خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
CleanMyPC ابزار جدید تعمیر و پاک کننده برای ویندوز می باشد که توسط شرکت MacPaw ساخته شده است. نرم افزار CleanMyPC شامل مجموعه ای از ابزار های تمیز کننده برای ویندوز است. این نرم افزار قادر است فایل های چند گیگابایتی را از یک کامپیوتر حذف و توسط 5 ابزار تعمیر و نگهداری پشتیبان گیری کند : پاک کردن امن, حذف کامل, تعمیر و نگهداری رجیستری, اجرای خودکار و برنامه های افزودنی.
ویژگی و امکانات CleanMyPC :

  • اسکن: آنالیز هارد دیسک جهت پیدا کردن فایل ها که ممکن است بدون خطر حذف شوند. به چهار دسته تقسیم می شوند: کش و لاگ, فایل راهنما, زبان های اضافی, سطل زباله
  • اکثر برنامه ها با فایل Help منتشر می شوند که شامل اطلاعات درباره قابلیت های برنامه می باشد. شما می توانید فایل های راهنما را که در حال حاضر آزادانه استفاده می کنید, حذف کنید.
  • بعضی از برنامه ها با ترجمه چند زبان ساخته می شود (مانند اسپانیایی, روسی یا آلمانی). از آنجا که شما فقط می خواهید نرم افزار در یک زبان اجرا شود, می توانید دیگر زبان های برنامه را حذف کنید.
  • سطل زباله: در این بخش CleanMyPC فایل های مختلف را که به طور معمول به آن دسترسی ندارید را اسکن می کند. مانند Restore points (فایل های پشتیبان ایجاد شده توسط ویندوز), Recycle Bin (پوشه های واقع در تمام دیسک), Crash reports (فایل های ایجاد شده توسط برنامه ها و ویندوز زمانی که چیزی کِرَش می شود).
  • پاک کردن امن: زمانی که فایلی را حذف می کنید, آنها می توانند توسط نرم افزار های ریکاوری بازگردانی شوند. قابلیت Secure Erase به شما اجازه می دهد تا فایل ها را بدون امکان بازگردانی حذف کنید.
سیستم مورد نیاز
Operating System
منبع: دانلود لی


نرم افزارMacPaw CleanMyPC

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا