- عضویت
- 12/8/18
- ارسال ها
- 2,007
- امتیاز واکنش
- 7,220
- امتیاز
- 308
- زمان حضور
- 0
نویسنده این موضوع
نگاهی به ظرفیت های یک سالن کنسرتِ مهم در قلب تهران در گفتگو با مدیر مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد
امیرحسین تابع جماعت: برج میلاد کانون برگزاری رویدادهای مهم در همه حوزهها است
موسیقی ما - برگزاری کنسرت در ایران در سالهای پس از انقلاب و تا اواخر دهه هفتاد، هرگز مختصات و روندی جدی را به خود ندیده بود و اجراهای جسته و گریختهای در سالنهایی چون فرهنگسرای نیاوران، کاخ سعدآباد، باشگاه انقلاب و... روی صحنه میرفت. تا پیش از سالهای 76 یا 77 اغلب اجراهای زنده موسیقی صرفاً به جمعها و جشنهای ارگانهای دولتی یا سالنهای کوچک مربوط میشد. اما به مرور و با ورود خوانندههای جدید پاپ و تغییر نیازهای مخاطبان موسیقی، نگاه نسبت به کنسرت نیز جدیتر شد. افتتاح مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد در محدوده یادمان ملی با مجموعهای از چند تالار و مرکز همایش در سالهای آغاز موج کنسرتها در ایران خیلی زود توانست جریان جدیدی را در صنعت موسیقی راه بیندازد و هیبت و هیجانی که از نام برج میلاد متصاعد میشد، روی سالن شکیل و بزرگ همایشهای آن هم سایه انداخت. در حالی که در سالهای نخست برگزاری کنسرت در پایتخت، سالن «میلاد نمایشگاه بینالمللی» پایگاه برگزاری کنسرتهای موسیقی نسل جدید بود. سپس مجموعه «اریکه ایرانیان» که متعلق به بخش خصوصی بود به بهرهبرداری رسید. «کنسرت هال» اریکه ایرانیان با گنجایش ۸۰۰ نفر از گروههای موسیقی پاپ و سایر ژانرها پذیرایی میکرد. در ادامه مرکز همایشهای «برج میلاد تهران» با یک سالن اصلی با گنجایش 1800 نفر و 14 سالن فرعی با ظرفیتهای متنوع و با کاربریهای متفاوتی مانند کنسرت، کنگره، همایش، نمایشگاه و سینما افتتاح شد.
گشایش تالارهای مرکز همایش برج میلاد تحول بسیار چشمگیری در اجراهای زنده به وجود آورد. دقت در ایجاد استانداردهای لازم برای برگزاری یک کنسرت زنده و نیز شیک و زیبا بودن این سالن و کیفیت بالای آن باعث شد «کنسرت در برج میلاد» تبدیل به رویای خیلیها شود. حال و با تغییر مدیریت این مرکز و به بهانه آغاز دور جدید برگزاری برنامههای موسیقی در برج میلاد سراغ مدیر جوان مرکز همایشها رفتهایم و از همه زوایا با او گپ زدهایم. این گزارش در تلاش است وضعیت مهمترین سالن همایش و کنسرت پایتخت را در گفتگو با «امیرحسین تابع جماعت» مدیر مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران مورد بحث و بررسی قرار دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بینالملل بوده و سالها است که در عرصههای فرهنگی، هنری و رسانهای کشور فعالیت دارد.
تابع جماعت پیش از این مسئولیت، مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرکل ارتباطات موسسه همشهری، مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران و مدیر بازاریابی و فروش برج میلاد تهران نیز بوده و انتصابش به عنوان مدیر جدید مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران، بی سر و صدا و در سکوت کامل خبری اتفاق افتاد. هنوز هم که قریب به 7 ماه از حضور او در این مسئولیت میگذرد اگر یک گشت و گذار اینترنتی با همین کلید واژهها داشته باشید، تقریباً به هیچ نتیجه مشخصی در رسانهها نمیرسید. او درباره این انتصاب بی سر و صدا میگوید: «دلیلی برای هیاهو نبود. باید با کار خودمان را نشان دهیم.»
امیرحسین تابع جماعت: برج میلاد کانون برگزاری رویدادهای مهم در همه حوزهها است
موسیقی ما - برگزاری کنسرت در ایران در سالهای پس از انقلاب و تا اواخر دهه هفتاد، هرگز مختصات و روندی جدی را به خود ندیده بود و اجراهای جسته و گریختهای در سالنهایی چون فرهنگسرای نیاوران، کاخ سعدآباد، باشگاه انقلاب و... روی صحنه میرفت. تا پیش از سالهای 76 یا 77 اغلب اجراهای زنده موسیقی صرفاً به جمعها و جشنهای ارگانهای دولتی یا سالنهای کوچک مربوط میشد. اما به مرور و با ورود خوانندههای جدید پاپ و تغییر نیازهای مخاطبان موسیقی، نگاه نسبت به کنسرت نیز جدیتر شد. افتتاح مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد در محدوده یادمان ملی با مجموعهای از چند تالار و مرکز همایش در سالهای آغاز موج کنسرتها در ایران خیلی زود توانست جریان جدیدی را در صنعت موسیقی راه بیندازد و هیبت و هیجانی که از نام برج میلاد متصاعد میشد، روی سالن شکیل و بزرگ همایشهای آن هم سایه انداخت. در حالی که در سالهای نخست برگزاری کنسرت در پایتخت، سالن «میلاد نمایشگاه بینالمللی» پایگاه برگزاری کنسرتهای موسیقی نسل جدید بود. سپس مجموعه «اریکه ایرانیان» که متعلق به بخش خصوصی بود به بهرهبرداری رسید. «کنسرت هال» اریکه ایرانیان با گنجایش ۸۰۰ نفر از گروههای موسیقی پاپ و سایر ژانرها پذیرایی میکرد. در ادامه مرکز همایشهای «برج میلاد تهران» با یک سالن اصلی با گنجایش 1800 نفر و 14 سالن فرعی با ظرفیتهای متنوع و با کاربریهای متفاوتی مانند کنسرت، کنگره، همایش، نمایشگاه و سینما افتتاح شد.
گشایش تالارهای مرکز همایش برج میلاد تحول بسیار چشمگیری در اجراهای زنده به وجود آورد. دقت در ایجاد استانداردهای لازم برای برگزاری یک کنسرت زنده و نیز شیک و زیبا بودن این سالن و کیفیت بالای آن باعث شد «کنسرت در برج میلاد» تبدیل به رویای خیلیها شود. حال و با تغییر مدیریت این مرکز و به بهانه آغاز دور جدید برگزاری برنامههای موسیقی در برج میلاد سراغ مدیر جوان مرکز همایشها رفتهایم و از همه زوایا با او گپ زدهایم. این گزارش در تلاش است وضعیت مهمترین سالن همایش و کنسرت پایتخت را در گفتگو با «امیرحسین تابع جماعت» مدیر مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران مورد بحث و بررسی قرار دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بینالملل بوده و سالها است که در عرصههای فرهنگی، هنری و رسانهای کشور فعالیت دارد.
تابع جماعت پیش از این مسئولیت، مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرکل ارتباطات موسسه همشهری، مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران و مدیر بازاریابی و فروش برج میلاد تهران نیز بوده و انتصابش به عنوان مدیر جدید مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد تهران، بی سر و صدا و در سکوت کامل خبری اتفاق افتاد. هنوز هم که قریب به 7 ماه از حضور او در این مسئولیت میگذرد اگر یک گشت و گذار اینترنتی با همین کلید واژهها داشته باشید، تقریباً به هیچ نتیجه مشخصی در رسانهها نمیرسید. او درباره این انتصاب بی سر و صدا میگوید: «دلیلی برای هیاهو نبود. باید با کار خودمان را نشان دهیم.»
- * ظرفیت های مرکز همایش ها
امیرحسین تابع جماعت: برج میلاد کانون برگزاری رویدادهای مهم در همه حوزهها است
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com