خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: همه همکاران مرتبط با مجموعه قضا باید به کرامت انسانی توجه ویژه داشته باشند.


رییس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: یکی از آفات امر قضا آمیخته کردن قضاوت با هوا‌های نفسانی است و قضات باید به پرهیز از این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: مراجعه قاضی به کارشناس و مشاوره با افراد متخصص، آگاه و صاحب تجربه نه تنها خلاف استقلال قضایی نیست بلکه در صدور رای متقن تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: آمار‌های موجود نشان می‌دهد که زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌ها کاهش یافته، اما باز هم باید در این رابـ*ـطه گام‌های جدی‌تر برداشته شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت صیانت از حقوق عامه اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه در استان اگر شهروندان از حقوق عامه در حال تضییع مطلع هستند، می‌توانند آن را به صورت مستند از طریق سامانه سجام ارسال کنند تا موضوع به دادسرا ارجاع و دادستان جهت صیانت از آن اقدام کند و به این ترتیب احیای حقوق عامه را سرعت ببخشند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه به ساز و کار مصالحه و انجام صلح و سازش نیز تأکید کرد و گفت: آن دسته از دعاوی مالی و خانوادگی که در شورای حل اختلاف و دادگاه‌ها با مصالحه قابل حل و فصل هستند باید از همین طریق به نتیجه برسند.

وی ضمن تاکید بر لزوم سلامت همکاران دستگاه قضا گفت: سلامت قوه قضاییه تضمین کننده سلامت تصمیمات و آراء و احکام قضایی است همچنین اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه دستگاه قضایی است که نباید مخدوش شود.

منبع: دیده بان


شهروندان حقوق عامه در معرض تضییع را از طریق سامانه سجام اطلاع دهند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا