خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,208
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
به گزارش منیبان، چند روز پیش خبری درباره عیدی ۲۰۰ هزار تومانی رئیس جمهور به مردم ایران منتشر شد و اینکه دولت روحانی در آخرین سال خدمت می خواهد به مردم ایران عیدی بدهد. با اینکه این خبر از طرف هیچ کدام از مسئولان دولتی تایید نشد، اما حالا خبرهایی درباره کلاهبرداری و خالی کردن حساب مردم با استفاده از طرح واریز عیدی دولت شنیده می شود.

به گفته سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ، در چند روز گذشته کلاهبرداران لینک هایی در پیام رسان های غیر بومی درباره واریز عیدی دولت ارسال شده است با این مضمون که نیازمندان و کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا می توانند از طریق این لینک از دولت عیدی بگیرند.

در این پیامک ها از افراد خواسته شده به صفحه مربوطه مراجعه و با تکمیل اطلاعات درج شده، مشخصات کارت بانکی خود را ارسال کنند. در این روش کلاهبرداران با هدایت کاربران به درگاه های جعلی موسوم به فیشینگ برای پرداخت هزینه ثبت نام نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی آنان اقدام و حساب آنها را خالی می کنند.


طبق اعلام معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اطلاعات همه دهک های جمعیتی و درآمدی کشور در اختیار نهادهای اجرایی و دولتی است و ثبت نام برای دریافت هرگونه خدمات ارائه شده از طرف رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر اطلاع رسانی می شود.

او به مردم هشدار داد به هیچ عنوان فریب افراد سودجو و پیامک های دروغین را نخورند و اطلاعات لازم را صرفا از مبادی رسمی و اخبار منتشره از رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

منبع منیبان


عیدی ۲۰۰ هزار تومانی دولت و دردسر بزرگ مردم؛ پلیس وارد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا