خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از رازهای موفقیت هتل ها استفاده از وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی اتاق است. با استفاده از وسایل تزئینی و چیدمان دقیق، می توانید روح تازه ای به اتاق های هتل دهید و این امر باعث بهتر شدن روحیه مهمان ها و ارتقاء سطح کیفی دکوراسیون هتل خواهد شد. در این جا به چند شگرد ساده اما کارا در بهتر نشان دادن فضای اتاق ها اشاره خواهیم کرد.



رنگ، یکی از کم هزینه ترین ابزارهایی ست که می توانید در هتل از آن استفاده کنید. رنگ هایی را انتخاب کنید که متضاد یا مکمل یکدیگر باشد. رنگ کردن قسمت بالای طاقچه، در بهتر نشان دادن فضای اتاق مؤثر است. هم چنین استفاده از یک تابلوی هنری رنگی، هنگام نگاه کردن خوشایند به نظر می رسد. کوسن های رنگی روی صندلی و کاناپه به مبلمان طراوت و زندگی می بخشند. حتی استفاده از یک قالیچه رنگی بر زیبایی و صمیمیت فضا می افزاید. با استفاده از حوله های رنگی، پرده ها و شمع های متنوع می توانید حمام هتل را از یک فضای خسته کننده خارج کنید.


نور، از دیگر ابزارهای مؤثر در زیبایی اتاق های هتل است که با استفاده از آن می توانید دکوراسیون اتاق را برجسته کنید و به فضای ورودی خسته کننده، جان تازه ای ببخشید. برای مثال با استفاده از نورپردازی بر روی شومینه، می توانید لوازم هنری روی آن را درخشان تر و واضح تر کنید. همچنین نورپردازی بر روی گیاهانی که در اتاق وجود دارند، می تواند فضای رمانتیک و دلچسبی ایجاد کند.

پرده می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دیوارها داشته باشد و آنها را از سادگی در بیاورد. نیازی به استفاده از پارچه های گران ابریشم نیست. شما می توانید با استفاده از پارچه های معمولی اما جذاب و گیرا، به اتاق جلوه دهید.



منبع: دکربوم​


چگونه به دکوراسیون اتاق های هتل روح ببخشیم؟

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
پنجره ها محل خوبی برای انعکاس نور به داخل اتاق هستند، اما پنجره بدون پرده اصلا برای یک اتاق مناسب نیست، زیرا نبود پرده سبب می شود نور زننده ای داخل اتاق بتابد و تماشای تلویزیون با چنین نوری مشکل شود. با استفاده از پرده های رنگی، نمای اتاق تغییر می کند و دیگران نیز نمی توانند وارد حریم خصوصی مسافران شوند.

استفاده از گل ها و گیاهان نیز می تواند راهی جهت زیباتر کردن اتاق باشد؛ با توجه به این نکته که برخی افراد طرفدار گل های خشک و برخی دیگر طرفدار گلهای تازه هستند و باید سلیفه هر دو گروه را در نظر بگیرید. به جای گل ها و گلدان های حجیم از شاخه ها و گل های باریک و مدرن استفاده کنید. اگر از یک ایرانی باسلیقه و خوش ذوق بپرسید چه چیزی در چیدمان شرقی می تواند فضای اتاق را از یکنواختی و سردی خارج کند، می گوید پل زدن به طبیعت و کمک گرفتن از زیبایی های آن، بهترین راه برای تلطیف فضای اتاق است.

همچنین نگهداری از ماهی ها و آبزیان تزئینی در آکواریوم های خانگی، نه تنها جنبه زینتی دارد و به چیدمان اتاق جلوه می بخشد، بلکه جنبه روحی نیز دارد و در سلامت روان مسافران تأثیر می گذارد و آرامش بخش است.



یکی از مهم ترین قسمت های هتل، اتاق خواب است، زیرا محل آسایش و آرامش مهمان شماست. تـ*ـخت خواب را به عنوان مرکز توجه قرار دهید و از طرح ها و مدل هایی استفاده کنید که توجه همگان را به خود جلب کند. بهتر است از تشکهای پر و نرم استفاده کنید که هم ظاهر زیبایی دارند، هم بسیار نرم و مناسب هستند. با استفاده از رنگ آبی می توانید آرامش اتاق را دوبرابر کنید. یکی از بهترین راه های تزئین اتاق خواب، استفاده از انواع لامپ هاست. از دیگر نکات ظریف جهت زیباتر شدن اتاق های هتل، استفاده از وسایل رنگی در اتاق است که باعث کوچکتر یا بزرگترشدن فضا میشود. همچنین قرار دادن یک سبد سیار در کنار کاناپه دکوراسیون اتاق را زیباتر می کند. پرده های رنگی و بلندی که به چوب پرده نصب شده اند، زیبایی خاصی به اتاق می دهند.



استفاده از پرده به صورت دوتایی برای وسیع نشان دادن فضا مفید است یک لامپ آبی روی میز کنار تلویزیون تماشای تلویزیون درشب لـ*ـذت بخش تر خواهد کرد. آینه ها نیز از دیگر عناصر تاثیرگذار طراحی دکوراسیون داخلی اتاق ها هستند. با استفاده از یک آینه قدی و لامپ، نور بیشتری به فضای اتاق منعکس می شود. توجه به این موارد، در کنار فراهم نمودن سایر امکانات رفاهی استان میزان رضایت مسافران از اقامت در هتل را افزایش خواهد داد که امر خود بهترین و موثرترین تبلیغ، جهت جذب سایر گردشگران است.



چگونه به دکوراسیون اتاق های هتل روح ببخشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا