خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Melika Kakou

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
عضویت
24/4/20
ارسال ها
351
امتیاز واکنش
7,080
امتیاز
263
محل سکونت
In The Windows
زمان حضور
73 روز 27 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این بین، خبر می رسد که این به روزرسانی با خودش مشکلاتی آورده که به سبب آن برخی از کاربران نتوانسته اند از ابزار File History استفاده کنند.
File History یک ابزار بکاپ گیری ویندوز 10 است که به طور مداوم از فایل های موجود در Libraries، پوشه های Favorites و Contacts فایل پشتیبان تهیه می کند تا کاربران بتوانند محتواهای قدیمی که حالا تغییر کرده اند یا از بین رفته اند را دوباره بازیابی کنند.
کاربران خبر داده اند که پس از نصب آپدیت ماه فوریه، ابزار File History دیگر کار نمی کند. یکی از این افراد می گوید:«« این آپدیت File History را برای من و برخی از افراد از کار انداخته است و باعث شد بکاپ ها به طور کامل از بین بروند ولی لغو نصب آن دوباره همه آنها را بازگرداند. در انجمن مایکروسافت نسبت به این مشکل اشاره شده ولی متأسفانه از متخصصین این شرکت به آن پاسخ نداده است»».
شخص دیگری در مورد طولانی بودن اجرا شدن File History و ناتوانی در بکاپ گیری می گوید:«« لغو نصب آپدیت تجمعی ماه فوریه 2021 کارایی File History را دوباره به آن بازخواهد گرداند اما سیستم را در برابر باگی که به تازگی از بین رفته بود ناایمن خواهد کرد بنابراین کاربران تأثیر پذیرفته از این مشکل بهتر است از راهکارهای جایگزین برای بکاپ گیری بهره ببرند»».

منبع: سافت‌گذر


آپدیت ویندوز ۱۰، فوریه ۲۰۲۱ مشکل ساز شد!

 
  • تشکر
Reactions: *RoRo*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا