خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,522
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
سعی کنید همیشه در پوشش ظاهری‌تان آراستگی را رعایت کنید. در واقع آراسته بودن شرط اول شیک پوشی است. آقایان شیک پوش برای جذابیت ظاهری باید یکسری اصول را رعایت کنید. آقایان شیک پوش نبایند یکنواخت تیپ بزنند. اکثر آقایان حوصله ندارند که تیپشان را از یکنواختی دربیاورند. در ادامه پیشنهادهایی برای ایجاد تنوع در تیپ ظاهر به شما پیشنهاد می‌دهیم. آقایان برای ایجاد تنوع در تیپشان و آراستگی ظاهری هیچوقت تنهایی به خرید نروند. چون آقایان حوصله ست کردن و تنوع دادن را ندارند به همین خاطر باید همیشه کسی باشد تا آن‌ها را راهنمایی کند.


آقایان شیک پوش سعی کنید کمی تنوع و رنگ و لعاب به لباس‌هایتان بدهید و همیشه از یک رنگ استفاده نکنید. کمی رنگ به کمد لباس تان اضافه کنید. معمولا آسان ترین ترکیب‌ها برای مردان با رنگ‌های آبی، بژ، سفید و خاکستری ساخته می‌شود، اگر در ترکیب رنگ‌های زنده و تند مهارت ندارید بهتر است از میان رنگ‌هایی همچون نارنجی، صورتی، بنفش، روشن ترین تنالیته را انتخاب کنید. چند شلوار رنگی کتان و پارچه‌ای بخرید. مطمئنا هیچ چیز به راحتی پوشیدن جین آبی و هماهنگ کردن آن با همه پیراهن ها و تی‌شرت هایتان نیست اما اگر خواهان تغییر در سبک پوشش هستید حتما در این زمینه تجدیدنظر کنید. سعی کنید همیشه هنگام خرید لباس لباسی را انتخاب کنید که سایز تن شما باشد. چون اگر لباس به خوبی بر تن ننشیند ظاهر خوبی ندارد. لایه لایه لباس بپوشید تا امکان ترکیب رنگ‌های بیشتری برایتان فراهم شود. با این روش خلاقیت شما در ترکیب رنگ‌ها و ساختن سبک‌های جدید تقویت خواهدشد. علاوه بر لباس برای بیشتر کردن تکه‌های پوشیدنی تان می‌توانید به سراغ زیورآلات و لوازم جانبی مثل کلاه، شال گردن و عینک آفتابی بروید.





کفش در تیپ ظاهری بسیار جلب توجه می‌کند










شاید باورتان نشود اما کفش‌های شما یکی از نقاط جالب توجه در کل ظاهرتان هستند به خصوص در برخورد با خانم‌ها؛ حتما پیش آمده که اولین نگاه به کفش‌های شما باشد تمیزی و خوش قالب بودن کفش همیشه اهمیت دارد اما علاوه بر این انتخاب، کفش مناسب در هر موقعیت در کلیت پوشش شما تاثیرگذار است. اگر قرار است برای یک جلسه کاری کفش چرم رسمی بپوشید حتما کمی درخشش آن را بیشتر کنید. در این حالت هم قدم‌هایتان محکم‌تر به نظر می‌رسد و هم ظاهری گیراتر خواهید داشت.




نکات لازم در انتخاب کمربند آقایان










کمربندها، لوازم جانبی همیشگی لباس آقایان شیک پوش هستند پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید. پهنای کمربند شما باید براساس لیفه و جنس شلوار انتخاب شود. علاوه بر این بهتر است اگر کمربند چرم را در ترکیبی رسمی یا نیمه رسمی به کار می‌برید رنگ آن را با کیف دستی یا کفش‌تان هماهنگ سازید و بهتر است هر دو مات و براق باشند. در مورد سگک کمربند، سلیقه تاثیر زیادی دارد اگر سگکی ساده و کلاسیک انتخاب کنید هم برای شلوار جین و هم برای شلوار پارچه‌ای مناسب خواهد بود.


در بسیاری از کدهای استاندارد، لباس پوشیدن توصیه می‌شود که رنگ جوراب را براساس رنگ شلوار یا کفش در نظر بگیرید اما از آنجایی که هیچ قانونی در دنیای مد، مطلق نیست برای تنوع بخشیدن به لباس‌هایتان می‌توانید رنگ جوراب‌ها را با رنگ پیراهن و کت هماهنگ کنید.


شبیه پسرهای نوجوان لباس نپوشید. اگر به تی شرت‌های گرافیکی و طرح‌دار علاقه دارید، بهتر است سراغ طرح‌های سمبلیک بروید. مد روز مردانه یک قانون مهم دارد. این که در هر سنی باید لباس و تیپ مردان مناسب داشته باشید.

یک نکته دیگر: اگرچه بهترین قانونی برای انتخاب لباس این است که هر آنچه دوست دارید و در آن احساس راحتی می‌کنید بپوشید، اما برای آن که پخته تر و باتجربه‌تر دیده شوید، بهتر است برخی لباس‌ها را کنار بگذارید و انتخاب‌های بهتری داشته باشید
#زیبامون


آقایان شیک لباس های یکنواخت نمی پوشند!

 
  • تشکر
Reactions: Kimia_Rh
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا