خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
امسال برای بازی‌های ویدیویی سال پررونقی بود. با وجود همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشین شدن بسیاری در سراسر دنیا این شرایط برای صنعت بازی‌های ویدیویی بر خلاف حوزه‌های دیگر به فرصتی استثنایی تبدیل شد تا آثار خوبی را برای علاقه‌مندان عرضه کند.
سیستم عامل iOS در عرضه‌ی بازی‌های خوب و درخور رضایت کاربران خود همواره پیشتاز بوده است. امسال هم میزبان بازی‌های موفقی بوده است.
بازی‌های متنوعی امسال در لیست بهترین بازی‌های iOS هستند. آثاری همچون Genshin Impact و World’s End Club و SINoALICE و TALES OF CRESTORIA که از دنیای محبوب انیمه‌ها وارد دنیای بازی‌ها شده‌اند و به‌خوبی جای خالی سبک نقش‌آفرینی ژاپنی را در برای کاربران سیستم‌ عامل iOS پر کرده‌اند.
امسال شاهد موفقیت بازی‌های استراتژی کارتی از دنیاهای محبوب و قدیمی‌تر «لیگ آو لجندز» و «گوئنت» برای دستگاه‌های iOS در کنار ظهور موفق بازی‌هایی با سبک و سیاق کاملا نو مانند HoloVista و Felix the Reaper هستیم. همین‌طور بازی‌های فان و بامزه همچون Spyder با بازی‌هایی عمیق و مفهومی‌تر مثل South of the Circle و If Found هم هر دو موفق بوده‌اند. این‌طور به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۰ بازی‌های iOS توانسته است برای سلیقه‌های مختلف بازی‌های خوبی داشته باشد.
در ادامه می‌توانید لیست کامل بهترین بازی‌های iOS سال ۲۰۲۰ را ببینید.

۲۰. Thronebreaker: The Witcher Tales
۱۹. If Found
۱۸. Good Sudoku
۱۷. Slay the Spire
۱۶. South of the Circle
۱۵. Genshin Impact
۱۴. HoloVista
۱۳. EVE Echoes
۱۲. Kart Rider Rush Plus
۱۱. Pascal’s Wager
۱۰ .Crying Suns
۹. Spyder
۸. World’s End Club
۷. Death Come True
۶. Felix the Reaper
۵. SINoALICE
۴. Tales of Crestoria
۳. Legends of Runeterra
۲. League of Legends: Wild Rift
۱. Meteorfall: Krumit’s Tale


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Thronebreaker: The Witcher Tales-20
سازنده: CD Projekt
استودیوی سی دی پراجکت، بعد از موفقیت‌های فراوان بازی Gwent: The Witcher Card Game بود که تصمیم گرفت یک بازی دیگر در این دنیای جادویی بسازد و نتیجه، بازی «ثرون بریکر» بود که در پاییز ۹۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد. امسال نسخه‌ی iOS بازی با قیمت ۱۰ دلار عرضه شد و تاکنون بازخوردهای خوبی هم دریافت کرده است.
داستان بازی ثرون بریکر دوران جنگ میان سرزمین های شمالی با نیلفگارد را روایت می کند. شما در بازی در نقش «میو» (Meve) ملکه و فرمانروای سرزمین‌های لیریا و ریویا قرار دارید و برای حفظ تاج و تـ*ـخت باید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را آغاز کنید. در ثرون بریکر، زنجیره‌ای از تصمیمات در روند داستانی بازی تأثیر می‌گذارند و هر کدام با عواقب مختلف، پایان متفاوتی را در بازی رقم می‌زنند.
گیم پلی بازی ثرون بریکر بر اساس بازی کارتی گوئنت پایه‌ریزی شده است و دو بخش استراتژی و کارت بازی نوبتی دارد. در بخش استراتژی شما باید به ماجراجویی در دنیای زیبای بازی بپردازید، مأموریت‌های فرعی و چالش‌برانگیز را انجام دهید، به آموزش سربازها و تجهیز آن‌ها بپردازید و حتی به مردم عادی کمک کنید. در بخش کارتی بازی چیزی که بیش از هر چیزی، حسابی ذهن شما را به چالش می‌کشد، این است که از کدام کارت‌ها و به چه ترتیبی بهره ببرید تا بیشترین ضربه را به دشمن وارد کنید.
این بازی کارتی با المان‌هایی از ژانرهای مختلف همچون نقش‌آفرینی و استراتژی، هم‌چنین گرافیک هنری و موسیقی زیبا و گیم‌پلی آشنای بازی گوئنت، خیلی زود دوست‌داران دنیای ویچر را مجذوب خود کرد. موسیقی بازی به خوبی با فضای بازی و اتفاقاتی که رخ می‌دهد، هماهنگ است و بازیکن را غرق گیم پلی می‌کند. روایت داستان هم با دیالوگ‌های مناسب و صداگذاری استادانه‌ای که دارد به این فضاسازی کمک می‌کند.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. If Found-19
سازنده: DREAMFEEL

بازی If Found یک بازی خاص و منحصر‌به‌فرد در سبک رمان تعاملی و تصویری است که توسط استودیوی «دریم‌فیل» توسعه یافته و شرکت آناپیورنا اینتراکتیو وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد.

بازی مفهومی ایف فاند، یک ماجراجویی عمیق و پیچیده را در قالب رمان تصویری زیبایی با جلوه‌های نقاشی شده با دست را به مخاطب عرضه می‌کند.

داستان این بازی در روز ۳۱ دسامبر سال ۱۹۹۶ در یک عمارت مخروبه و نفرین شده در جزیره‌ی آشیل شروع می‌شود. شما نقش دختر جوانی به نام کاسیو را در بازی دارید که تنها و وحشت زده در این عمارت گیر افتاده است و خاطرات تلخی به صورت کابوس‌ باعث آزار او هستند. همراهی با این شخصیت در بازی و تصمیماتی که در نقش کاسیو گرفته می‌شود باعث برانگیخته شدن احساسات هر بازیکنی خواهد شد. شاید در ابتدا ماجراجویی‌ها و عناصر مؤثر بر تصمیمات کمی پیچیده به نظر یرسند، اما در نهایت با پیشرفت در بازی همه چیز منطقی می‌شود.

در بازی ایف فاند، با مسائل عمیقی همچون هویت، فقدان، پذیرش و پیشرفت روبه‌رو می‌شویم که همگی در طول تصمیماتی که از جانب شخصیت اصلی بازی در چالش‌های مختلف توسط بازیکن گرفته می‌شوند، به تدریج شکل می‌گیرد.

  1. Good Sudoku-18
سازنده: Zach Gage

بازی «گود سودوکو» دستگاه iOS شما را به وسیله‌ای برای یادگیری و لـ*ـذت بردن از بازی ژاپنی سودوکو تبدیل می‌کند. طراحی بصری زیبا، سیستم راهنمایی کاربردی و هوش مصنوعی بازی به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی خوبی از این بازی اعداد داشته باشید.

بازی گود سودوکو، با امکاناتی که دارد به شما اجازه می‌دهد تا از روش‌های سنتی برای حل جدول سودوکو که شامل شمارش هر سطر و ستون است رها شده و به لایه‌های عمیق‌تر و جذاب‌تر این بازی نگاه کنید و جنبه‌های تکنیکی و ساختارهای پیچیده در این بازی را با دید بهتری ببینید.

در این بازی حتی می‌توان جدول سودوکویی را که در حل آن مشکل دارید به بازی اضافه کرده و با استفاده از سیستم راهنمایی‌ بازی و پیشنهادهای کاربردی به حل دشوارترین جدول‌ها بپردازید.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Slay the Spire-17
سازنده: Megacrit

بازی Slay the Spire برای علاقه‌مندان به سبک بازی‌های کارتی، استراتژیک و مبارزات نوبتی روگ‌لایک توسط استودیوی «مگاکریت گیمز» طراحی و توسعه داده شده است. در این بازی، بازیکنان برای مبارزه با دشمنان خود دسته‌ای از کارت‌ها را که شامل قدرت‌های ویژه و نیروهای جادویی می‌شود، استفاده می‌کنند

بازی با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و کلاسیک در یک برج اسرارآمیز جریان دارد که در آن مبارزات و نبردهای زیادی نهفته است. در هر طبقه از این برج دشمنان، آیتم‌ها، گنجینه‌ها و المان‌های خاص و منحصربه‌فردی در انتظار بازیکنان است. مبارزات به نوبت انجام می‌شود و در هر نوبت بازیکن یک کارت تازه و سه امتیاز انرژی دریافت می‌کند. هر ترکیبی از کارت‌ها را می‌توان استفاده کرد به شرط اینکه انرژی لازم برای پرداخت هزینه هر کارت در بازی وجود داشته باشد. در کنار کارت‌ها، چهار شخصیت منحصربه‌فرد هم تعریف شده است که می‌توان بر اساس قدرت و توانایی‌ها، آن‌ها را انتخاب کرد. با هر مرحله که پشت سر گذاشته شود، قدرت شخصیت و کارت‌ها هم به سطح بالاتر ارتقاء پیدا می‌کند.

بازی‌های کارتی، قدمتی چند هزارساله دارند و از دیرباز، کارت‌های فیزیکی برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت استفاده می‌ده است. حال و پس از گذشت قرن‌ها از اختراع کارت‌های بازی، استودیوهای مختلفی به سراغ این ابزار سرگرمی رفته‌اند تا از آن‌ها در جهت سرگرم کردن کاربران بازی‌های ویدیویی و به‌خصوص بازی‌های موبایلی استفاده کنند. استودیوی مگاکریت گیمز هم امسال بازی کلاسیک و محبوب اسلی د اسپایر را به سیستم عامل iOS آورده است.

  1. South of the Circle-18
سازنده: State of Play Games

«ساوث آو د سرکل» یک بازی در سبک رمان تصویری درباره‌ی موضوعاتی از جمله خاطره، بقا و عواقب بی‌توجهی به گذشته است. بار احساسی بازی بسیار بالا است و هرچه قهرمان بازی در تلاش برای زنده‌ماندن است باید با دشمنی به نام ناامیدی هم مبارزه کند.

بازی ساوث آو د سرکل داستان پیتر، از اعضای هیأت علمی دانشگاه کمبریج را روایت می‌کند که خود را در تلاش برای بقا در قطب جنوب در دوران جنگ سرد می‌یابد. پیتر در این بازی با چالش‌هایی در زمینه‌ی خاطرات گذشته و رابـ*ـطه‌ی احساسی‌اش با کلارا، دوست و همکار صمیمی‌اش هم روبه‌رو می‌شود.

استودیوی «استیت آو پلی» این بازی را برای سیستم عامل iOS منتشر کرده است. این شرکت بازی‌سازی برای ساخت بازی، سال‌ها دست به تحقیق و بررسی زده است. از جمله تلاش‌های این شرکت برای ارائه‌ی تجربه‌ی بهتری از بازی، شامل سفر به قطب جنوب هم می‌شود. برای دستیابی به نتیجه‌ای واقعی‌گرایانه‌تر از احساسات شخصیت‌ها در بازی هم از بازیگران مطرح سینما در ساخت بازی و موشن کپچر سه‌بعدی برای صحنه‌های مختلف استفاده شده است. در یک کلام، تجربه‌ی یک بازی با چنین عمق احساسی برای سیستم عامل iOS از جمله اتفاقات منحصربه‌فرد امسال است.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Genshin Impact-16
سازنده: miHoYo

استودیوی «میهویو» امسال بازی «گِنشین ایمپکت» را با کیفیت قابل قبولی برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرد. این بازیِ جهان-باز و خوش‌ساخت با حال و هوای انیمه‌‌ی ژاپنی، چندی پیش برای پلتفرم پی سی و پلی استیشن ۴ به صورت رایگان عرضه شده بود.

اگر در این بازی مدتی وقت بگذرانید، متوجه شباهت آن با دنیای بازی زلدا خواهید شد. گرافیک هنری و انیمیشن‌های زیبا و چشم‌نواز از خصوصیات مشترک گنشن ایمپکت و د لجند آو زلدا هستند. جهان باز و گیم‌پلی بازی هم مکانیزم مناسبی برای موبایل دارد و به راحتی به بازیکن اجازه‌ی گشت و گذار و انجام فعالیت‌های مختلف را می‌دهد.

در بازی گنشن ایمپکت شخصیت‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارند که هرکدام قابلیت‌های متفاوت و منحصربه‌فردی دارند. هم‌چنین تنوع آیتم‌ها و سلاح‌ها در بازی هم بالا است.

  1. HoloVista-15
سازنده: Aconite

بازی سورئال HoloVista از استودیوی بازی‌سازی Aconite آنقدر متفاوت است که شاید بهترین تعریف را برای آن یک بازی معمایی روایت-محور دانست.

در این بازی در نقش یک معمار جوان مأموریت دارید تا از فضای مجلل داخل بازی عکاسی کنید. فضایی پر رمز و راز و عجیب که می‌توان به گشت و گذار و کاوش در هر گوشه‌ی آن پرداخت و با کمک دوربین خود پرده از رازهای این سرزمین عجایب برداشت. همه‌ی این‌ها در حالی است که با قهرمان بازی یعنی کارمِن به تدریج از طریق آنچه در شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک می‌گذارد آشنا می‌شویم.

  1. EVE Echoes-14
سازنده: NetEase Games

بازی علمی تخیلی EVE Echoes در حقیقت نسخه موبایلی بازی EVE Online یکی از اولین بازی‌های آنلاین چند نفره است که در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت CCP Games عرضه شده بود. حالا شرکت NetEase با همکاری CCP Games و تصاحب سهام نسخه موبایلی این بازی، اقدام به ساخت و انتشار نسخه بازسازی شده آن برای سیستم عامل iOS کرده است.

در این بازی شما به دنیایی در آینده سفر می کنید. جایی که ماجراجویی های زیادی در اعماق کهکشان در انتظار شماست. نت ایز مدعی شده که بازی، یک سندباکس فضایی است و بنابر این ادعا در این بازی دنیایی گسترده و بسیار بزرگ برای تجربه وجود دارد. در بازی EVE Echoes شما در یک دنیای فضایی بزرگ در کنار دیگر بازیکنان واقعی از سرتاسر دنیا به صورت آنلاین بازی خواهید کرد. وظیفه شما این است که امپراطوری فضایی خود را گسترش داده و مأموریت های مختلفی برای این هدف انجام دهید. از جمله مهم‌ترین این مأموریت ها تعامل با دیگر بازیکنان، ایجاد اتحادیه های فضایی و مقابله با تهدیدات متعددی است که قرار است برای شما چالش برانگیز باشند.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Kart Rider Rush Plus-13
سازنده: Nexon

بازی «کارت رایدر راش پلاس» یک بازی جذاب و دوست داشتنی از استودیوی خوش‌نام و موفق نکسون است که امسال به صورت رایگان و بعد از مدت ها انتظار عرضه شد.
شخصیت های محبوب از سری بازی های کارت رایدر در این بازی هم حضور دارند و شما را با دنیایی جذاب و رنگارنگ به نوعی در رقابت با بازی ماریو کارت تور مواجه می‌کنند. بازی کارت رایدر راش پلاس با ویژگی هایی جذاب و حرفه ای، نه تنها یک بازی سرگرم کننده، بلکه یک عنوان رقابتی و چالش برانگیز هم است.
این بازی مسابقه‌ای دو بخش کلی انفرادی و چندنفره دارد. اگر طرفدار بخش داستانی باشید می‌توانید و همراه با شخصیت های محبوب این مجموعه، به ماجراجویی های مسابقه ای بپردازید.در بخش آنلاین و چندنفره هم می توانید با بازیکنان از سراسر دنیا رقابت کنید.

  1. Pascal’s Wager-12
سازنده: Giant Network

بازی Pascal’s Wager یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در دنیای باستان جریان دارد. استودیوی giant network این بازی را با کیفیت بصری قابل قبولی برای سیستم عامل iOS عرضه کرده است. در بازی می‌توان با نقش چندین شخصیت پیش رفت و خط داستانی قوی آن را تجربه کرد.
در دنیای بازی شاهد این هستیم که خورشید از آسمان سقوط کرده و به اعماق دریا فرو رفته و تاریکی همه جا را فرا گرفته است. حال موجوداتی که در روشنایی نمی‌توانستند از لانه‌هایشان بیرون آیند، فرصت جولان در سرزمین انسان‌ها را پیدا کرده‌اند و نیروهای شیطانی قدرت را در دست گرفته‌اند.
تجربه‌ی بازی موبایل Pascal’s Wager مسیری از مبارزات پرچالش را برای بازیکن به ازمغان می‌اورد که باید در آن به دنبال رستگاری و نجات دنیا از تاریکی باشد و هم‌زمان با این سفر پر فراز و نشیب غرق در موسیقی متن باشکوه بازی هم خواهد بود.

  1. Crying Suns-11
سازنده: Humble Bundle

«ستارگان گریان» عنوان بازی بازی استراتژی خوش ساختی از استودیوی Humble Bundle است که پیش‌تر برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و امسال شاهد عرضه‌ی آن برای سیستم عامل iOS بودیم.
داستان ستارگان گریان که به نوعی اقتباسی از سری فیلم های سینمایی جنگ ستارگان است، درباره‌ی فرماندهی یک سفینه فضایی با خدمه و نیروهای نظامی اش است که در کهکشان در حال گشت‌وگذار در یک امپراطوری فضایی سقوط کرده‌اند.این سرزمین درگیر جنگ برای تصاحب قدرت است و بازیکنان باید در موقعیت‌های مختلف تصمیمات متنوعی بگیرند.
بازی دارای ۳۰۰ مرحله است که در هر کدام از مراحل چالش‌ها و مأموریت‌های متعددی وجود دارد. برای پشت سر گذاشتن مراحل بازی باید با سبک و سیاق بازی‌های استراتژی آشنایی داشت.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Spyder-10
سازنده: Sumo Digital
«اسپایدر» یک بازی ماجراجویی و معمایی است که توسط Sumo Digital طراحی و ساخته شده است.
در بازی اسپایدر شما در نقش یک مأمور مخفی و در قامت روبات عنکبوتی به مأموریت‌های مختلف خواهید رفت. این روبات در واقع برای سازمان جاسوسی انگلیس و با هدف جلوگیری از قدرت گرفتن یک نیروی پلید به نام S.I.N فعالیت می‌کند. کنترل شخصیت مأمور شماره‌ی ۸ یا همان عنکبوت بازی ساده است، اگرچه در حالت وارونه کنترل‌ها کمی فرق می‌کند. همین‌طور معماهای بازی هم به‌راحتی قابل حل کردن هستند و از این بابت چالش آنچنانی پیش روی بازیکن نخواهد بود و به‌سادگی در جریان بازی می‌توان پیش رفت و دنیای رنگارنگ آن را تجربه کرد.

  1. World’s End Club-9
سازنده: Too Kyo Gamers
معرفی و عرضه‌ی بازی «ورلدز اِند کلاب» برای سیستم عامل iOS در سال گذشته خبر خوبی بود. چون کمبود بازی‌های با تم انیمه در اپل استور حس می‌شد. این بازی توسط «تو کیو گیمز» توسعه داده شده است و نوید یک ماجراجویی اکشن و هیجان‌انگیز ژاپنی را برای کاربران iOS به همراه دارد.
داستان بازی می‌تواند کمی گیج‌کننده و پیچیده به نظر بیاید، اما این پیچیدگی در نهایت تجربه‌ی مثبتی را رقم می‌زند. بازی از پایان، شروع به روایت وقایع می‌کند و به تدریج به اتفاقات گذشته برمی‌گردد.
شخصیت‌های جذاب، داستان و روایت متفاوت و جالب و دنیایی رنگارنگ تجربه‌ای دوست‌داشتنی را برای بازیکن رقم می‌زند.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Death Come True-8
سازنده: Izanagi Games

بازی Death Come True از جمله بازی های ماجراجویی در سبک تعاملی است که به وسیله استودیوی ژاپنی ایزاناگی گیمز (IzanagiGames) تهیه و توسعه داده شده است.
بازی‌های تعاملی در حقیقت به مثابه‌ی یک فیلم سینمایی هیجان انگیز هستند که درست مثل هر فیلم یک داستان اصلی و چندین شخصیت دارند. چیزی که این فیلم سینمایی را به یک بازی تبدیل می کند، توانایی شما برای ایفای نقش به‌عنوان شخصیت اصلی داستان است. داستان بازی به صورت خطی دنبال می شود اما در خیلی از مواقع این داستان نیاز به تصمیم گیری های شخصیت اصلی بازی یا همان پروتاگونیست دارد. مسؤولیت این تصمیم گیری ها با شما خواهد بود!
داستان بازی از یک هتل مجلل در جایی از کشور ژاپن شروع می شود. قهرمان داستان که پسری جوان است، در یک اتاق بزرگ خوابیده است که صدای تلفن او را بیدار می کند. پشت تلفن نگهبان هتل است که به او می گوید اگر مشکلی برایتان پیش آمده به اینجا مراجعه کنید، اما او خیلی ناگهانی متوجه می‌شود که هیچ چیز به یاد نمی آورد! اولین چیزی که او بعد از کمی جستجو پیدا می کند، زنی جوان در این اتاق است که دستانش بسته شده است و سپس کسی درب اصلی اتاق را می زند. از حالا داستان اصلی شروع می شود و شما باید با انتخاب های خود از میان چند گزینه داستان بازی را جلو ببرید. فراموش نکنید که اغلب این انتخاب ها ممکن است به کشته شدن شخصیت اصلی بازی منجر شود. بنابراین شاید بهتر باشد در بازی Death Come True خودتان را واقعا جای شخصیت اصلی بازی قرار دهید و انتخاب های درستی داشته باشید.
بازی با زبان اصلی ژاپنی منتشر شده اما زیرنویس ها و آیتم های انتخابی بازی به زبان انگلیسی هستند. علاقه‌مندان به فیلم های جنایی و بازی های سبک ماجراجویانه و داستانی قطعا از این بازی بسیار زیبا و سرگرم‌کننده لـ*ـذت خواهند برد.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Felix the Reaper-7
سازنده: Deadalic Games

بازی «فلیکس د ریپر» ساخته‌ی شرکت «ددالیک گیمز» است. انیمیشن‌های بازی در عین سادگی بسیار زیبا طراحی شده‌اند و در هر مرحله از بازی، حل کردن معماهای مختلف را به تجربه‌ای لـ*ـذت‌بخش‌تر تبدیل می‌کنند.
در بازی، شما در نقش موجودی به نام فلیکس هستید که به مانند فرشته‌ی مرگ وظیفه گرفتن جان انسان‌های روی زمین را دارد. با این حال فیلکس موجودی بسیار دوست داشتنی است و به خاطر علاقه زیادی که به رقصیدن دارد، در حین مأموریت‌های خود همیشه در حال گوش دادن به موسیقی است و به شکل بامزه‌ای می‌رقصد. نکته‌ای که فلیکس را از دیگر هم نوعانش متمایز می‌کند این است که او عاشق یکی از انسان‌های روی زمین شده اما طبق گفته مربی او عشق بین یک انسان و فرشته‌ی مرگ بر خلاف قوانین وزارت مرگ (Ministry of Death) است.
در بازی شاهد معماهای مختلفی هستیم که باید توسط فلیکس حل شوند. ساختار حل کردن این معماها یکسان است و در برخی مراحل تا حدی دشوار می‌شود. با شخصیت دوست‌داشتنی، داستان جالب و متفاوت و موسیقی و صداگذاری زیبا با فلیکس همراه شده و به گرفتن جان انسان‌های فانی در بازی بپردازید.

  1. SINoALICE-6
سازنده: Pokelabo
بازی SINoALICE یک بازی ژاپنی دیگر در لیست ما است. این بازی ساخته‌ی استودیوی Pokelabo است که در سبک نقش‌آفرینی برای سیستم عامل iOS توسعه داده شده است.
بازی در دنیایی فانتزی و تاریک جریان دارد که کارگردانی هنری آن با کارگردان مشهور ژاپنی «یوکو تارو» است. تجربه‌ای از داستان‌های حماسی و افسانه‌ای که با موسیقی متناسب با فضای حاکم در بازی، شما را به سفری درونی از شخصیت‌های مختلف و خواسته‌های آن‌ها می‌برد.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,113
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
  1. Tales of Crestoria-5
سازنده: Bandai Namco

بازی Tales of Crestoria ساخته‌ی استودیوی خوش‌نام «باندای نامکو» عنوانی در سبک نقش‌آفرینی است که در دنیای سری بازی‌های Tales جریان دارد. امسال نسخه‌ی جدید این بازی با داستان بهتر و شخصیت‌های جدید طراحی و برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد که ماجراجویی‌های نسبتا جالبی برای بازیکنان ارائه می‌کند.
این بازی با الهام از دنیای انیمه و مانگا طراحی شده است و تنها حالت بازی به صورت آفلاین و تک‌نفره است. گیم‌پلی کلاسیک نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) و مبارزه‌های نوبتی با داستان پندآموز همراه شده و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم زده است.

  1. Legends of Runeterra-4
سازنده: Riot Games

استودیوی رایوت گیمز امسال سال پرکاری داشته و در کنار پروژه‌های دیگر بازی کارتی و خوش‌ساخت Legends of Runeterra را برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده است. این بازی یک اثر استراتژی و کارتی است که در دنیای بازی League of Legends جریان دارد. بازی «لیگ آو لجندز» از بهترین‌ها و محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک موبا است که بازیکن‌هایی از سراسر جهان همواره در آن به رقابت با هم مشغول هستند.
بازی «لجندز آو رانترا» با گیم‌پلی مهیج و جذاب از بهترین‌های سیستم عامل iOS امسال بود که در آن مهارت و خلاقیت بازیکن عامل موفقیت‌اش در بازی است. کارت‌های انتخابی بازیکن هر کدام سبک خاص خود را دارند و ترکیب مناسبی از این قهرمان‌ها دشمن را با شکست مواجه می‌کند. در هر دور از بازی دسته‌ای از کارت‌ها به بازیکن داده می‌شود و او باید بر اساس استراتژی خود و شناخت قهرمان‌های کارت‌ها اقدام به انتخاب ترکیب مناسب کند.
جلوه‌های بصری بازی به همراه موسیقی حماسی زیبا به‌خوبی با هم هماهنگ هستند. هم‌چنین صداگذاری‌های عالی و بی‌نقص به طور هنرمندانه‌ای فضای بازی را دلپذیرتر کرده است.


بهترین بازی‌های ۲۰۲۰ آیفون

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا