خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~حنانه حافظی~

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/12/20
ارسال ها
1,339
امتیاز واکنش
18,118
امتیاز
323
محل سکونت
دریای پیامدها
زمان حضور
40 روز 2 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
هنگامی که شما در حال استفاده از دستگاه هوشمند اندرویدی خود هستید، اپلیکیشن‌های به طور نامحسوس در پس زمینه دستگاهتان اجرا شده و در حال رد و بدل اطلاعات خاصی هستند. به عنوان مثال اگر از اپلیکیشن Gmail استفاده کنید، این اپلیکیشن دائما در پس زمینه دستگاه فعال بوده و در حال بررسی وضعیت دریافت ایمیل‌های جدیدتان است. همچنین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی نظیر - هم به همین صورت عمل می‌کنند. در واقع فعالیت این اپلیکیشن‌ها در پس زمینه دستگاه منجر می‌شود که شما به طور آنی از دریافت پیام از سوی دوستانتان مطلع شوید.
بنابراین در هر لحظه که از گوشی یا تبلت اندرویدیتان استفاده می‌کنید، اپلیکیشن‌های متعددی در پس زمینه دستگاه فعال هستند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند منجر به مصرف انرژی باتری، مصرف حجم اینترنت، مصرف رم دستگاه و کاهش سرعت عملکرد نسبی آن و … شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم که همواره اپلیکیشن‌های در حال اجرای دستگاه خود را بشناسید. اما چگونه می‌توان اپلیکیشن‌های در حال اجرای دستگاه‌های اندرویدی را شناسایی کرد؟ انجام این عمل بسیار ساده است. ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی شناسایی اپلیکیشن‌های اجرایی در پس زمینه دستگاه‌های اندرویدی را به شما عزیزان معرفی کنیم
چگونه اپلیکیشن‌های در حال اجرای دستگاه‌های اندرویدی را شناسایی کنیم؟
همانطور که اشاره داشتیم، فرآیند شناسایی اپلیکیشن‌های در حال اجرای دستگاه‌های اندرویدی بسیار ساده است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید.
ابتدا با استفاده از آیکون چرخ دنده موجود در لیست اپلیکیشن‌های دستگاهتان وارد بخش “Settings” یا “تنظیمات” شوید. سپس گزینه “More” را انتخاب کرده و نهایتا وارد بخش “Application Manager” شوید.
در این لحظه لیستی از اپلیکیشن‌های موجود در دستگاه هوشمندتان را مشاهده خواهید کرد. در بخش فوقانی صفحه مورد نظر گزینه‌هایی نمایان است. منوی “RUNNING” مربوط به اپلیکیشن‌هایی می‌شود که هم اکنون در پس زمینه دستگاه اندرویدی شما در حال اجرا هستند. بنابراین این گزینه را انتخاب کنید.
همانطور که مشاهده می‌کنید با مراجعه به بخش “RUNNING” لیست اپلیکیشن‌هایی که هم اکنون در دستگاه اجرا شده‌اند نمایان می‌شود. با انتخاب هر اپلیکیشن، جزئیات مربوط به آن ارائه می‌شود و حتی قابلیت “Force Stop” یا “متوقف کردن اجباری” اپلیکیشن مورد نظر هم ارائه خواهد شد.

منبع: موبایل کمک


چگونه اپلیکیشن‌های اجرایی پس زمینه گوشی اندرویدی را بشناسیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا