر را در دکوراسیون خانه امتحان کنید.
برای مثال انتخاب مبلمانی منحصر به فرد، ایجاد فضایی سبز مقابل در ورودی و یا انتخاب کتابخانه ای خاص، ایده های مناسبی برای طراحی متفاوت است؛
با انجام ایده های متفاوت، آن قسمت را به یک فضای خاص در خانه خود تبدیل کنید و همچنین اگر در کارهای هنری سر رشته دارید، با استفاده از خلاقیت خود آثار هنری جذابی را درست کنید تا بازگو کننده شخصیت و حس و حال شما برای بینندگان باشد.

توجه کردن به موارد کوچک و ظریف در طراحی خانه

فراموش نکنید که شما نه تنها باید به فضای کلی خانه خود توجه کنید، بلکه باید به تمام اکسسوری (لوازم جانبی) که در خانه خود قرار می دهید دقت کنید؛ چرا که اکسسوری و لوازم کوچک مکمل دکوراسیون داخلی محسوب می شوند و تاثیر شگفت انگیز این لوازم به ظاهر کوچک بر زیبایی و گرمی خانه بر کسی پوشیده نیست.

لوازم تزئینی روی میز قهوه، کوسن های روی مبلمان، تابلوهای هنری روی دیوار، عکس های خانوادگی، گلدان ها و مجسمه ها و غیره همگی در ایجاد فضایی تاثیر گذار نقش دارند؛
فقط باید از هنر و کارهای خلاقانه استفاده کنید تا ظاهری شیک و مدرن در خانه ایجاد کنید.
جمله ای وجود دارد که می گوید: ” کمتر همیشه بیشتر است” (آنچکه کوچک و کم اهمیت به نظر می رسد اهمیت بیشتری دارد) و یا به عبارتی دیگر شخصیت و سبک خود را از طریق اکسسوری و هنرهای اندیشمندانه به نمایش بگذارید.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
اهمیت رنگ در طراحی دکوراسیون خانه

انتخاب رنگ شاید مهم ترین مسئله در طراحی دکوراسیون خانه ها، مخصوصا خانه ای جدید باشد.
انتخاب رنگ در روحیه افراد و حس راحتی و شادابی آن ها، اهمیت بالایی دارد.
علاوه بر این، طراحان بر این عقیده اند که انتخاب رنگ دیوار، کف و یا وسایل داخل خانه، نشان دهنده شخصیت صاحب خانه است؛ بنابراین علاوه بر دقت در رنگ لوازم بزرگ و مهم، به رنگ اکسسوری ها در خانه نیز اهمیت دهید، به عنوان مثال برای کوسن ها رنگ هایی را انتخاب کنید که تکمیل کننده دکوراسیون خانه شما باشند.

از رنگ های شاد و جسورانه غافل نشوید، چراکه حس شادی و نشاط در شما را تقویت می کنند و به خانه روح و زندگی می دهند.
اگر خواهان یک فضای شاد و پر جنب و جوش هستید، اما هیچ چیز با دکوراسیون شما همراه نمی شود، تنها راه حل استفاده از یک رنگ شاد در چند قسمت خانه است.
چشم انسان به طور کاملا طبیعی در فضا مسافرت می کند، بنابراین با انتخاب رنگ مناسب در فضا به هدف خود می رسید و احساس زیبا و متفاوتی را در افراد ایجاد می کنید، پس در رنگ تمام لوازم خانه از جمله فرش ها و قالیچه ها، مبلمان، آثار هنری، کوسن ها، دیوارها و وسایل دیگر دقت کنید تا در محیطی دلنشین به کارها رسیدگی کنید.




استفاده از مبلمان شناور در طراحی دکوراسیون خانه ها

اگر در رابـ*ـطه با اتاق خانه خود احساس خوب و راحتی ندارید، قطعا مبلمان مناسبی را برای دکوراسیون خود انتخاب نکرده اید.
استفاده از مبلمان شناور (مبلمانی که به راحتی جابجا می شود) در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت بسیاری دارد و پر کاربرد است.
بسیاری از مردم مبل ها را به دیوارها می چسبانند تا با این کار، فضای بیشتری در اختیار داشته باشند، اما هنگام گفت و گو با یکدیگر دچار مشکل می شوند و نمی توانند به راحتی با یکدیگر معاشرت کنند.

طراحان دکوراسیون داخلی برای حل این مشکل، مبلمان شناور را به شما پیشنهاد می دهند تا هنگام نیاز بتوانید آن ها را به راحتی جابجا کنید و در محل مورد نظرتان قرار دهید؛ برای این که یک فضای مناسب و دنج برای معاشرت داشته باشید، یک نقطه مرکزی و دلخواه مانند اطراف شومینه، زیر پنکه سقفی و یا اطراف محل تلویزیون را انتخاب کنید و اگر کف پوشی با جنس چوب و یا کاشی دارید، پیشنهاد می کنیم حتما یک قالیچه متوسط و زیبا در وسط آن قرار دهید.

یک فرش با ابعاد مناسب زمین را پر می کند و فضای بیشتری برای استفاده در اختیار شما می گذارد، سپس یک میز قهوه در وسط این قالیچه بگذارید و مبلمان خود را در اطراف میز بچینید؛ باید توجه داشته باشید که حدودا پنجاه سانتی متر بین میز قهوه و مبلمان فاصله بگذارید.
با این ترفند ساده فضای شیک، زیبا و مناسب جمع های خودمانی ایجاد کرده اید.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
اهمیت رنگ آمیزی در طراحی دکوراسیون

معمولا در زمان نقل مکان به خانه جدید و یا انجام دکوراسیون خانه در هر زمانی، یکی از متداول ترین فعالیت ها برای طراحی زیبا و خاص، رنگ آمیزی است.
امروزه پوشش جدیدی از رنگ دیگر آن چنان گران و غیر قابل دسترس نیست و اکثر افراد قادر به انجام آن هستند و حتی شما می توانید خودتان به رنگ آمیزی محیط بپردازید و با یک تیر دو نشان بزنید؛ با این کار علاوه بر ایجاد لحظات شیرین و خاطره انگیز در کنار دوستان و اعضای خانواده، در هزینه ها نیز صرف جویی می کنید.

رنگ آمیزی محیط از نظر ظاهری تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون خانه و زیباتر به نظر رسیدن مبلمان و یا سایر وسایل خانه دارد؛ دیوارهایی که به تازگی و با رنگ های خنثی رنگ آمیزی شده اند، باعث می شوند المان های دکوراتیو شما جلب توجه بیشتری کنند و همچین خانه را به محیطی بسیار دلنشین و مطبوع تبدیل می کنند.
یکی دیگر از روش هایی که می توان به کمک رنگ ها انجام داد، نقاشی روی چوب است که فضا را جذاب تر می کند، خصوصا اگر این کار با رنگ سفید و یا رنگ دیگری که متضاد رنگ دیوارها است، انجام شود.
این روش محبوب در طراحی به جذابیت بیشتر فضا کمک می کند.




استفاده از رنگ های خنثی برای موارد خاص در طراحی

احتمالا شما از آن دسته از افراد هستید که تصور می کنید باید برای طراحی دکوراسیون خانه خود از رنگ های خنثی استفاده کنید و برای مبلمان، تـ*ـخت خواب ها، فرش ها، لامپ ها و سایر موارد به سراغ رنگ های خنثی می روید، اما ما به شما می گوییم که می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و از رنگ های متنوع و زیبا و یا هر اثر هنری برای زیبا و خاص کردن فضای خانه تان کمک بگیرید.

زمانی در خانه احساس آرامش می کنید و حس خوبی را به اطرافیانتان منتقل می کنید که در کنار روش های طراحی دکوراسیون از سلیقه شخصی تان غافل نشوید.
گاهی افراد از لوازم کسل کننده ای در خانه استفاده می کنند، پس اگر از سبک طراحی خانه خود خسته شدید، با اضافه کردن چند ایده ساده، سرگرم کننده و متناسب با بودجه تان، فضا را به طور هیجان انگیزی دگرگون کنید و از بودن در خانه خود لـ*ـذت ببرید.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay

Armita.M

دستیار تالار هنر
دستیار مدیر
  
عضویت
5/10/20
ارسال ها
626
امتیاز واکنش
17,015
امتیاز
303
محل سکونت
!~شهر فراموشی~!
زمان حضور
70 روز 22 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاربرد رنگ های تیره و تاریک در طراحی دکوراسیون

معمولا بسیاری از افراد رنگ های تیره و تاریک را برای طراحی دکوراسیون خانه خود نمی پسندند و رنگ های روشن برای آن ها ارجحیت دارد، اما از لحاظ استراتژیک استفاده از رنگ ها و لوازم تیره نه تنها باعث ایجاد عمق و تمرکز در فضا می شود، بلکه باعث ایجاد روحیه و درام در افراد نیز می شود.
در هر طراحی داخلی باید مقدار کمی رنگ سیاه و یا تیره باشد؛ با این حال شما باید در انتخاب رنگ تیره و استفاده به جا از آن دقت کنید؛ شما به اطلاعاتی نیاز دارید تا بتوانید این رنگ را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید، پس حتما قبل از تصمیم گیری تحقیق کنید، چرا که هیچکس نمی خواهد به جای یک خانه گرم و صمیمی، خانه ای غیر عادی و ترسناک داشته باشد.



استفاده از مبلمان سفارشی در طراحی دکوراسیون

استفاده از مبلمان سفارشی در دکوراسیون منزل راهی آسان و ارزان محسوب می شود.
شما می توانید با هزینه اندک مبلمان خانه را آن طور که می خواهید طراحی کنید.
با اضافه کردن دسته ها و پایه های مبل به قطعات معمولی و استفاده از پارچه های گوناگون و حتی رنگ دلخواهتان مبلی مناسب با سلیقه و سبک شخصی خود طراحی کنید؛ این کار جالب و هیجان انگیز است، چرا که مبل ها در انواع سبک ها و مواد موجود است.

این ایده مناسبی برای بسیاری از افراد است، چرا که در طراحی دکوراسیون خانه اولین و مهم ترین مساله بودجه آن ها است.
در انتخاب ایده های طراحی، روش هایی را انتخاب کنید که مناسب بودجه شما باشند.



مهم ترین ها در طراحی خانه

 
  • تشکر
Reactions: ASaLi_Nh8ay
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا