خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده کل سپاه از اهدا و توزیع ۲۲۰ جهیزیه‌ برای زوج‌های نیازمند در استان تهران و تداوم این طرح به‌منظور کمک به زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان با سراسر کشور خبر داد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری‌، سردار علی فدوی صبح امروز در پنجمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران که در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به برگزاری مراسم عقد در آغاز مراسم اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ماه اعیاد مذهبی و عید نوروز مراسم عقد و ازدواج این زوج گرانقدر در جوار حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل پسندیده‌ای بود.

وی افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی در روزهای اوج خود قرار دارد و امروز به‌واسطه اقدامات مهم و اثرگذار انجام شده در آیین پنجمین مرحله کمک به همت خیرین و نیکوکاران 220 سری جهیزیه برای زوج‌هایی که ازدواجشان به دلیل نداشتن جهیزیه به تعویض افتاده توزیع شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: 220 جهیزیه‌ای که امروز از حرم مطهر امام راحل (ره) به دست عروس و دامادها خواهد رسید توسط مردم و خیرین تهیه‌شده و سپاه تنها مجری آن است و توزیع این کمک‌ها را بر عهده دارد.

فدوی تأکید کرد: توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود..

وی ادامه داد: سپاه پاسداران به‌واسطه خدماتی که به مردم ارائه می‌دهد به وسعت انقلاب اسلامی است و هرکجا که سپاه در آن حضور داشته باشد همان‌جا جایگاه انقلاب اسلامی است.



منبع خبرگزاری تسنیم


جانشین فرمانده کل سپاه: اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان و کم‌بضاعت هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود‌

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا