خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:آخرین اخبار تیم ملی
گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعتی قبل کشور‌های میزبان لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که در کمال تعجب میزبانی سه گروه به عربستان رسیده و تیم‌های ایرانی هیچ میزبانی به دست نیاوردند.

بر این اساس عربستان به عنوان میزبان گروه اول و سوم و چهارم انتخاب شد، شهر الشارجه امارات میزبان گروه دوم شد و بازی‌های گروه پنج هم در هند برگزار خواهد شد.
کشور قطر هم پیش از این به خاطر ترافیک برگزاری مسابقات در خاک این کشور، هیچ درخواست میزبانی نداد و جالب اینکه کشور تازه وارد هندوستان هم با تنها نماینده اش صاحب میزبانی شد.‌ای اف سی به درخواست تیم‌های ایرانی و ازبک ترتیب اثر نداده است.

پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پنجشنبه تأیید کرد هند در اواخر سال جاری میزبان مسابقات گروه E خواهد بود، گوای هند قرار است اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را در خانه انجام دهد.

با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سراسر قاره، AFC تصمیم گرفته بود که هر گروه را در یک مکان متمرکز میزبانی کند تا خطر ابتلای بازیکنان و کارکنان به کرونا را به حداقل برساند. به همین ترتیب، پیشنهادات از همه کشور‌های علاقه‌مند به میزبانی از جمله هند به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید.

گفته می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این دوره به دنبال جلب رضایت تیم‌های عربستانی و فدراسیون این کشور بوده تا در رقابت با تیم‌های قطری، همه میزبانی را به دوحه ندهد. در این میان نکته مهم عقب ماندن فوتبال ایران از مناسبات قدرت در سطح کنفدراسیون فوتبال قاره به خصوص در بخش غرب آسیاست و دیگری حسابی روی ما باز نمی‌شود.

فوتبال ایران در سیاه‌ترین دوره اعتبار خود، با حضور مهدی تاج در سطح اول‌ای اف سی، هیچ حرفی برای گفتن ندارد و تقریبا همه رقابت‌ها با رقبای عرب را به شیوخ پرنفوذ واگذار می‌کند.

عواملی مانند محدودیت‌های حداقل سفر و قرنطینه برای تیم‌های مهمان، راحتی پرواز‌ها و وضعیت پزشکی در کشور میزبان مورد توجه قرار گرفتند.

در طول مسابقات، آزمایش اجباری Covid-۱۹ برای همه بازیکنان و مسئولان ترتیب داده می‌شود که هزینه‌های آن بر عهده AFC است.


سه بر هیچ به نفع عربستان!/ چرا AFC چهار تیم ایرانی را مهمان کرد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا