خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبدیل چرخ های ماشین به موتورسیکلت ، رویایی که شاید تنها در فیلم بتمن به واقعیت پیوسته بود. همه ما به خوبی ماشین بتمن را می شناسیم! می دانیم که چرخ خودروی بتمن از خودرو جدا و تبدیل به یک موتورسیکلت می شد. کمپانی فورد جدیدا همچین ایده ای را به ثبت رسانده است. شاید در ایده فورد آن تخیلات غیرممکن دنیای بتمن وجود نداشته باشد! ولی قابل درک تر و واقعی تر است.

فورد ایده اش را اینطور بازگو می کند، فرمانی درون صندوق خودرو وجود دارد، برای اینکه این فرمان قابل استفاده باشد و آن موتورسیکلت رویایی به وجود بیاید، باید یکی از چرخ های خودرو را از آن جدا کنیم و به فرمان متصل نماییم. سپس شما یک چرخه ای را رو به رویتان خواهید داشت!


البته کارکرد این اختراع نیز با خودروی بتمن بسیار متفاوت است! اصولا بهترین فرصت استفاده از این موتورسیکلت، زمانی است که مکان مدنظر شما بسیار دورتر از محل پارک خودرویتان باشد. یقینا با استفاده از این موتورسیکلت تک چرخ می توانید با سرعت زیادی به سمت مقصدتان بروید و البته دردسرهای پیاده روی را تحمل نکنید! گتفنی است که سواری روی یک موتورسیکلت تک چرخ خودش دردسرهای خاصی را دارد!

ایده های بسیاری توسط کمپانی های بزرگ دنیا ثبت می شود! شاید این ایده فورد نیز یکی از همان ایده هایی باشد که تنها ثبت می شود و تمام! اما نکته مهم این است که اخبار همچین ایده هایی ما را با قسمت توسعه و آزمایشگاه این کمپانی های بزرگ بیشتر آشنا می سازد.

منبع: اخبار متورسیکلت


تبدیل چرخ های ماشین به موتورسیکلت !

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا