خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید

ادمی با سرگرمی های مختلفی میتواند اوغات فراقت خود را پر کند. میتواند این زمان را صرف مطالعه، ورزش یا خرید کند. امروزه خرید یکی از محبوب ترین تفریحات اکثر خانواده های ایرانی محسوب میشود. به همین دلیل قصد داریم شما را با یکی از بهترین و زیبا ترین مراکز خرید ایران؛ یعنی مرکز خرید هیرکان گرگان آشنا کنیم. در این مقاله از تاریخ ما شما را با انواع محصولاتی که در این محموعه به فروش میرسد؛ و حال و هوای آن اشنا نماییم.

گشت و گذار در پاساژ هیرکان

مجموعه هیرکان یکی از جدید ترین و به روز ترین مجموعه های تجاری گردشکری ایران است. که در استان گرگان قرار گرفته است. این مجموعه نام خود را از نام گذشته شهر گرگان وام گرفته است. به دلیل ارایه انواع خدمات رفاهی و تجاری، تقریبا در تمام روز های هفته جنب و جوش فراوانی بر پاساژ حاکم است. مشتریان میتوانند برای خرید تمام مایحتاج روزانه و غیره به این مجموعه مراجعه نمایند.


آدرس پاساژ

مرکز خرید هیرکان در شهر گرگان و جنب کتابخانه مرکزی شهر واقع شده است. این مجموعه در هیابان پنج آذر قرار دارد؛ که یکی از مهم ترین و پر رفت و آمد ترین معابر شهر محسوب میشود. لذا برای رفت و آمد با مشکل خاثی مواجه نخواهید شد. اتوبوس های خطی و تاکسی ها میتواند شما را به این پاساژ لوکس چهار طبقه برساند.


در هر طبقه چه میگذرد

همانطور که پیشتر اشاره کردیم تمام مایحتاج روزانه و شخصی خود را برطرف کنید. در طبقه منفی یک انواع خوراکی ها را بخرید. یک کافه لوکس با خوراکی های خوشمزه نیز در این طبقه واقع شده است. در طبقه همکف نیز انواع پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه موجود استو اما جالب ترین فروشگاه این طبقه مربوط به یک مجموعه فروش سنگ های معدنی و عتیقه است. همچنین انواع کلاس های آموزشی و هنری نیز در این مجموعه برگزار میشود. لذا تمامی افراد با هر سلیقه ای از مرکز خرید هیرکان با خوشحالی خارج میشود.

دسترسی راحت به خروجی‌های پاساژ

یکی از ویژگی‌های جالب مجتمع تجاری هیرکان این است که راه خروج مرکز، همچون سایر مراکز تجاری تنها در طبقه همکف واقع نشده. در مجتمع تجاری هیرکان در طبقه منفی یک نیز یک راه خروج وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه نیاز باشد بار دیگر به طبقه بالا برگردید از مرکز خرید خارج شوید، این در خروجی درست کنار در ورودی پارکینگ مجتمع قرار دارد و به این ترتیب دسترسی به ماشین‌تان نیز آسان‌تر خواهد بود.

منبع: مجله گردشگری تاریخ ما


معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان

 
  • عالی
Reactions: FaTeMeH QaSeMi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا