خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت طرح واکسیناسیون عمومی در کشور با واکسن کرونا ایرانی از خرداد ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) صبح روز سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹ طی بازدید از بیمارستان سیار احسان در خصوص مراحل آزمایش انسانی واکسن کووایران عنوان کرد فاز نخست آزمایش انسانی واکسن کرونا کووایران برکت با موفقیت انجام شد و برای ورود به فاز بعدی آماده است. وی افزود وزارت بهداشت بعد از انجام بررسی‌های لازم تاکید کرد این واکسن با بالاترین استانداردها در حال گذراندن آزمایش‌های انسانی است.

انجام واکسیناسیون عمومی با واکسن کرونا ایرانی

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون عمومی با واکسن کرونا ایرانی از خرداد ۱۴۰۰ اجرا می‌شود عنوان کرد:
امکانات تولید انبوه واکسن کرونا فراهم شده است و به ملت عزیز ایران قول می‌دهیم طی ۲ ماه و نیم آینده، چیزی به نام دغدغه واکسن در کشور نخواهیم داشت.


محمد مخبر در ادامه با اشاره به اینکه ایمن‌ترین و کم عارضه‌ترین واکسن کرونا داخلی در اختیار مردم قرار خواهیم داد افزود هفته آینده فاز دوم یا احیانا تلفیق فازهای دوم و سوم واکسن کووایران برکت نیز شروع خواهد شد.

...
جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۱۸۰ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تامین خواهیم کرد.

دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو در خصوص طرح جامع واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در کشور عنوان کرد از چهار مسیر موازی در حال تامین واکسن کرونا برای کشور هستیم که با پیگیری از هر چهار مسیر بیش از ۱۸۰ میلیون دوز واکسن ظرف مدت یکسال در کشور تامین خواهد شد که این مقدار از نیاز کشور نیز بیشتر است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود ۴ راهبرد خرید مستقیم، واردات از مسیر ساز و کار کوواکس، تولید مشترک و تولید داخلی را برای تامین واکسن مورد نیاز در دستور کار قرار دادیم و بر اساس یک برنامه یک ساله واکسیناسیون علیه کروناویروس در ایران حتی زودتر از زمان پیش بینی شده انجام خواهد شد.


تامین ۱۸۰ میلیون دوز واکسن کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰

دکتر جهانپور در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تا امروز از مسیر خرید مستقیم و سبد کواکس حدود ۲۱ میلیون دوز واکسن کرونا خریداری شده که به تدریج وارد کشور خواهند شد. وی افزود البته تولید مشترک ۴۰ میلیون دوز واکسن بر اساس برنامه و امکانات موجود در دستور کار قرار درد که بخشی از واکسن مورد نیاز کشور را تامین خواهد کرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود:

همچنین حداقل ۱۲۰ میلیون دوز واکسن در سال ۱۴۰۰ در داخل کشور در موسسه‌ها و شرکت‌های مختلف، در قالب انتقال دانش فنی و یا تولید کاملا داخلی خواهد شد و جمعا بیش از ۱۸۰ میلیون دوز واکسن تا پایان سال ۱۴۰۰ تامین خواهد شد که فراتر از نیاز کشور در این برهه خواهد بود.

دکتر جهانپور در پایان خاطرنشان کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی برای رسیدن به نقطه هدف در سال اول واکسیناسیون به ۱۲۰ میلیون دوز واکسن نیاز خواهیم داشت که البته در بازه زمانی کمتر از یکسال و تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی می‌توانیم این تعداد واکسن را فراهم کنیم.



منبع:گجت نیوز


طرح واکسیناسیون عمومی با واکسن کرونا ایرانی از خرداد ۱۴۰۰ اجرا می‌شود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا