خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
سگ رباتیک اسپات (Spot) اولین محصول تجاری کمپانی پیشرفته بـ*ـو*ستون داینامیکس بوده که در تازه‌ترین ویدیوهای خود، قابلیت‌های منحصر به فردی را به نمایش گذاشته است.

به تازگی ویدیوهایی از سگ رباتیک اسپات (Spot) کمپانی آمریکایی بـ*ـو*ستون داینامیکس (Boston Dynamics) منتشر شده که توانایی‌های جدید این ربات تجاری را به ما نشان می‌دهند.

اسپات اولین رباتی بوده که توسط بـ*ـو*ستون داینامیکس، برای مقاصد تجاری ساخته شده و هر چند وقت یک بار ویدیوهای دیدنی و البته ترسناکی از این محصول و سایر ربات‌های کمپانی مورد نظر منتشر می‌شوند تا تازه‌ترین پیشرفت‌های فناوری رباتیک بـ*ـو*ستون داینامیکس را به ما یادآور شوند. در همین رابـ*ـطه کلیپ‌هایی که اخیرا از اسپات پخش شده‌اند، دو قابلیت جدید، یعنی توانایی شارژ خود به خودی و همچنین بلند کردن اشیاء از روز زمین را نشان داده‌اند.

فروش سگ رباتیک اسپات که کوچک‌ترین محصول ساخت بـ*ـو*ستون داینامیکس هم به شمار می‌رود، از ژوئن ۲۰۲۰ رسما آغاز شد. این ربات ۷۵ هزار دلار قیمت داشته و نکته جالب این بوده که قبل از شروع فروش رسمی این محصول به عنوان رباتی پیشرفته برای استفاده در محیط‌های کاری، کمپانی سازنده در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۵۰ ربات اسپات را در محیط‌های مختلف به کار گرفته بود تا از این طریق اطلاعات لازم و تجربیات عملی مورد نیاز برای تکمیل محصول مورد نظر را به دست آورد.



از طرف دیگر موفقیت اخیر بـ*ـو*ستون داینامیکس خرید بخش عمده سهام این شرکت، به قیمت ۱.۱ میلیارد دلار، توسط کمپانی خودروسازی هیوندای بوده که به گفته خریداران، به منظور پیشرفت هر چه بیشتر محصولات رباتیک ساخت این شرکت برای عرضه به بازار محصولات خانگی و صنعتی انجام شد. مدت کوتاهی پس از خرید بـ*ـو*ستون داینامیکس توسط هیوندای، شاهد تغییرات جالبی در تجاری‌سازی ربات‌های این شرکت هستیم و تازه‌ترین ویدیوهای منتشر شده از اسپات هم به خوبی این تغییرات را نشان می‌دهند.

در مورد ویدیو بالا باید گفت که بازوی متصل شده به بالا سگ رباتیک اسپات مدتی پیش به عنوان محصولی جانبی برای اضافه کردن رنج گسترده‌ای از توانایی‌ها به این ربات معرفی شد. بر اساس اطلاعات موجود، خریدار هم می‌تواند به صورت مستقیم این بازو را کنترل کرده و کارهای مختلفی با آن انجام دهد و هم این امکان وجود دارد که به صورت نیمه خودکار، اسپات به کمک بازوی خود به کارهای اتوماتیکش برسد


منبع: گجت نیوز


نمایش قابلیت‌های جدید سگ رباتیک اسپات در تازه‌ترین ویدیوهای بـ*ـو*ستون داینامیکس

 

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع


این فناوری‌های به سگ رباتیک اسپات اجازه می‌دهند تا ایمنی بالاتری داشته باشد و قابلیت‌های ارتباطی آن هم به سطح جدیدی از پیشرفت برسند. به عنوان مثال بـ*ـو*ستون داینامیکس ادعا کرده که در تازه‌ترین به‌روزرسانی اسپات، محدوده تحت پوشش در ماموریت‌های از راه دور ربات را گسترده‌تر کرده و با بالا بردن قابلیت پوشش وای فای، به اسپات این اجازه را داده تا به راحتی حجم زیادی از اطلاعات را دانلود یا آپلود کند.

برای کنترل تمامی این قابلیت‌ها و تعداد زیادی از محصولات بـ*ـو*ستون داینامیکس، اخیرا سیستمی به نام اسکاوت (Scout) معرفی شده که به عنوان یک اپلیکیشن تحت وب عمل می‌کند. از طریق این سیستم کاربر می‌تواند تعداد زیادی از سگ‌های اسپات را کنترل کرده و دقیقا به آن‌ها بگوید که باید چه کار کنند.

تا پیش از این سگ رباتیک اسپات توسط یک تبلت مخصوص کنترل می‌شد، اما سیستم اسکاوت برای افزایش کارایی محصول در ماموریت‌های از راه دور طراحی و عرضه شده است. به عنوان مثال بـ*ـو*ستون داینامیکس با اشاره به ویدیویی که در بالا دیدیم، پیشنهاد می‌کند که صاحبان کارخانه‌ها به کمک تجهیزاتی مانند دوربین‌های حرارتی، مدیریت و کنترل بخشی از تجهیزات خود را به یک یا مجموعه‌ای از اسپات‌ها محول کنند. در چنین حالتی ربات‌ها می‌توانند در کنار کارگران کارخانه فعالیت کنند و یا به صورت کلی، یک شیف کاری را به خود اختصاص دهند.


نمایش قابلیت‌های جدید سگ رباتیک اسپات در تازه‌ترین ویدیوهای بـ*ـو*ستون داینامیکس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا