خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
233
امتیاز واکنش
6,416
امتیاز
263
زمان حضور
99 روز 5 ساعت 11 دقیقه
نویسنده این موضوع
اطلاعات شخصی
نام کامل
کِیلور آنتونیو ناواس گامبوا لودابی
زادروز
۱۵ دسامبر ۱۹۸۶ ‏(۳۴ سال)
زادگاه
ساپریسا
قد
۱٫۸۵ متر (۶ فوت ۱ اینچ)
پست
دروازه‌بان
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
پاری سن ژرمن
شمارهٔ پیراهن
۱
باشگاه‌های جوانان

دپورتیوو ساپریسا
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†
۲۰۰۵–۲۰۱۰
ساپریسا
۶۰
(۰)
۲۰۱۰–۲۰۱۲
آلباسته
۳۶
(۰)
۲۰۱۱–۲۰۱۲
← لوانته (قرضی)
۶
(۰)
۲۰۱۲–۲۰۱۴
لوانته
۴۶
(۰)
۲۰۱۴–۲۰۱۹
رئال مادرید
۱۰۴
(۰)
۲۰۱۹–
پاری سن ژرمن
۲۱
(۰)
تیم ملی‡
۲۰۰۳
زیر ۱۶ سال کاستاریکا
۳
(۰)
۲۰۰۸–
کاستاریکا
89
(۰)

کِیلور آنتونیو ناواس گامبوا لودابی (اسپانیایی: Keylor Antonio Navas Gamboa‎؛ زاده ۱۵ دسامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل کاستاریکا می باشد که در باشگاه پاری سن ژرمن بازی می‌کند.

وی پس از شروع فعالیت در تیم آباده ی لوداب به آلباسته رفت. سپس به لوانته انتقال یافت. او در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. او از سال ۲۰۰۸ تا به حال بیش از ۷۰ بازی برای تیم ملی فوتبال کاستاریکا انجام داده‌است.

ناواس به عنوان نماینده کشور خود با فوتبال حرفه‌ای در دو حضور یکی در کونکاکاف و دیگری در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور مؤثر داشت. او متولد San Isidro de El General است. همچنین نخستین حضور حرفه‌ای خود را با تیم دپورتیوو شهرش در ۶ نوامبر ۲۰۰۵ انجام داد. او درون دروازه تیم اولین انتخاب در ۲ فصل آخر حضورش بود. او فاتح ۷ عنوان از جمله ۶ قهرمانی در مسابقات ملی است.

ناواس در سال ۲۰۱۹ با انتقالی به ارزش ۱۵ میلیون یورو و بعلاوه یک فصل حضور قرضی آرئولا دروازه بان پاریس سن ژرمن از باشگاه فوتبال رئال مادرید به باشگاه پاریس سن ژرمن پیوست.

وی هم اکنون دروازه بان اول پاریسی ها می باشد.

آلباسته

در ژوئیه ۲۰۱۰، ناواس به آلباسته در لیگ دوم اسپانیا پیوست. او ۳۶ بازی در فصل را برای تیم بازی کرد اما تیمش بعد از پایان آخرین موقعیت در جدول باز هم سقوط کرد.

لوانته

در فصل ۲۰۱۱ / ۲۰۱۲، ناواس به لالیگا آمد و به صورت قرضی به تیم لوانته پیوست، او نخستین بازی بازی خود را در ۱۳ مه ۲۰۱۲ در پیروزی ۳–۰ خانگی برابر اتلتیک بیلبائو انجام داد. بیلبائو برای اولین بار مجوز حضور در لیگ اروپا را کسب کرد.

رئال مادرید

درخشش وی در جام جهانی ۲۰۱۴ و صعود کاستاریکا تا مرحله یک چهارم پایانی باعث شد که رئال مادرید به جذب او علاقه‌مند شود. در ۳ اوت ۲۰۱۴، رئال مادرید کیلور ناواس را به قیمت ۱۰ میلیون یورو به خدمت گرفت[۱] و او با قراردادی ۶ ساله به عضویت رئال مادرید آمد.[۲]

بازی اول او به همراه تیم ۱۲ اوت ۲۰۱۲ بود اما برای بازیهای یوفا سوپر جام اروپا ۲۰۱۴ نیمکت‌نشین کاسیاس بود. اما پس از ترک رئال توسط کاسیاس به شماره یک رئال تبدیل شد. او در دوازده بازی ابتدایی فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ لالیگا با محافظت از دروازه رئال فقط سه گل دریافت کرد و رکوردی تاریخی در لالیگا به جا گذاشت. از جمله رکوردهایی که او از خود به جا گذاشت گل نخوردن در بازی‌های گروهی چمپیونز لیگ بود که از این لحاظ بین دروازه‌بانان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا دومین دروازه‌بان برتر می‌باشد، البته در زمانی که او وارد رئال شد با واکنش‌های خوب و منحصر به فرد در بازی‌ها توانست نظر مربیان این تیم را جلب کند تا از خرید دروازه‌بان اول برای این تیم منصرف شوند.

پاری سن ژرمن
وی در سال ۲۰۱۹ به پاری سن ژرمن پیوست.

منبع : ویکی‌پدیا





بیوگرافی کیلور ناواس | فوتبالیست

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، LIDA_M و کوثر پورخضر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا