خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,603
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرحله اول : کانسیلر
مقداری کانسیلر به مرکز لـ*ـب هایتان بزنید تا این بخش را کاملا روشن کند، زیرا باعث می شود وسیع تر و پرتر به نظر آید. کانسیلر را با انگشت صاف کنید و با همان ضربه های آرام انگشت، آن را تا روی خط لـ*ـب و بعد پوست دور لـ*ـب بکشید تا کاملا یکدست شود.







مرحله دوم : خط لـ*ـب
این مرحله خیلی مهم است و اگر آن را کاملا حرفه ای و ماهرانه انجام دهید، می تواند کار شما خیلی بهتر نشان دهد. یک مداد خط لـ*ـب که نوک آن تیز است، بردارید (بهتر است خط لـ*ـب رنگی نزدیک به رنگ رژلبی که می خواهید بزنید، داشته باشد).

از مرکز لـ*ـب بالا شروع کنید و به سمت انتها بروید. در اینجا باید کمی هوشمندانه عمل کنید، خط لـ*ـب را باید طبق الگوی لـ*ـب های خودتان بکشید تا طبیعی و زیبا به نظر برسد اما می توانید برای اینکه کمی لـ*ـب هایتان بزرگ تر شود، آن را کمی بالای خط طبیعی لـ*ـب هایتان بکشید. دقت کنید که نباید تمام خط لـ*ـب روی پوستتان کشیده شود، وگرنه اصلا حرفه ای نخواهد بود.

برای لـ*ـب پایین، از گوشه ها شروع کنید ولی مرکز لـ*ـب پایین را خط نکشید تا باعث شود لـ*ـب ها کاملا حجیم و سنگین به نظر بیایند. با مداد لـ*ـب، کمی هم گوشه های داخلی لـ*ـب را پرکنید.







مرحله سوم : رژلب
حالا با یک براش مخصوص رژلب، رژلب بزنید و با همان براش، کاملا تمام رژلب و خط لبتان را در یکدیگر محو (blend) کنید. می بینید که سایه – روشن بسیار زیبایی در لـ*ـب هایتان ایجاد می شود که اصلا انگار لـ*ـب های شما نیست، چون کاملا بزرگ تر و حجیم تر از حالت عادی شده است.


یک نکته درباره رنگ رژلب

بهتر است از رنگ های روشن برای رژلب استفاده کنید تا لـ*ـب هایتان را وسیع تر جلوه دهد، رنگ های تیره، باعث کوچک تر به نظر رسیدن لـ*ـب ها می شود.







مرحله چهارم : برق لـ*ـب
خب حالا برای آخرین حجم دهی و بزرگ تر کردن سایز لـ*ـب ها، به یک برق لـ*ـب نیاز دارید. برق لـ*ـب شما باید 2 ویژگی داشته باشد تا کاملا شما را به هدفتان برساند:

رنگی باشد (رنگ کاملا ملایم و نزدیک به رنگ رژلب که در اینجا یک برق لـ*ـب نود انتخاب شده است).

کمی درخشان و شیمری باشد تا حجم و زیبایی بیشتری ایجاد کند.







و این هم نتیجه کار که کاملا مشخص است که از یک تکنیک حرفه ای و بی نقص استفاده شده تا لـ*ـب ها را بزرگ تر و حجیم تر از چیزی که هست، نشان دهد.





#زیبامون


آموزش برجسته سازی لـ*ـب در 4 مرحله

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا