خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Narín✿

سرپرست بخش کتاب
سرپرست بخش
ناظر کتاب
ویراستار انجمن
  
  
عضویت
1/12/19
ارسال ها
2,272
امتیاز واکنش
44,359
امتیاز
418
محل سکونت
☁️
زمان حضور
107 روز 12 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
مایلی ری سایرس (زادهٔ دِستِنی هُپ سایرِس؛ ۲۳ نوامبر ۱۹۹۲) خوانندهٔ، ترانه‌نویس، بازیگر، صداپیشه (دوبلر) تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است. او به خاطر صدای خراشیده و خاص خود، و موسیقی‌اش که طیف وسیعی از ژانرها از جمله پاپ، کانتری پاپ ، جاز، هیپ هاپ و راک را در بر می‌گیرد، شناخته شده‌است. زندگی شخصی، تصویر عمومی و اجراهای اغلب جنجال برانگیخته سایرس بازتاب‌های گسترده‌ای را از طرف رسانه‌ها داشته‌است.
مایلی سایرس از سن ۱۱ سالگی به شهرت جهانی رسید و یکی از مشهورترین و موفق‌ترین ستارگان هنری جهان به‌شمار می‌رود که از کودکی وارد این حرفه شده‌است. او در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۴، در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان به انتخاب مجلهٔ تایم ۱۰۰ قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳ به عنوان خواننده سال ام‌تی‌وی و در سال ۲۰۱۹ نیز در لیست ۱۲۵ هنرمند برتر تمام ادوار بیلبورد، در رتبهٔ ۶۱ انتخاب شد.
مایلی سایرس پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی به نام هانا مونتانا از تولیدات شبکه دیزنی به شهرت جهانی رسید و تبدیل به یک الگوی جوان شد. زندگی مایلی پس از آغاز هانا مونتانا در مارس ۲۰۰۶ بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. به دنبال موفقیت‌های این برنامه تلویزیونی، در اکتبر ۲۰۰۶ یک سی‌دی شامل ۸ آهنگ که توسط مایلی سروده شد و مربوط به ترانه‌های این سریال بود، به بازار عرضه شد که با موفقیت در فروش، در فهرست بیلبورد ۲۰۰ آمریکا جای گرفت. در دسامبر ۲۰۰۷، سایرس رتبهٔ هفدهم در رده‌بندی مربوط به ۲۰ تازه کارِ پردرآمد در هالیوود زیر ۲۵ سال را با درآمد سالیانه بالغ بر ۳٫۵ میلیون دلار آمریکا به خود اختصاص داد. سایرس در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۷ با انتشار آلبوم ملاقات با مایلی سایرس حرفهٔ موسیقی را به‌طور مستقل آغاز کرد که شامل تک‌آهنگی با نام دوباره می‌بینمت بود که اولین ترانهٔ وی در ۱۰ ترانهٔ برتر به حساب می‌آید. این ترانه به مایلی کمک کرد تا از رادیو دیزنی به ۴۰ ترانهٔ برتر رادیوی اصلی راه یابد. دومین آلبوم او با عنوان «بریک اوت» در ۲۲ ژوئیه ۲۰۰۸ منتشر شد. هر دوی این آلبوم‌ها با استقبال گرمی از طرف بیلبورد ۲۰۰ مواجه شده و در صدر این فهرست قرار گرفتند. مایلی در سال ۲۰۱۳ آلبومی به نام بنگرز را به همراه دو تک‌آهنگِ نمی‌تونیم بایستیم و توپ مخرب منتشر کرد که به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های ۲ و ۱ چارت ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند و موزیک ویدیوهای این ترانه‌ها تعداد بازدید در ۲۴ ساعت را شکستند. در همین سال ام‌تی‌وی مایلی را به عنوان هنرمند سال انتخاب کرد و او را با لقب «ملکه جدیدِ پاپ» معرفی کرد. مایلی تنها خواننده زنی است که پیش از سن ۲۱ سالگی، ۵ آلبوم شماره ۱ در چارت بیلبورد ۲۰۰ داشته‌است. این پنج آلبوم شامل آلبوم‌های بنگرز، قطع رابـ*ـطه، ملاقات با مایلی سایرس و آلبوم‌های متن هانا مونتانا است. همچنین تک‌آهنگ‌هایی از او مانند «دوباره می‌بینمت»، «۷ چیز»، «پارتی در آمریکا»، «ما نمی‌تونیم متوقف شیم»، «مالیبو» و «توپ مخرب» در فهرست ده آهنگ برتر آمریکا بوده‌اند.
مایلی در سال ۲۰۰۸ در انیمیشن تیزپا صداپیشگی کرد و ترانه‌ای با عنوان «فکر می‌کردم تو را گم کردم» را به همراه جان تراولتا برای متن آن خواند که باعث نامزد شدن او در گلدن گلوب شده و توانست لقب جوان‌ترین نامزد گلدن گلوب را در ۱۵ سالگی از آن خود کند. او در فیلم دیگری که مربوط به هانا مونتانا می‌شد، به نام هانا مونتانا: فیلم∗، شرکت کرد که این فیلم در ۱۰ آوریل سال ۲۰۰۹ اکران شد و در دو روز اول اکرانش توانست رتبهٔ یک فیلم‌های پرفروش سینمای آمریکا را به دست آورد. همچنین او تک‌آهنگ «صعود» را برای موسیقی متن این فیلم منتشر کرد. او در برنامه تلویزیونی شنبه شب زنده حضور داشت و نیز در مجموعه‌های داستانی آینه سیاه هنرنمایی کرد که نقدهای مثبتی نیز دریافت کرد.
مجله تایم، سال ۲۰۱۳ را به اسم سال مایلی سایرس نام‌گذاری کرد. در همان سال مجله ماکسیم، مایلی را جذابترین زن سال دانست. مجلهٔ فوربز او را در لیست ۱۰۰ هنرمندی که درآمدی بیش از ۲۵ میلیون دلار آمریکا را دارند به عنوان نفر سی و پنجم انتخاب کرد و در سال ۲۰۱۴ نیز مایلی را هفدهمین سلبریتی قدرتمند دنیا معرفی کرد.

منبع:
ویکی پدیا


بیوگرافی مایلی سایرس | خواننده

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه




منبع:
تصویر زندگی


بیوگرافی مایلی سایرس | خواننده

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا