خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

• Zahra •

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/20
ارسال ها
1,197
امتیاز واکنش
11,553
امتیاز
373
زمان حضور
90 روز 21 ساعت 24 دقیقه
نویسنده این موضوع
ربات Quicktron: ربات انباردار هوشمند

ربات Quicktron یک ربات انباردار هوشمند بوده که هدف از ساخت این ربات‌ها، راحت‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند حمل کالا به مشتریان است. ربات Quicktron به طور کلی برای کار در صنعت تدارکات طراحی شده‌اند و مبتنی بر یک سیستم کنترل پیشرفته هستند که می‌توانند به صورت واحدهای متحرک و استاتیک عمل کنند. ربات Quicktron قابلیت حمل بار با وزن‌های بالا را داشته و نیاز شما به منابع انسانی را کم می‌نماید



رباتها جایگزین انسان در انبارها میشوند

شغل بعدی که در فهرست مشاغل خودکار جای می‌گیرد، راننده جرثقیل خواهد بود. ربات‌هایی طراحی و ساخته شده‌اند که توانایی حمل ۱۵۰۰ کیلوگرم بار به مدت ۹ ساعت بدون توقف در یک انبار را دارند. برای آشنایی با این ربات‌های انبار دار با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید
دو ربات Freight 500 و هم نژاد قدرتمند آن Freight 1500، آخرین ماشین آلات آزمایشگاه‌های Fetch Robotics هستند. این آزمایشگاه توسط MeloneeWise، یکی از نوآوران برتر در سال ۲۰۱۵ رهبری می‌شود. Fetch برای چند سال در حال توسعه ربات انباردار مقرون به صرفه بوده است. هر دوی این ربات‌ها نسخه بسیار بزرگتر از یک دستگاه کوچک و غلطان به نام Freight هستند که طراحی شده بود تا کارگران انبار را دنبال کند و محصولات را از قفسه‌ها بردارد.
این ربات‌ها (Freight 500 وFreight 1500) طراحی شده‌اند تا جایگزین چرخ دستی و جرثقیل (لیفتراک) در انبارها شوند. همانگونه که از نامشان پیداست آنها قادر به حمل ۵۰۰ و ۱۵۰۰ کیلوگرم بار هستند. از این ربات‌ها برای حمل انواع بارهایی که معمولاً ممکن است پس از رسیدن به یک انبار در بالای یک چرخ دستی حمل بار (یا گاری‌های بارکش) دیده باشید، استفاده می‌شود. ربات پس از بلند کردن بار، راه خود را پیدا کرده و با استفاده از ترکیبی از دوربین‌های استریو و لیدار (lidar) از خطرات و برخوردها اجتناب می‌کند. ربات‌های Freight با هر بار شارژ تا ۹ ساعت می‌توانند حرکت کنند.
این ربات‌ها به دستگاه‌های مشابه در بازار همچون ربات‌های ساخته شده توسط Clearpath Robotics ملحق شدند و در حال حاضر در انبارهای خرده فروشان الکترونیکی همچون آمازون و یا خرده فروش آنلاین مواد غذایی Ocado به همزیستی با انسان ادامه خواهند داد. دلیل این همزیستی این است که شاید بلند کردن یک جعبه بزرگ برای یک ربات راحت باشد اما آنها در حال حاضر فاقد مهارت‌های حرکتی خوب و تطبیق پذیری مورد نیاز هستند که بتوانیم با اطمینان کامل به آنها بگوییم یک بسته باطری و یک بطری مواد شوینده را بردارند.
اما شما می‌توانید انتظار یک تغییر را داشته باشید. Fetch در حال حاضر حمل کننده‌های رباتیکی طراحی شده را دارد، یک شرکت آلمانی به نام Magazino دارای یک ماشین است که می‌تواند اقلام را از بین قفسه‌های مختلف جمع آوری کند و Ocado یک پنجه رباتیکی دارد که می‌تواند سبزیجات را اداره کند. موضوع تنها زمان است تا ربات‌ها جایگزین انسان‌ها در داخل انبارها شوند.




منبع: دانش بنیان


ربات انباردار

 

• Zahra •

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
27/10/20
ارسال ها
1,197
امتیاز واکنش
11,553
امتیاز
373
زمان حضور
90 روز 21 ساعت 24 دقیقه
نویسنده این موضوع
ربات Bleum: ربات انباردار هوشمند

ربات Bleum یک ربات حمل بار در انبارها بوده که کارایی و کارآمدی خود را در فروشگاه‌های بزرگ از قبیل آمازون به اثبات رسانده است. این ربات قادر است تا بارها را در کمترین زمان ممکن به نقطه موردنظر برده تا فرآیند رساندن بار به مقصد را در اسرع وقت انجام دهد بدون اینکه انسان در این فرآیند دخالت نماید. مزایای ربات Bleum به شرح ذیل است:
  • افزایش ظرفیت برداشت سفارش
  • افزایش حجم موجودی در انبار
  • کاهش هزینه‌های ابزار شامل نور و تهویه مطبوع
  • کاهش محدودیت با محدود کردن تعامل انسان با اقلام سهام
  • کاهش هزینه کار



ربات TORU: ربات انباردار

کارشناسان صنایع رباتیک معتقدند که ساخت ربات انباردار برخلاف مسئولیت به ظاهر ساده از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است، چرا که این ربات‌ها نه تنها باید بسته‌های مختلف را در طول راهروهای انبار حمل کنند بلکه باید آنها را به درستی و در جای خود قرار دهند تا در صورت نیاز دوباره در دسترس باشند. شرکت آلمانی Magazino با معرفی ربات مدل Toru تا حدی مشکلات ربات‌های انباردار را برطرف کرده است. این ربات قادر است بسته‌های حاوی کالا را در طول راهروهای انبار منتقل کند و آنها را در قفسه‌های از پیش تعیین شده قرار دهد. نسل اول ربات انباردار Toru تنها قادر به حمل جعبه‌های مکعب شکل و در ابعاد محدود است. مهم‌ترین ضعف اولین نمونه هوشمند ربات انباردار مسئله پیچیدگی قطعات و قیمت تمام شده بالا برای هر دستگاه است، بنابراین با در نظر گرفتن سرعت کمتر این ربات در مقایسه با انسان، احتمال بازگشت سرمایه برای شرکت با محدودیت مواجه است، هرچند که مسئول فروش شرکت سازنده ربات Toru اعلام کرد که تاکنون پنج دستگاه ربات انباردار به مشتری تحویل داده است.


منبع: دانش بنیان


ربات انباردار

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا