خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,783
امتیاز واکنش
34,178
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
کالکشن کروز 2020 شنل ؛ وقتی دیگر لاگرفلد نیست

برند شنل، برندی لوکس است که همیشه در صنعت مد و لباس پیشتاز بوده که همه ی اینها بدون کارل لاگرفلد اسطوره ی طراحی لباس امکان پذیر نبود. او به مدت ۳۰ سال در این برند فعالیت داشت، و کالکشن های بی نظیری را خلق کرد. اما با فوت لاگرفلد تمام کسانی که طرفدار این برند هستند، نگران سرنوشت شنل شدند. سوالی که برای آن ها ایجاد شد این بود که؛ آیا این برند می تواند بدون کارل با قدرت ادامه دهد یا خیر؟ در کالکشن کروز 2020 شنل به پاسخ این سوال خواهیم رسید.

چندی پیش اعلام شد که دستیار کارل ، ویرجینی ویارد ، به عنوان طراح اصلی این شرکت در نظر گرفته شده. او که مدت طولانی ای همکار لاگرفلد بود به عنوان بهترین انتخاب برای این برند بود تا بتواند کمی از جای خالی کارل لاگرفلد را پر کند.

.ویرجینیا ویارد در انتهای فشن شو کروز شنل.
در مطلب امروز پارچی اولین کالکشن کروز برند شنل را بدون حظور کارل لاگرفلد مشاهده می کنیم که طراحیِ این برند تمام آن به عهده ی ویرجینیا ویارد بوده است.
در کالکشن کروز 2020 شنل چه گذشت؟

راجع به این کالکشن در رسانه ها نظریه های زیادی داده شد؛ بسیاری بر این باور بودند که برند شنل همچنان قدرت گذشته را دارد و بسیاری دیگر مخالف با این نظر بودند. کارل لاگرفلد همیشه کالکشن های خود را در مکان های خاص و با تم خاصی مانند ساحل، فرودگاه یا سوپرمارکت و … برگزار می کرد. که در کالکشن کروز ۲۰۲۰ ورجینیا ویارد تصمیم گرفت به این موضوع وفادار بماند و کالکشن خود را در ایستگاه قطار در پاریس برگزار کرد. به گفته ی شرکت شنل دلیل انتخاب این مکان “شروعی برای یک ماجراجویی” بود.

ویارد امضای برند شنل را که از زمان کوکو شنل به وجود آمده و کارل آن را ادامه داده در این کالکشن استفاده کرد که شامل کت و شلوار با پارچه ی پشمی است که تا اینجا، ویارد، به سبک طراحی کارل لاگرفلد پایدار بوده.
البته در این کالکشن عنصر زنانگی بیشتر برجسته شده مانند پاپیون، کمربند های ظریف و بولیز.
تعدادی از لباس ها از دهه ی ۸۰ الهام گرفته شده اند. از ژاکت های رنگ روشن گرفته تا شلوار با لوگوی شنل و کت های بلند پشمی.


کالکشن کروز 2020 برند شنل

 
  • جذاب
Reactions: Leyla

Ghazaleh.A

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
19/5/20
ارسال ها
1,783
امتیاز واکنش
34,178
امتیاز
368
زمان حضور
120 روز 12 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
در دسته ای دیگر رنگ های پاستلی و پارچه های پوپلین غالب بود که شامل ژاکت، شلوار و پیراهن بود.


مانند کالکشن های اخیر شاهد استفاده از رنگ های کلاسیک مانند سیاه و سفید هستیم.

شوی این برند همراه با یک پیراهن سیاه و سفید همراه با گل های برجسته به صورت تکه دوزی به عنوان آخرین لباس که بسیار چشمگیر و برجسته بود، به پایان رسید.

کیف ها حالت اسپرت بیشتری پیدا کردند و بند کیف ها مانند گذشته طنابی بودند.

کوله پشتی با ۳ تا قسمت کوچکتر در جلوی آن
و البته همانند گذشته شاهد امضای برند شنل هستیم که شامل رنگ های روشن است.

سخن آخر
به نظر من این که ورجینیا ویارد در اوایل حرفه ی خود، پیرو راه کارل لاگرفلد است کاری بسیار منطقی و درست بنظر می آید. برای این که مخاطبان این برند با نبود کارل کنار بیایند و ویرجینیا را قبول کنند، زمان نیاز دارند. اما بعد از مدتی احتمالا ویارد سبک خودش را کاملا در لباس هایش استفاده خواهد کرد.

با این حال ویارد سعی کرد که عناصر جدیدی را به این کالکشن به صورت نامحسوس اضافه کند، تا امضای شخصی خودش را همراه با امضای کارل لاگرفلد به صورت همزمان داشته باشد. این کالکشن نشان دهنده این بود که ویارد در دست های خوبی آموزش دیده و بهترین فرد برای جایگزینی کارل است. زیرا شاهد این هستیم که مانند کالکشن های گذشته این کالکشن هم بسیار زیبا و قدرتمند بود.


کالکشن کروز 2020 برند شنل

 
  • تشکر
Reactions: Leyla
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا