خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

parädox

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
9/10/20
ارسال ها
2,829
امتیاز واکنش
37,845
امتیاز
368
محل سکونت
انتهای راهرو سمت چپ
زمان حضور
60 روز 11 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
انگار قرار نیست اپلیکیشن‌های تغییر چهره تمام بشوند و سالی بدون ترند شدن یکی از آن‌ها آغاز شود. این بار، نوبت اپلیکیشنی شده به نام Toonme که شما را شبیه کاراکتر‌های انیمیشن‌های والت دیزنی می‌کند.

برترین‌ها: انگار قرار نیست اپلیکیشن‌های تغییر چهره تمام بشوند و سالی بدون ترند شدن یکی از آن‌ها آغاز شود. این بار، نوبت اپلیکیشنی شده به نام Toonme که شما را شبیه کاراکتر‌های انیمیشن‌های والت دیزنی می‌کند.

با نصب نرم افزار Toon Me می‌توانید به راحتی توسط جلوه‌های فوق العاده‌ای که در برنامه تعبیه شده است عکس‌های خود را به کارتون، نقاشی رنگ روغن، نقاشی با مداد و موارد دیگر تبدیل کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی خود با دوستانتان به اشتراک گذارید.

اپلیکیشن Toonme که سه ماه هم از عرضه‌اش برای آی او اس و اندروید نگذشته تا الان به ۱ میلیون دانلود در گوگل پلی و رتبه ۱۵ در دسته اپلیکیشن‌های عکاسی و فیلمبرداری اپ‌استور رسیده و آمار دانلودش با سرعت زیادی رو به افزایش است. البته نه در مقایسه با آمار فیس‌اپ در هنگام عرضه، ولی Toonme با سرعت خوبی دارند ترند می‌شود.


همانطور که در عکس شاخص می‌بینید، علت ترند شدن این اپ مهارت تحسین‌برانگیزش در تبدیل آدم‌ها به پرنسس‌ها و پرنس‌های والت دیزنی بوده، به علاوه اخطار‌های دیگری که شما را از دنیای واقعی خارج می‌کنند تا از تماشای شکل و شمایل فانتزی‌تان لـ*ـذت ببرید.

فقط کافیست عکستان را به اپلیکیشن Toonme بدهید تا فهرست اخطار‌ها برایتان نمایان شود. فعلا تعداد این اخطار‌ها به پنج عدد می‌رسد که هر کدام سبک خاصی از انیمیشن را هدف گرفته‌اند. مثلا یکی به سبک انیمیشن‌های پیکسار چشم‌ها را درشت و لـ*ـب و بینی را کوچک می‌کند، اما اخطار دیگری هم هست که حال و هوای انیمیشن‌های دوبعدی را تداعی می‌کند.

تنها کاری که می‌توانید انجام بدهید همین است، چه در اپلیکیشن موبایل و چه از طریق وبسایت. البته امکان تعویض بک‌گراند را هم دارید که ظاهرا هنوز برای همه کشور‌ها و نسخه‌ها در دسترس نیست. یک تایملاین از کاربران انیمیشنی شده دیگر هم در اپلیکیشن وجود دارد که شاید تماشای آن‌ها خالی از لطف نباشد.

خیلی شبیه من نیست، اما خب، شکایتی هم ندارم!

در کل اپلیکیشن Toonme صرفا سرگرم‌کننده است، چیز بیشتری هم از آن انتظار نداریم. فقط می‌ماند مسئله حریم خصوصی (که در مورد تمام اپلیکیشن‌های مشابه Toonme وجود داشت) که خوشبختانه سازنده اپلیکیشن رک و راست در صفحه Privacy برایتان توضیح داده که از داده‌های شخصی‌تان چه استفاده‌هایی می‌کند که اگر برایتان اهمیت دارد، سر حوصله باید متن بلند بالایش را بخوانید.

صرفا به این نکته اشاره می‌کنم که در قسمت مرتبط با اشتراک‌گذاری داده‌های Toonme با سرویس‌های شخص ثالث، مستقیما ذکر شده که داده‌های شخصی یا غیرشخصی شما ممکن است با سرویس‌های شخص ثالث برای اهداف تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شوند. البته Toonme گفته که عکس‌های بارگذاری شده‌تان را به اشتراک نمی‌گذارد مگر آنکه با کسب رضایت کامل شما باشد.

در هر صورت اگر دوست دارید شکل و شمایل کارتونی‌تان را ببینید، می‌توانید همین حالا Toonme.com را امتحان یا اپلیکیشنش را روی گوشی‌تان نصب کنید.

ToonMe - TOONME.COM Cartoon yourself photo editor

کار کردن با برنامه ToonMe برای اندروید بسیار ساده می‌باشد و شما سریعا می‌توانید جلوه‌های موجود در این نرم افزار را بر روی تصاویرتان قرار دهید.

این برنامه ی محبوب دارای ویژگی های زیر می باشد

قابلیت ایجاد تصویر نیمه عادی و نیمه کارتونی

قابلیت تبدیل تصاویر به عکس‌های هنری

رابط کاربری بسیار آسان

امکان تعیین حجم عکس (با کیفیت و کم کیفیت)

با توجه به ویژگی‌های که گفته شد به نظر می‌رسد Toon Me چیزی فراتر از یک برنامه ساده باشد، بخاطر همین توصیه می‌کنم حتما یکبار که شده این اپلیکیشن را امتحان کنید.

منبع:برترین


معرفی اپلیکیشن Toonme

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا