خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,449
امتیاز
263
محل سکونت
تاریکی
زمان حضور
100 روز 9 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
اطلاعات شخصی

نام کامل:
رائول گونزالس بلانکو

زادروز:
۲۷ ژوئن ۱۹۷۷ ‏(۴۳ سال)

زادگاه:
مادرید، اسپانیا

قد:
۱٫۸۰ متر (۵ فوت ۱۱ اینچ)

پست:
مهاجم

اطلاعات باشگاهی:
باشگاه کنونی
رئال مادرید کاستیا (سرمربی)
باشگاه‌های جوانان
۱۹۸۷–۱۹۹۰
سن کریستوبال
۱۹۹۰–۱۹۹۲
اتلتیکو مادرید
۱۹۹۲–۱۹۹۴
رئال مادرید

رائول گونزالز بلانکو (به اسپانیایی: Raúl González Blanco) معروف به رائول (زادهٔ ۲۷ ژوئن ۱۹۷۷ در مادرید) فوتبالیست بازنشستهٔ اسپانیایی است که در پست مهاجم برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بازی می‌کرد. رائول یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید و اسپانیا و همچنین تاریخ فوتبال به شمار میرود.اکنون سرمربی تیم جوانان رئال مادریداست وبااین تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپاوسوپرجام اسپانیاشده است

رائول فوتبال را از ردهٔ جوانان در آکادمی رئال مادرید ادامه داد و در سال ۱۹۹۴ بازی حرفه‌ای را با تیم سوم این باشگاه شروع کرد. او سپس به تیم بزرگسالان رئال رفت و اکثر دوران فوتبالی خود را در تیم رئال مادرید سپری کرد. او با ۳۲۳ گلِ زده، دومین گلزن تاریخ رئال مادرید، و نیز با ۲۲۸ گل در لالیگا چهارمین گلزن تاریخ این جام است. رائول ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا است که در دو فینال موفق به گلزنی شد و سومین گلزن تاریخ این رقابت‌ها به‌شمار می‌رود. او همچنین با رئال، ۶ بار در لالیگا و ۴ بار در سوپرکاپ اسپانیا به قهرمانی رسیده‌است. رائول با ۷۴۱ بازی، بیشترین آمار بازی در رئال مادرید را دارد و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ کاپیتان این تیم بود.

رائول در فوتبال کشور اسپانیا پس از آندونی زوبیزارتا، بیشترین آمار بازی ملی را دارد. او سه جام جهانی و دو جام ملت‌های اروپا را با اسپانیا تجربه کرد و با ۴۴ گل در ۱۰۲ بازی دومین گلزن ملی اسپانیا است. نام رائول به‌عنوان یکی از بازیکنان برگزیدهٔ فوتبال به انتخاب پله، در لیست فیفا ۱۰۰ حضور دارد.

رائول در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۰، پس از ۱۶ سال عضویت در رئال مادرید، با امضای قراردادی ۲ ساله از این باشگاه جدا شده و به تیم شالکه ۰۴ پیوست. او در طول دو فصل حضورش در شالکه، ۲۸ بار در بوندس‌لیگا گلزنی کرد و با شالکه برنده سوپر جام آلمان و جام حذفی آلمان شد. رائول در سال ۲۰۱۲ به تیم السد قطر رفت و با السد نیز قهرمان لیگ ستارگان قطر شد. او سرانجام پس از پیوستن به نیویورک کاسموس در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵، با کسب بیست ودومین قهرمانی دوران حرفه ای خوداز فوتبال کناره‌گیری کرد. فوتبالیها به رائول لقب سلطان چیپ را داده اند.


منبع: ویکی‌پدیا


بیوگرافی رائول گونزالس | بازیکن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و LIDA_M

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,449
امتیاز
263
محل سکونت
تاریکی
زمان حضور
100 روز 9 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع


رائول گونزالس




بیوگرافی رائول گونزالس | بازیکن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا