خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
قابلیت جدید واتساپ برای پاکسازی فضای مورد استفاده این اپلیکیشن
در ادامه به قابلیت جدید واتساپ برای پاکسازی فضای مورد استفاده این اپلیکیشن می پردازیم
قرار است واتساپ به زودی قابلیت‌های جدیدی عرضه کند که امکان کنترل میزان فضای مورد استفاده توسط این اپلیکیشن را فراهم می‌کنند.
WABetaInfo که در زمینه بررسی نسخه‌های بتای واتساپ و شناسایی قابلیت‌های جدید در آن تخصص دارد، داشبورد جدیدی در این اپلیکیشن پیدا کرده که امکان کنترل کامل بر چگونگی استفاده از فضای گوشی توسط این اپلیکیشن را فراهم می‌کند.
در این کنترل پنل جدید یک نوار وجود دارد که میزان حافظه مصرفی توسط فایل‌های چند رسانه‌ای واتساپ (یعنی عکس‌ها، فایل‌های صوتی و ویدیویی دانلود شده) و سایر فایل‌ها را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید با یک نگاه کلی بررسی کنید که در حال حاضر چه میزان فضا اشغال شده و چه میزان فضای آزاد وجود دارد تا بتوانید برای پاکسازی این فایل‌ها بهتر تصمیم گیری کنید.
اگر تمایلی به حذف همه فایل‌ها ندارید، داشبورد جدید واتساپ همه فایل‌های حجیم دانلود شده (که معمولاً شامل کلیپ‌های ویدیویی بزرگ هستند) را هم نمایش می‌دهد تا بتوانید بدون از دست رفتن عکس‌ها آنها را حذف کنید.
پاک کردن فضا
در نهایت، می‌توانید فضای استفاده شده توسط چت‌های فعلی خودتان را هم مشخص کنید. هنوز معلوم نیست که امکان حذف فایل‌های به اشتراک گذاری شده تنها در یک چت را دارید یا می‌توانید همه را جستجو کنید اما در هر صورت هر دو قابلیت بسیار مفید هستند.
هنوز این داشبورد برای آزمایش عرضه نشده (حتی برای کاربران بتا) و ممکن است طراحی نهایی آن تغییر کند اما قابلیت خیلی خوبی برای این اپلیکیشن است که امکان مدیریت هر چه بهتر فضای محدود موجود برای ذخیره اطلاعات را فراهم می‌کند.
در صورت انتشار اخبار جدید و عرضه این قابلیت برای کاربران اندروید یا iOS شما را در جریان قرار خواهیم داد.


قابلیت جدید واتساپ برای پاکسازی فضای مورد استفاده این اپلیکیشن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا