خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
گلپر یک گیاه است که از ریشه، دانه، برگ و میوه آن در تهیه دارو استفاده می شود. گلپر برای سوزش معده، نفخ شکم، بی اشتهایی، شب ادراری، آرتروز، سکته مغزی، زوال عقل، مشکلات گردش خون، آبریزش بینی، کاتار تنفسی، حالت عصبی و اضطراب، تب، آفت و بی خوابی گزینه مفیدی است.

برخی از زنان برای شروع دوره های خود از گلپر استفاده می كنند حتی برخی افراد برای سقط جنین گلپر مصرف می کنند، همچنین از گلپر برای افزایش تولید ادرار، و از بین بردن میکروب ها نیز استفاده می شود. بعضی از افراد گلپر را به دلیل درد عصبی (نورالژی)، درد مفصل (روماتیسم) و اختلالات پوستی به طور مستقیم روی پوست قرار می دهند.


گلپر چگونه عمل می کند؟

گلپر حاوی مواد شیمیایی است كه ممكن است سلول های سرطانی و قارچ ها را از بین ببرد، اضطراب را كاهش داده و معده را تسكین دهد.
سوءهاضمه. به نظر می رسد یک محصول ترکیبی خاص حاوی گلپر علائم ناراحتی معده از جمله ریفلاکس اسید، درد معده، گرفتگی، حالت تهوع و استفراغ را بهبود می بخشد. این ترکیب شامل گلپر به همراه برگ سوسنبر، گیاه خردل دلقک، بابونه آلمانی، زیره، شیرین بیان، خار مریم، مامیران بزرگ و فرنجمشک است.

زخم بسـ*ـتر: تحقیقات اولیه نشان می دهد استفاده از گلپر داهوریکا در زخم بسـ*ـتر ممکن است به بهبود سریع آن کمک کند.
اضطراب
زوال عقل
تب
افزایش تولید ادرار
گرفتگی روده
درد عصب
درد
سکته


عوارض جانبی مصرف گلپر

هنگامی که به صورت خوراکی مصرف می شود: مصرف گلپر هنگامی که از طریق دهان در مقادیری که به طور معمول در غذاها یافت می شود، ایمن است. اطلاعات کافی برای دانستن اینکه آیا گلپر هنگام استفاده به صورت خوراکی به عنوان دارو بی خطر است یا عوارض جانبی آن چیست، وجود ندارد.
هنگامی که روی پوست استفاده می شود: گلپر برای بیشتر بزرگسالان به احتمال زیاد ایمن است که به صورت کرم البته کوتاه مدت روی پوست استفاده می شود.
اگر گلپر مصرف می کنید هنگام بیرون رفتن حتما از ضد آفتاب استفاده کنید زیرا گلپر ممکن است پوست شما را نسبت به نور خورشید حساس تر کند.


هشدارها و احتیاط های مصرف گلپر
بارداری و شیردهی: مصرف گلپر به صورت خوراکی در دوران بارداری ممکن است بی خطر باشد. گفته می شود گلپر می تواند باعث انقباضات رحمی شود که این امر می تواند بارداری را تهدید کند.
در صورت شیردهی اطلاعات کافی در مورد ایمنی مصرف گلپر در این دوران وجود ندارد، بنابراین برای اطمینان خاطر در این باره با پزشک خود مشورت کنید.



منبع:دکترسلام


خواص شگفت انگیز گلپر +عوارض جانبی آن

 
  • تشکر
Reactions: parädox
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا