خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر حفظ شعائر دینی در جامعه، گفت: شهدای ما الگوهایی هستند که دشمنان تلاش کردند تا به نسل آینده معرفی نشوند.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی در مراسم سالگرد سردار شهید پورقاسم در حسینیه عاشقان کربلای ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهدا کردند و اکنون از خودگذشتگی و ایثار آنان باید الگوی همه ما باشد.

وی با بیان ویژگی‌های رفتاری سردار شهید رمضان پور قاسم، افزود: هیچ‌گاه خستگی در چهره وی دیده نشد. همواره با روحیه جهادی و اخلاص که برگرفته از مکتب شهدا و مکتب شهید سلیمانی بوده در دفاع مقدس و بعد از آن در مسئولیت‌های مختلف وظیفه خود را برای نظام انجام داده است.

مسلمی با بیان اینکه نکوداشت و پاسداشت شهدای به عنوان یک‌ وظیفه اصلی برای انتقال مفاهیم‌ بسیار ارزشمند به جامعه و موجب بیمه کردن انقلاب اسلامی است،گفت: اگر بتوانیم مفاهیم ارزشمندی همچون اخلاص، مردمی بودن، دنیاگریزی، برای مردم بودن، خدمتگذار و مخلص مردم بودن را در جامعه نهادینه کنیم این امرمی‌تواند بیمه گر نسل آینده ما باشد.



منبع تسنیم


فرمانده سپاه کربلای مازندران: دشمنان تلاش می‌کنند تا سیره شهدا به عنوان الگو به نسل آینده منتقل نشود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا