- عضویت
- 9/10/20
- ارسال ها
- 2,829
- امتیاز واکنش
- 37,845
- امتیاز
- 368
- محل سکونت
- انتهای راهرو سمت چپ
- زمان حضور
- 60 روز 11 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
روزنامه ایران: از سوی دیگر بهدلیل دورکاری کارمندان شرکتهای تولید کننده انواع گیم، برخی از این پروژهها بموقع راهی بازار نشدند و بسیاری معتقدند در سال ۲۰۲۱ میتوان منتظر تعداد زیادی گیم جدید بود.
در میانه اخبار بد و ناامیدکننده کرونا در جهان و چالشها و تنشهای مربوط به انتخابات امریکا، باید گفت صنعت گیم جهان در سال ۲۰۲۰ خبرهای بزرگی با خود بههمراه داشت چرا که با اعمال قرنطینه و خانه نشینی مردم، تعداد زیادی از کسانی هم که علاقهای به بازی نداشتند به دنیای گیم پا گذاشتند و عملاً با افزایش تعداد کاربران جهان، یک سال حیاتی برای صنعت گیم رقم خورد بهگونهای که درآمد صنعت بازیهای ویدئویی به حدود ۱۸۰ میلیارد دلار رسیده است.
از سوی دیگر پلتفرمهای گیمها به بسـ*ـتری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و تبعیض نژادی و همچنین نمایش آنلاین کنسرتها و... تبدیل شد که در نوع خود بینظیر است.
درآمد گیم معادل فیلم و ورزش جهان
۲۰۲۰ سالی بود که قرنطینه، گیمرهای جدیدی را به دنیای گیم کشاند و البته درعین حال بازیهایی با کیفیت بسیار بالا باوجود محدودیتهای شدید کرونایی و دورکاری توسط توسعه دهندگان این بازیها بهدست مردم رسید.
برای صنعت گیم در واقع پاندمی کرونا همچون کاتالیزوری عمل کرد و ثابت شد گیم، بازار بزرگ تفریحی است و بعد از برداشته شدن قوانین قرنطینه نیز گیمرها همچنان در این فضا باقی ماندند و تعداد کاربران ریزش چندانی نداشت. در سال ۲۰۲۰ حدود ۲.۷ میلیارد نفر در سراسر جهان بازیهای ویدئویی را انجام دادند و البته بیشترین رشد در صنعت بازیهای ویدئویی مربوط به بخش بازیهای تلفن همراه بوده است.
درآمد حاصل از خرید بازیهای موبایلی با رشد ۱۳.۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ در سالجاری میلادی به ۷۷.۲ میلیارد دلار رسیده است. همچنین یک موضوع جالب دیگر این است که درآمد صنعت گیم دنیا از مجموع درآمد صنعت ورزش و فیلم در سال ۲۰۲۰ بیشتر بوده و این درآمد به حدود ۱۸۰ میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم ۲۰ درصد بیشتر از حد انتظار برای سال ۲۰۲۰ بوده است.
گفتنی است در سال ۲۰۱۹ صنعت فیلم درآمدی ۱۰۰ میلیارد دلاری و لیگهای ورزشی هم درآمد ۷۵ میلیارد دلاری داشتند درحالی که این درآمد در سال ۲۰۲۰ به دلیل به تعویق افتادن بازیهای ورزشی و بسته بودن سینماها بسیار کمتر از سال ۲۰۱۹ شده است.
موضوع مهم دیگر این است که ۹۱ درصد از درآمد صنعت بازی در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و دیجیتال بوده است درحالی که این رقم در سال ۲۰۱۹ حدود ۷۹ درصد بود. کمپانی Newzoo اعلام کرد که صنعت بازی حدود ۱۸۰ میلیارد دلار درآمد داشته که حدود ۱۶۴ میلیارد دلار آن مربوط به بازیهای دیجیتال بوده است.
Newzoo همچنین در گزارش خود آورده است، بسیاری از بازیهای آنلاین از نظر تعداد کاربر رکورد شکنی کردهاند و حتی وقتی قرنطینه برداشته شد، این تعداد کاهش چشمگیری نداشته است.
کنسولها ناجی صنعت گیم
درحالی که بهدلیل شیوع کرونا و اعمال قرنطینه گالریها بسته شدند، تعداد زیادی از جشنوارهها کنسل شدند و تولید فیلمها مختل شد، ولی توسعه دهندگان بازی نیاز مردم به این تفریح را با تمام وجود احساس کرده و با غنیمت شمردن این فرصت، همه تلاش خود را برای ارائه بازیهای جدید به کار گرفتند. محبوبیت، چیز جدیدی برای صنعت گیم نیست، اما کرونا مراحل توسعه بازیها را سریعتر کرد و بر تعداد گیمرهای جهان و همچنین میزان ساعاتی که صرف بازی میکنند، افزود.
در میانه اخبار بد و ناامیدکننده کرونا در جهان و چالشها و تنشهای مربوط به انتخابات امریکا، باید گفت صنعت گیم جهان در سال ۲۰۲۰ خبرهای بزرگی با خود بههمراه داشت چرا که با اعمال قرنطینه و خانه نشینی مردم، تعداد زیادی از کسانی هم که علاقهای به بازی نداشتند به دنیای گیم پا گذاشتند و عملاً با افزایش تعداد کاربران جهان، یک سال حیاتی برای صنعت گیم رقم خورد بهگونهای که درآمد صنعت بازیهای ویدئویی به حدود ۱۸۰ میلیارد دلار رسیده است.
از سوی دیگر پلتفرمهای گیمها به بسـ*ـتری برای اعتراض به خشونت علیه سیاه پوستان و تبعیض نژادی و همچنین نمایش آنلاین کنسرتها و... تبدیل شد که در نوع خود بینظیر است.
درآمد گیم معادل فیلم و ورزش جهان
۲۰۲۰ سالی بود که قرنطینه، گیمرهای جدیدی را به دنیای گیم کشاند و البته درعین حال بازیهایی با کیفیت بسیار بالا باوجود محدودیتهای شدید کرونایی و دورکاری توسط توسعه دهندگان این بازیها بهدست مردم رسید.
برای صنعت گیم در واقع پاندمی کرونا همچون کاتالیزوری عمل کرد و ثابت شد گیم، بازار بزرگ تفریحی است و بعد از برداشته شدن قوانین قرنطینه نیز گیمرها همچنان در این فضا باقی ماندند و تعداد کاربران ریزش چندانی نداشت. در سال ۲۰۲۰ حدود ۲.۷ میلیارد نفر در سراسر جهان بازیهای ویدئویی را انجام دادند و البته بیشترین رشد در صنعت بازیهای ویدئویی مربوط به بخش بازیهای تلفن همراه بوده است.
درآمد حاصل از خرید بازیهای موبایلی با رشد ۱۳.۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ در سالجاری میلادی به ۷۷.۲ میلیارد دلار رسیده است. همچنین یک موضوع جالب دیگر این است که درآمد صنعت گیم دنیا از مجموع درآمد صنعت ورزش و فیلم در سال ۲۰۲۰ بیشتر بوده و این درآمد به حدود ۱۸۰ میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم ۲۰ درصد بیشتر از حد انتظار برای سال ۲۰۲۰ بوده است.
گفتنی است در سال ۲۰۱۹ صنعت فیلم درآمدی ۱۰۰ میلیارد دلاری و لیگهای ورزشی هم درآمد ۷۵ میلیارد دلاری داشتند درحالی که این درآمد در سال ۲۰۲۰ به دلیل به تعویق افتادن بازیهای ورزشی و بسته بودن سینماها بسیار کمتر از سال ۲۰۱۹ شده است.
موضوع مهم دیگر این است که ۹۱ درصد از درآمد صنعت بازی در سال ۲۰۲۰ به صورت آنلاین و دیجیتال بوده است درحالی که این رقم در سال ۲۰۱۹ حدود ۷۹ درصد بود. کمپانی Newzoo اعلام کرد که صنعت بازی حدود ۱۸۰ میلیارد دلار درآمد داشته که حدود ۱۶۴ میلیارد دلار آن مربوط به بازیهای دیجیتال بوده است.
Newzoo همچنین در گزارش خود آورده است، بسیاری از بازیهای آنلاین از نظر تعداد کاربر رکورد شکنی کردهاند و حتی وقتی قرنطینه برداشته شد، این تعداد کاهش چشمگیری نداشته است.
کنسولها ناجی صنعت گیم
درحالی که بهدلیل شیوع کرونا و اعمال قرنطینه گالریها بسته شدند، تعداد زیادی از جشنوارهها کنسل شدند و تولید فیلمها مختل شد، ولی توسعه دهندگان بازی نیاز مردم به این تفریح را با تمام وجود احساس کرده و با غنیمت شمردن این فرصت، همه تلاش خود را برای ارائه بازیهای جدید به کار گرفتند. محبوبیت، چیز جدیدی برای صنعت گیم نیست، اما کرونا مراحل توسعه بازیها را سریعتر کرد و بر تعداد گیمرهای جهان و همچنین میزان ساعاتی که صرف بازی میکنند، افزود.
کرونا بازار گیم جهان را ۱۸۰میلیارد دلاری کرد
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com