خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر از دنبال‌کنندگان صنعت بازی کشورمان باشید حتما با بازی سفیر عشق آشنایی دارید. پروژه‌ بلندپروازانه و بزرگ استودیو بازی‌سازی رسانا شکوه کویر که چیزی نزدیک به 5 سال از آغاز مراحل توسعه آن می‌گذرد. بازی که در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) ساخته شده و البته رگه‌هایی از پلتفرمینگ و مخفی‌کاری هم در خود جای داده است. اخیرا در پی اس ارنا موفق شدیم مصاحبه‌ای اختصاصی با عماد رحمانی، کارگردان بازی سفیر عشق و موسس استودیو رسانا شکوه کویر، داشته باشیم. رحمانی طی این مصاحبه از گلد شدن بازی (اصطلاحی برای کامل شدن مراحل توسعه بازی و آماده شدن نسخه نهایی) خبر داد و یکشنبه سی‌ام آذر ماه را به عنوان تاریخ انتشار بازی مشخص کرد. اما گفته‌های رحمانی تنها به تاریخ انتشار بازی محدود نشد و توانستیم به اخبار جدیدی از بازی سفیر عشق دست پیدا کنیم.

بازی سفیر عشق با پرداختن به داستان یک شخصیت خیالی روایتی متفاوت از مسلم بن عقیل خواهد داشت.

در طی مصاحبه با عماد رحمانی، اخبار جدیدی از داستان بازی سفیر عشق به‌دستمان رسید. سفیر عشق یک بازی قصه‌محور و تک نفره بوده و روایت‌گر داستان جوانی ایرانی به نام مهران است؛ کسی که طی ماجراهایی دخترش را از دست داده و با یک ترومای سنگین روانی دست پنجه نرم می‌کند. او یکی از همراهان حسن بن علی بوده که بعد از صلح ایشان به زادگاه خود یعنی شهر ری برگشته است. اما بعد از گذشت مدتی برای فرار از فشار امویان بر شیعیانِ حضرت علی به کوفه مهاجرت می‌کند. سفری که با ورود مسلم بن عقیل به کوفه همزمان می‌شود.


اخبار جدیدی از بازی سفیر عشق منتشر شد

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع

این بازی را می‌توانید در سه حالت آسان، متوسط و سخت تجربه کنید. طبق گفته‌های رحمانی، بازیکنان برای تمام کردن بازی در سطح متوسط به زمانی حدود 6 تا 8 ساعت نیاز خواهند داشت و از نظر داستان بازی، اصلا با اثر کوتاهی روبه‌رو نیستیم. وقایع بازی سفیر عشق در شهرهای مختلفی مانند ری، کوفه، واحه و همچنین خانه بزرگانی مانند خانه مختار جریان خواهد داشت. داستان بازی به‌صورت خطی روایت می‌شود و از طرفی محیط‌های بازی به‌صورت Open Area توسعه داده شدند؛ به این معنا که می‌توانید در محیط‌های مراحل مختلف بازی به‌صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید اما برخلاف بازی‌های جهان باز یا Open World نمی‌توانید از محیطی به محیط دیگر بروید.
بازی سفیر عشق یک بازی Open Area با روایت خطی‌ست.
بازی سفیر عشق دارای 55 دقیقه صحنه سینماتیک به‌صورت in-game است. عماد رحمانی هم در صحبت‌هایش ضمن اشاره به این موضوع توضیحات بیشتری درباره روند ساخت این کات‌سین‌ها داد:
کارهای سینماتیک بازی کاملا به‌صورت موشن کپچر بودند و برای ساخت‌ آن‌ها نزدیک به 300 دقیقه موشن کپچر ضبط شد. تمامی این صحنه‌های سینماتیک به‌صورت in-game ساخته شدند و در خیلی جاها سعی کردیم [برای بازیکنان] سوپرایز‌هایی داشته باشیم. برای مثال در تعدادی از صحنه‌های سینماتیک بدون کات خوردن وارد ادامه بازی می‌شوید؛ چیزی شبیه به بازی God of War.
عماد رحمانی همچنین در صحبت‌هایش به گیم‌پلی بازی و مکانیک‌های آن اشاره کرد. طبق گفته‌های او در کنار مکانیک‌های مربوط به هک اند اسلش شاهد تعدادی از مکانیک‌های پلتفرمینگ و مخفی کاری هم هستیم. کاراکتر بازی می‌تواند با ترکیب اسلحه‌های مختلفی مانند تک شمشیر، دو شمشیر و شمشیر و سپر یا تیر و کمان کار کند. هرکدام از این اسلحه‌ها دارای یک درخت ارتقا (Upgrade Tree) هستند که با کسب تجربه و فعال کردن شاخه‌های مختلف آن می‌توانید مهارت مهران را در استفاده از هر یک از اسلحه‌ها افزایش دهید. البته رحمانی در صحبت‌هایش اشاره کرد که این تنها راه ارتقای اسلحه‌ها نخواهد بود.


اخبار جدیدی از بازی سفیر عشق منتشر شد

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع

یک سری المان‌های مخفی شامل بت‌های عربی و گنجینه‌های فارسی در بازی وجود دارند که بازیکنان با استفاده از آنان می‌توانند یک سری از ویژگی‌های اسلحه‌های بازی را فعال کنند. سلاح‌های موجود در بازی دارای 5 کمبو و 2 مهارت (Skill) هستند. همچنین هر کدام از اسلحه‌ها 4 حرکت سبک (Light) و 2 حرکت سنگین (Heavy) دارند. همان استانداری که بازی God of War جدید هم از آن استفاده کرده است.
رحمانی در ادامه صحبت‌هایش به دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی مانند اسب سواری و مکانیک‌های مختلف پلتفرمینگ مانند بالا رفتن از محیط‌های مختلف، پریدن و… اشاره کرد (البته طبق صحبت‌های او مکانیک‌های پلتفرمینگ بازی به‌صورت کنترل شده هستند و نباید انتظار مکانیک‌هایی مانند آنچه در سری Assassin’s Creed می‌بینیم را داشته باشید).
------
مکانیک‌های بازی سفیر عشق شباهت‌های نزدیکی با بازی God of War دارند.
------
کارگردان بازی سفیر عشق بعد از آن درباره ویژگی‌های فنی اثر و مشخصات سخت‌افزاری سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی صحبت کرد. طبق گفته‌های او نرخ فریم ریت بازی به‌صورت پیش‌فرض روی 30 فریم بر ثانیه قفل شده اما کاربرانی که کارت گرافیک GTX 1660 به بالا داشته باشند می‌توانند نرخ فریم ریت بازی را روی 60 FPS تنظیم کنند. در ادامه مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی را برایتان لیست کردیم.


اخبار جدیدی از بازی سفیر عشق منتشر شد

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی سفیر عشق:
  • پردازنده: Intel Core-i5
  • کارت گرافیک: Nvidia Geforce GTX 780
  • حافظه RAM: هشت گیگابایت
  • فضای مورد نیاز نصب بازی: 14 GB
همچنین حداقل کارت گرافیک لازم برای اجرای بازی با تنظیمات گرافیکی Ultra کارت گرافیک GeForce GTX 980 است. البته بازی سفیر عشق از قابلیت بهینه‌سازی خودکار بهره می‌برد و با اجرای آن برای اولین بار، بازی به‌صورت خودکار مناسب‌ترین تنظیمات گرافیکی را اعمال خواهد کرد.
بازی سفیر عشق یکشنبه 30 آذر ماه امسال به‌صورت فیزیکی (DVD) منتشر خواهد شد. نسخه دیجیتالی این اثر هم کمی بعد توسط فروشگاه مستقل خود بازی عرضه می‌شود.
منبع:
پی‌اس ارنا


اخبار جدیدی از بازی سفیر عشق منتشر شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا