خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,324
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع

علی بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۶۵ اثر از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک ارسال و بررسی آثار توسط هیئت‌داوران انجام شد.
وی افزود: پس از بررسی داوران برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک، نمایشنامه «آذر اندوه بار اندیمشک» به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: هیئت‌داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و هدیه نقدی را به نمایشنامه «آذر اندوه بار اندیمشک» نوشته علی میرزا عبادی از تهران به عنوان کار برگزیده اول اهدا کردند.
وی افزود: نمایشنامه «مجلس محاکات جلیه» به نویسندگی نوید کریمی از شهرستان مشهد به عنوان اثر برگزیده دوم این جشنواره لوح تقدیر و هدیه نقدی را از سوی هیئت‌داوران به خود اختصاص داد.
بازگیر اضافه کرد: لوح تقدیر و هدیه نقدی برگزیده سوم این جشنواره به صورت مشترک به نمایشنامه‌های «همه سوزی» نوشته جواد صداقت از استان بوشهر و «میشو سوزوکی» نوشته اصغر گروسی از استان فارس و شهر شیراز تعلق گرفت.
بازگیر در ادامه افزود: هیئت‌داوران جایزه ویژه جشنواره را به نمایشنامه‌های «آوانتاژ» به نویسندگی کامران شهلایی از تهران و «بهشت پنجاه درجه بالای صفر» به نویسندگی طیبه نیک آزاد و علی حیدری از منطقه آزاد اروند شهرستان آبادان اهدا کرد.
وی گفت: همچنین هیئت‌داوران جشنواره نمایشنامه‌های «مادرم زری سر زا رفت» به نویسندگی محمود خرم آزادی از استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان یاسوج و «شریان» به نویسندگی مرضیه شریفی از استان اصفهان شهر اصفهان را شایسته تقدیر دانسته و از آنان تقدیر کرد.
بازگیر در ادامه افزود: شهرام کرمی، مهدی آشوغ و خانم لیلی عاج به عنوان هیئت‌داوران جشنواره کار بررسی آثار رسیده این دوره از جشنواره را به عهده داشتند.
بازگیر اظهار کرد: آثار برگزیده نیز از سوی انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی به صورت کتاب جشنواره منتشر خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اظهار امیدواری کرد که دوره آینده این جشنواره و با بهبود شرایط با حضور هنرمندان و گروه‌های هنری سراسر کشور و همچنین علاقه‌مندان به تئاتر برگزار شود.
منبع: خبرگزاری مهر


برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ معرفی شدند.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا