خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع

۱. این هنرپیشه هالیوود دارای رگه‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی، ایرلندی، اسکاتلندی، و ولزی است.

۲. در نوامبر ۲۰۰۴ اسکلت ۹۰۰۰ ساله‌ی یک زن در بلغارستان کشف شد. باستان‌شناسان به خاطر دندان‌های بی‌نقصی که داشت، آن را جولیا رابرتز نامیدند.

۳. در کودکی عادت داشت ناخن های پایش را به جای کوتاه کردن با جویدن بکند. سال ۲۰۰۲ به Movieline گفت: من خیلی انعطاف‌پذیر بودم.

۴. در ۱۹۸۷، همراه لیام نیسن در Satisfaction بازی کرد. اگرچه این فیلم چندان موفق نبود، این دو عاشق یکدیگر شدند و با یکدیگر زندگی کردند. در آن زمان جولیا ۱۹ ساله و لیام ۳۵ ساله بود. یک سال بعد این دو از یکدیگر جدا شدند.

۵. روزی که قرار بود با کیفر ساترلند ازدواج کند، رابرتز که چند روز قبل پشیمان شده بود، همراه با جیسون پاتریک، بازیگر و دوست سابق ساترلند به دوبلین پرواز کرد. این دو رابـ*ـطه‌ی خود را آغاز کردند اما در ۱۹۹۲ از هم جدا شدند.


فکت های جولیا رابرتز | سلبریتی هالیوود

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع

۶. قبل از آن که در صحنه فیلمبرداری ظاهر شود، برای گریم شدن به پشت می‌خوابد. او می‌گوید این کار ظاهری آرام به چهره‌اش می دهد.

۷. این هنرپیشه هالیوود در ۳۷ سالگی و در ۲۸ نوامبر ۲۰۰۴ صاحب یک دوقلو شد، پسری به نام فینیوس مودر و دختری به نام هیزل مودر. پدر این بچه‌ها همسر دوم او، دنیل مودر است.

۸. پس از آن که جرج کلونی و براد پیت فهمیدند جولیا قرار است در فیلم یازده یار اوشن (۲۰۰۱) به آن‌ها بپیوندد، برای او یک کارت فرستادند که روی آن نوشته بود: شنیده‌ایم برای هر فیلم ۲۰ دلار می‌گیری. این کارت در واقع یک اسکناس ۲۰ دلاری بود. کار آن‌ها بامزه بود چون طبق گزارش‌ها جولیا برای هر فیلمی ۲۰ میلیون دلار کسب می‌کند.

۹. او اهنگی با عنوان Julia دارد که درباره‌ی او نوشته شده است. شانتال کرویازوک خواننده و ترانه‌سرای کانادایی، پس از دیدن او در یکی از رستوران‌های لس‌آنجلس این آهنگ را برای او نوشت.

۱۰. این هنرپیشه هالیوود عاشق خوردن خوراکی‌های سالم است و سبزیجات ارگانیک موردنیازش را از مغازه‌های نزدیک آپارتمانش در نیویورک خریداری می‌کند.

منبع:

بازده


فکت های جولیا رابرتز | سلبریتی هالیوود

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا