خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

parädox

اخراج شده
کاربر اخراج شده
کاربر رمان ۹۸
عضویت
9/10/20
ارسال ها
2,829
امتیاز واکنش
37,845
امتیاز
368
محل سکونت
انتهای راهرو سمت چپ
زمان حضور
60 روز 11 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
ترفند دانلود برنامه های محدود گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی بزرگترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین برنامه های اندرویدی است که در آن هزاران برنامه مختلف جای داده شده که می توانید با یک جستجو ساده و عادی در نوار جستجو بالایی این برنامه اقدام به جستجو و دانلود برنامه دلخواه خود کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که تا حد ممکن از فروشگاه گوگل پلی اقدام به دانلود برنامه های مدنظر خود کنید!

علتی که برای این نظر داریم این است که فروشگاه گوگل پلی اپ هایی که دارای باگ امنیتی و بد افزاری هستند را درون خود آپلود نمی کند و به اشخاصی که این اپ ها را قصد دارند درون این فروشگاه بزرگ اقدام به بارگذاری اپ هایی که بدافزار محسوب می شوند، کنند ایستادگی می نمایند. از این رو شما با خیالی راحت می توانید از این فروشگاه دانلود کنید.

اما مشکل مهم و اصلی که ممکن است در دانلود برنامه های مختلف با آن روبرو شوید این می باشد که شما برنامه خیلی ساده و عادی جستجو می کنید و سپس بر روی آن کلیک می نمائید و پیغام زیر روبرو خواهید شد که واقعا می تواند حس ناخوشایندی را به هر یک از ما منتقل سازد؛

بله درست متوجه شدید! This item isn't available in your country که به معنای عدم دسترسی شما به این برنامه است که توسط IP شما این پیغام را صادر می کند. خب اینک باید چیکار کنیم؟! کارهایی که ممکن است انجام دهیم این موارد می باشند؛

  1. در محیط وب اسم برنامه را جستجو می کنیم و نتیجه با موفقیت پیدا می شود. اما مشکلاتی وجود دارد که نمی توانند نیاز شما را برطرف کنند که شامل عدم آپدیت بودن، بدافزار بودن، تبلیغات پاپ آپ که برنامه دیگری بجای برنامه مدنظر ما دانلود می شود...!
  2. گاهی اوقات سایتی که وارد آن می شویم به قدری شلوغ است که نمی توانیم لینک دانلود را پیدا کنیم!
  3. انتقال سلسله وار صفحه به صفحه برای دریافت لینک دانلود
  4. جستجو در فروشگاه های دیگر که ممکن است برنامه های جعلی با لوگو برنامه مدنظر داشته باشد و با دانلود و نصب آن شوکه شویم!
اما نتیجه چیست؟! دقیقا باید چیکار کنیم؟ راه حلی که ممکن است فورا به ذهن ما برسد، دانلود مستقیم از گوگل پلی می باشد که شاید با آن آشنا نباشیم. برای دانلود مستقیم از گوگل پلی راه حلی ساده و آسان وجود دارد که ما قصد داریم در ادامه این گزارش از نمناک شما را بصورت مرحله به مرحله و تصویری آشنا سازیم. از این رو مرحله به مرحله پیش بروید. همراه ما باشید.

توجه : در قسمت اول ما قصد داریم با استفاده از مرورگر کامپیوتر به شما عزیزان معرفی کنیم و سپس از طریق گوشی هوشمند به شما آموزش خواهیم داد.

1- در اولین مرحله وارد فروشگاه گوگل پلی شوید و برنامه مدنظر خود را پیدا کنید.

2- لینک Url را بصورت کلی انتخاب و کپی کنید.

3- وارد سایت apps.evozi شوید. در این سایت شما می توانید لینک را وارد کنید و لینک دانلود را خروجی بگیرید!

4- در قسمت اول باید لینکی که در مرحله دوم کپی کردید را اینجا paste یا الصاق کنید و سپس بر روی Generate Download Link کلیک نمائید.

5- اینک می توانید لوگو برنامه مدنظر خود را مشاهده کنید. در قسمت پائین بر روی لینک سبز رنگ کلیک کنید.

6- روش دانلود از گوگل پلی با سایت با موفقیت انجام شد و برنامه نسبت حجمی که دارد، فورا دانلود خواهد شد. به همین سادگی!

منبع:نمناک


دانلود برنامه های محدود گوگل پلی

 
  • تشویق
Reactions: ~ریحانه رادفر~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا