خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~BAHAR.SH~

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
13/10/20
ارسال ها
1,156
امتیاز واکنش
33,669
امتیاز
418
محل سکونت
...
زمان حضور
151 روز 7 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی کافه رهاس در مجموعه فرهنگی صبا:
این روزها کافه‌ها محلی برای دورهمی با دوستان، قرارهای عاشقانه و کاری، فکر کردن و حتی کار کردن هستند؛ به همین دلیل پیدا کردن یک کافه دنج و با کیفت قدری دشوار است. کافه رهاس یکی از محبوب‌ترین کافه‌های پایتخت است که به دلیل کیفیت بی‌نظیر منو و محیط بسیار زیبا معروف است. در این مقاله از سایت تاریخ ما شما را بیشتر با این مجموعه آشنا خواهیم کرد.اگر ساکن تهران هستید یا به این شهر پررمز و راز سفر کرده‌اید بهتر است سری به میدان فلسطین بزنید. بعد از تماشای یک فیلم زیبا بر روی پرده سینما فلسطین می‌توانید کمی از میدان دور شوید و وارد کوچه دنج مظفر شوید. در میانه این کوچه یک بنای با شکوه با معماری سنتی نظر شما جلب خواهد کرد که مربوط به مجموعه فرهنگی هنری صبا است. هنگامی که وارد این مجموعه شوید با درختان سر به فلک کشیده ۵۰ ساله و یک حوضه آبی و قدیمی زیبا مواجه خواهید شد. اگر کمی بیشتر وارد ساختمان شوید، وارد قسمت اصلی کافه خواهید شد.
معماری بی‌نظیر:این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا، کافه‌های دنج و راحتی که در فضای باز هستند، بسیار مورد توجه هستند. کافه رهاس نیز یکی از کافه‌های روباز و زیبای پایتخت است. حوضه‌های کاشی کاری شده، گلدان‌های شمعدانی و نشستن زیر سایه درختان می‌تواند آرامش از دست رفته را به شما بازگردند. دور تا دور این کافه زیبا نیز با ساختمان‌های شیشه کاری شده پوشیده شده است که بازتاب نور خورشید را به رنگ‌های مختلف درمی‌آورد. به طور کلی دکوراسیون و معماری این کافه روباز برگرفته از خانه‌های تهران قدیم است و فضای بسیار نوستالژیکی دارد.
موسیقی زنده:همان‌طور که اشاره شد، کافه زیبای رهاس بخشی از مجموعه فرهنگی صبا است.
به همین دلیل بخش عمده‌ای از فعالیت های فرهنگی مانند اجرای موسیقی در فضای کافه برگزار می‌شود. مراجعان می‌توانند در این برنامه‌ها نیز شرکت کنند. برای آگاهی از زمان دقیق برنامه‌ها می‌توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این برنامه‌ها، موسیقی زنده به صورت مستقل توسط مدیریت کافه هم برگزار می‌شود.
منوی کافه:منوی کافه رهاس تهران باتوجه‌به هر فصلی تغییر می‌کند. برای مثال در فصل تابستان و گرما توجه کافه بیشتر روی نوشیدنی‌های خنک و انواع شربت‌ها همانند شربت هل و گلاب، زعفران، گل یاس، بهار‌نارنج و… است، اما در فصل زمستان و روزهای خنک، نوشیدنی‌های داغ و بخصوص انواع قهوه‌ها محبوبیت بیشتری دارند. اگر اهل سرو صبحانه در خارج از منزل هستید و یا اینکه دوست دارید عصر روزهای تعطیل را در خارج از خانه سپری کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک بار به کافه زیبای رهاس بروید؛ چمن‌های آبیاری شده در کنار هوای مطبوع کافه می‌تواند بهترین احساس ممکن را در یک روز ناب برای شما به ارمغان آورد.
منبع: مجله گردشگری تاریخ ما
#تالار_گردشگری_ایران


معرفی کافه رهاس در مجموعه فرهنگی صبا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • عالی
Reactions: FaTeMeH QaSeMi

farnazkm2

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/5/21
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
0
امتیاز
72
سن
30
زمان حضور
1 ساعت 47 دقیقه
اگر در تهران زندگی می‌کنید، دانشجو هستید و یا قرار است یک مسافرت چند روزه به این شهر شلوغ و پر رفت‌وآمد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم کافی شاپ‌ های معرفی شده در ارسال نظر کام سی را از دست ندهید.


معرفی کافه رهاس در مجموعه فرهنگی صبا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا