خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,783
امتیاز واکنش
34,178
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع

بهترین عطرهای برند ورساچه کدامند؟ در خرید ادکلن، برند ورساچه حرف های زیادی برای مشتریان دارد! به همین دلیل در این مطلب محبوب ترین و موفق ترین عطر های برند ورساچه (Versace) را خدمتتان معرفی خواهیم کردیم تا با شناخت بهتر این برند، ادکلن محبوب خود را برای خرید برگیزینید.
برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا کمی با برند ورساچه آشنا شوید:
برند ورساچه یک برند ایتالیایی است که فعالیت آن در زمینه ی مد میباشد در واقع میتوان گفت ورساچه یک خانه ی مد ایتالیایی است که توسط Gianni versace تاسیس شد.
برند ورساچه در سال ۱۹۷۸کار خود را ابتدا با طراحی لباس زنانه و بعد تولید لباس مردانه آغاز کرد و‌توانست در میلان بوتیکی برای عرضه ی آنها راه اندازی کند،ورساچه برنده جایزه ی Golden eye در سال های ۸۴،۹۰،۹۱ شده است.
این برند در ادامه ی فعالیت خود علاوه بر تولید پوشاک به تولید عطر و‌ادکلن،لوازم ارایشی،بدلیجات،ساعت و لوازم تزئینی منزل پرداخت.
جیانی در سال ۱۹۹۷ به دست یک عیاش آمریکایی به قتل رسید اما کمپانی او توسط خانواده ی او بخصوص خواهر و برادرش حفظ و به فعالیت خود ادامه داد که توانست شاهکارهای بی نظیری را به دنیای عطر و ادکلن عرضه کند.

1. ادکلن ورساچه پورهوم دیلن بلو VERSACE POUR HOMME DYLAN BLUE

ادکلن ورساچه پورهوم دیلن بلو
این عطر مردانه با رایحه ی خنک و تند و گروه بویایی سرخس گونها در حجم ۱۰۰میل به بازار جهانی عطر و‌ادکلن عرضه شده است..خرید عطر مردانه ورساچه پورهوم دیلان بلو به دلیل پخش بو و ماندگاری بالا با استقبال زیادی روبرو شد . شباهت رایحه ی این عطر با عطر بلوشنل و دیور ساواج بسیار زیاد است و مصرف کنندگان این عطرها قطعا رایحه دیلن بلو را خواهند پسندید.
ورساچه پورهوم دیلان بلو عطری است شاداب ، مرکباتی و خنک که با رایحه گریپ فروت و امبروکسان شروع میشود .بعد از گذشت حس مرکباتی فروکش کرده و رایحه های سبز جایگزین رایحه ی اولیه میشوند و در انتها تلخی ملایمی مشام شما را پر خواهد کرد.
نت های تشکیل دهنده عطر Versace Pour Homme Dylan Blue عبارتند از :
نت اولیه : گریپ فروت، ترنج، آب، برگ انجیر
نت میانی : فلفل، برگ بنفشه، آمبروکسان، پاپیروس، نعناع هندی
نت پایه : دانه تونکا، روایح دودی، زعفران، مشک

2.ورساچه اروس پور فم VERSACE EROS POUR FEMME
ورساچه اروس پور فم
که با رایحه ی خنک و شیرین و گروه بویایی چوبی مشک گلی به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است.این محصول در سال ۲۰۱۵ از برند ورساچه به بازار عرضه شده است و کماکان طرفداران زیادی را دارد.عطر ادکلن زنانه ورساچه اروس پور فم Versace eros pour femme :
سه سال از ارائه اروس مردانه توسط برند ورساچه می‌گذشت که این شرکت نسخه زنانه این کار را نیز به علاقه مندان معرفی کرد. طراحی اروس زنانه یادآور نسخه مردانه بوده و رنگ طلایی بر روی آن نشسته است. این محصول در دسته کارهای خنک قرار می‌گیرد.
در نت اولیه ترکیبات اعلام شده انار، ترنج و لیمو ترش و در نت میانی یاس، گل صدتومانی و شکوفه لیمو ترش حضور دارند. نت پایه نیز از آمبروکسان، مشک، چوب صندل و روایح چوبی تشکیل شده است.


معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Matiᴎɐ✼، . faRiBa . و ozan♪

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,783
امتیاز واکنش
34,178
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع

3. عطر ورساچه کریستال نویر VERSACE CRYSTAL NOIR
عطر ورساچه کریستال نویر
عطر زنانه ورساچه کریستال نویر (مشکی) ادوپرفیوم اصل و ارجینال 90 میلی لیتر با رایحه ای گرم و تلخ با ماندگاری و پخش بو بسیار خوب از بهترین محصولات زنانه ی برند ورساچه میباشد.عطر ورساچه کریستال نویر versace crystal noir که توسط عطر ساز مشهور و برجسته «آنتونی لی» Antonie Lie طراحی و خلق شد در سال 2004 روانه ی بازار عطر و ادکلن زنانه گردید.

عطر ورساچه کریستال نویر با رایحه ای گرم و تلخ که آن را بیشتر از گل یاسمن ، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، بهترین انتخاب برای روزهای سرد سال و یا میهمانی های رسمی و شبانه می باشد.

کریستال نویر زنانه هواداران بسیاری را از همان روزهای اول ورودش به بازار عطر و ادکلن ایران به خود اختصاص داد.خرید عطر زنانه اصل ورساچه کریستال نویر با توجه به رایحه ی مرموز و متمایزش میتواند انتخاب شایسته ای برای خانم های شیک پوش باشد.

آکوردها و نت های تشکیل دهنده ی این عطر عبارتند از :

نت اولیه:فلفل،هل،زنجبیل

نت میانی:گل پرتقال آفریقایی،نارگیل،گل صدتومانی،روناسیان

نت پایه:مشک،عنبر سائل،چوب صندل

4. ادکلن ورساچه اروس مردانه VERSACE EROS POUR HOMME
ادکلن ورساچه اروس مردانه
ادکلن ورساچه اروس مردانه با حجم 100 میل رایحه ای مشابه به شنل الورهوم اسپرت اکستریم انتخابی مناسب برای تمام فصول سال میباشد.ادکلن مردانه ورساچه اروس پور هوم Versace Eros Pour Homme ،در سال 2012 توسط عطاری به نام اورلین گیشارد طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شد.
روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در این عطر مشاهده کرد و رایحه مرکبات تازه در ابتدا و درختان جنگلی در ادامه آن و از اینها جالبتر ترکیب سرد و گرم در کنار همدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود.تبلیغات این عطر با حضور مدل معروف «Brian Shimansky» سروصدای فراوانی بر پا کرد و باعث افزایش محبوبیت و فروش Eros در دنیا شد.
عطر ورساچه اروس مردانه در سال 2012 در مراسم TWFA حضور موفقی داشت.این عطر عالی از برند ورساچه شباهت عجیبی از نظر رایحه با عطر الورهوم اسپرت اکستریم از برند شنل دارد.آکوردهای اصلی و نت های تشکیل دهنده Versace Eros Pour Homme عبارتند از:

نت اولیه : لیمو ترش , نعناع , سیب
نت میانی : شمعدانی , دانه تونکا
نت پایه : وانیل , خزه درخت بلوط , خس خس , سدر

5. ورساچه پورهوم عود نویر VERSACE POUR HOMME OUD NOIR
ورساچه پورهوم عود نویر
عطر ادکلن مردانه ورساچه پورهوم عود نویر همانطور که از نامش مشخص میباشد با محصولی که نت آن بر پایه ی بوی غنی عود میباشد ، روبه رو هستیم و در سال 2013 طراحی و عرضه گردید .
ادکلن پور هوم عود نویر که هم نام با محصولی قدیمی از برند ورساچه میباشد ، با طراحی شبیه با طرح بطری آن ولی به رنگ مشکی و با رایحه ای گرم و تند روانه ی بازار شد .
رایحه ی گرم و تند آن در دسته ی رایحه های چوبی طبقه بندی میشود که بسیار مناسب استفاده در مجالس رسمی و کاری و روزهای سرد سال میباشد .
آکوردهای اصلی و نت های تشکیل دهنده این عطر مردانه عبارتند از. : ادویه جات معطر ، روایح چوبی ، چرم ، عود


معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,783
امتیاز واکنش
34,178
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع

6. ادکلن ورساچه پورهوم VERSACE POUR HOMME

ادکلن ورساچه پورهوم
ادکلن ورساچه پورهوم با حجم 100 میل و رایحه ی معتدل و خنک عطری چهار فصل مناسب برای آقایانی که به رایحه ی دریایی علاقه دارند.

ادکلن ورساچه پورهوم مردانه در سال 2008 توسط عطار معروف و برجسته آلبرتو موریلاس به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. خرید عطر مردانه ورساچه پورهوم با توجه به معتدل و خنک بودن این عطر برای تمام فصول سال بالخصوص بهار و تابستان پیشنهاد میشود.

بطری ادکلن ورساچه پورهوم همچون الماسی تراش خورده می باشدکه به نقش و نگار برجسته ی سر اسطوره ی یونانی عجوزه ی مارموی – Medusa – مزین شده است. این ادکلن نشانگر جایگاه مرد قدرتمند ، مصمم و مشتاق در جامعه ی امروزی و جایگاهی که یک زن می خواهد مرد خود را در آن ببیند می باشد.

اگر شما عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه‌ی آبی‌‌رنگ یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

اگر با دقت به شیشه‌ی این ادکلن مردانه ایتالیایی نگاه کنید، نشان تجاری ورساچه را با **** فلزی و نقره‌ای‌رنگ در وسط آن خواهید دید.

مایع درون بطری، آبی روشن است و از روی شیشه‌ی شفاف پورهوم مشاهده می‌شود. در بطری از جنس فلز درخشان بوده و با گردن بطری که از همین جنس و رنگ است، هارمونی مناسبی ایجاد می‌‎کند. روی گردن بطری، نام Versace به‌زیبایی حک شده است.

رایحه ی ادکلن پورهوم

آکوردهای اصلی و نت های تشکیل دهنده Versace Pour Homme عبارتند از:

نت اولیه : گل رز مه،ترنج،شکوفه نرولی،لیمو
نت میانی : گل سنبل ، گل شمعدانی ، کلاری مریم گلی ، سدر
نت پایه : عنبر سائل،مشک ، دانه تونکا
منبع: مجله خبری عطر و ادکلن، آلیسا


معرفی 10 عطر پرفروش برند ورساچه

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا