خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,522
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
ترفندهای مخفی کردن شکم بزرگ برای خانم‌ها
1. لباس زیر مناسب
بهتر است از لباس زیر کاملا اندازه استفاده کنید، زیرا در صورت تنگ بودن، باعث خمیدگی پشت و جلو آمدن شکم می‌شود. انواعی از لباس زیرها که دارای بخش پوشاننده شکم هستند، به خوبی شکم شل و لرزان شما را محکم و ثابت خواهند کرد.







2. صاف بایستید
این مسئله را خودتان هم در آینه می‌توانید مشاهده کنید که با قوز کردن پشت، شکمتان به سمت جلو متمایل می‌شود. صاف بایستید و کمی هم شکم را به داخل ببرید. این طرز ایستادن در ابتدا کمی مشکل است، اما اگر به عادتان تبدیل شود، در کوچک کردن واقعی شکم هم تاثیر زیادی دارد.

3. لباس مناسب انتخاب کنید
لباس‌هایی که در قسمت پایین سـ*ـینه، گشاد و چین‌دار هستند، شکمتان را بزرگ‌تر نشان خواهند داد و لباس‌های چسبان هم دقیقا اندازه شکم را معلوم خواهند کرد، چیزی بین این دو را انتخاب کنید. نه چسبان و نه چین‌دار، راسته از هر دوی این‌ها بهتر و مناسب‌تر است.







4. رنگ و مدل پارچه
اگر می‌خواهید شکمتان از آنه که هست کوچک‌تر دیده شود، پارچه‌هایی با طراحی راه‌راه و با رنگ تیره انتتخاب کنید. این ترفند قدیمی را حتما رعایت کنید.

5. جلب توجه در بالای استایل
برای اینکه توجه دیگران از شکمتان به جای دیگر جلب شود، انواع کلاه، مدل موی زیبا و جدید، کت نیم‌تنه و پیراهن و تاپ‌هایی با یقه مدل‌دار بپوشید.

6. دامن پلیسه بپوشید
خیلی‌ها معتقدند که با شکم بزرگ نمی‌توان دامن پوشید، شاید تا حدودی درست باشد، اما اگر دامن پلیسه را امتحان کنید، قطعا برعکس خواهد بود، البته اگر رنگ آن را تیره انتخاب کنید.







7. شومیز گشاد
هر نوع شومیز، تاپ و بلوزی که انتخاب می‌کنید، بهتر است کمی گشادتر در نظر بگیرید تا لایه‌های بدن و شکم در آن مشخص نباشند. در عوض با این لباس‌هایی که کمی گشاد هستند، شلوار و شلوارک تنگ بپوشید تا اندامتان را متوازن و لاغر جلوه دهد.
#زیبامون


شکم بزرگتان را این گونه مخفی کنید!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا