خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع


مادربردهای سری 500 شرکت AMD این روزها درگیر یک مشکل اساسی هستند؛ مشکل درگاه‌های USB. این داستان به شکلی جدید در حال ادامه یافتن است. راه حل چیست؟ آیا شما هم این مشکل را تجربه کرده‌اید؟
چندی پیش برای اولین تعدادی از کاربران از مشکلات درگاه USB خود در مادربردهای سری 500 گفتند. همه چیز از انجمن Reddit آغاز شد. در ابتدا تصور می‌شد که این مشکل تنها تعداد محدودی از کاربران را درگیر کرده است؛ اما با گذشت زمان متوجه شدیم که مشکلات درگاه‌های USB در تمامی مادربردهای سری 500، از تمامی برندها دیده می‌شود.
هدفون، هدست های واقعیت مجازی، ماوس و یا کیبورد؛ تفاوت چندانی ندارد که کدام یک از دستگاه های فوق را به درگاه USB متصل می کنید؛ داستان از این قرار است که ایراد فوق می تواند در تمامی آنها دیده شود. چندی پیش نیز AMD ضمن تایید این مشکل گفت: ما از این مسئله آگاه هستیم؛ مهندسان ما در تلاش برای رفع این مشکل از طریق یافتن علت هستند.
کمی بعد AMD از کاربران درخواست کرد تا مشخصات سیستم های خود و همچنین جزئیات این مشکل را با آنها در میان بگذارند تا بدین ترتیب هرچه سریع تر اقدام به رفع آن نمایند. آنچه روشن است عدم توانایی AMD در رفع این مشکل در مادربردهای سری 500 است. باید بگوییم که این ایراد همچنان ادامه داشته و راه حل قطعی از سوی AMD برای رفع مشکل ارائه نشده است.
در بروزرسانی جدید اما متوجه یک نکته جالب توجه شده ایم؛ مشکل درگاه های USB در مادربردهای سری 500 عمدتا در هنگام استفاده از کارت های گرافیک در درگاه PCI-E 4.0 رخ می دهد؛ AMD و برخی از کاربران به این نتیجه رسیده اند که اگر درگاه PCI-E 4.0 را غیر فعال کرده و آن را به PCI-E 3.0 تغییر دهید، مشکل درگاه های USB نیز کاهش پیدا می کند.
همچنین اقدام بعدی غیر فعال کردن C-States است. به هر حال AMD تا کنون موفق به ارائه راه حل قطعی نشده اما همچنان اعلام کرده است که به دنبال پیدا کردن ریشه مشکل فوق در مادربردهای سری 500 است.
منبع: شهر سخت افزار


مشکل USB در مادربردهای سری 500 همچنان ادامه دارد (+به همراه راه حل موقتی)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا