خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس اتهام جدیدی به سرمربی این تیم زده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول‌پناه که در فایل‌هایی ویدیویی منتشر شده از او، انواع و اقسام اتهام‌ها را به یحیی گل‌محمدی نسبت داده بود حالا و در بیانیه جدیدش، مدعی شده که سرمربی پرسپولیس قصد دخالت در امور مدیریتی باشگاه را هم داشته است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: "بعد از قهرمانی(در لیگ برتر) اصرار بر آن داشتید تا برخی از ارکان باشگاه با نظر شما منصوب شوند! اگر به خواسته شما گوش داده بودیم الان بیشتر پُست های باشگاه از جمله مدیریت حقوقی ، روابط عمومی، سرپرستی تیم، معاونین باشگاه و ... را باید از نفرات مورد نظر شما انتخاب می کردیم. ولی هیئت مدیره مخالف بود. شاید حالا خیلی ها متوجه شوند که چرا در این مدت از این افراد و منتصبین باشگاه انتقاد کردید."

نکته قابل توجه اینکه رسول‌پناه در بیانیه‌اش مدعی شده یحیی به دنبال تغییر سرپرست تیم هم بوده است. ادعایی که اگر صحت داشته باشد به معنای تائید اتفاقاتی است که سه ماه قبل در دوحه رخ داده بود.

زمانی که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود، روزنامه گل مدعی شد رابـ*ـطه بین یحیی و افشین پیروانی خراب شده و این دو نفر با هم قهر کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، دلیل قهر سرمربی و سرپرست پرسپولیس به بحث پاداش به بازیکنان برمی‌گردد. یحیی از پیروانی می‌خواهد با پیگیری از باشگاه معلوم کند چه زمانی پاداشی که خبر واریزش به حساب بازیکنان رسانه‌ای شده، به دست بازیکنان می‌رسد.

گویا افشین پیروانی در ماجرای پاداش از رسول‌پناه حمایت کرده و گفته بازیکنان باید صبور باشند و وعده سرپرست باشگاه قطعا محقق خواهد شد. اتفاقی که باعث کدر شدن رابـ*ـطه او با یحیی می‌شود هر چند که نهایتا و با واریز شدن پاداش به حساب پرسپولیسی‌ها، رابـ*ـطه طرفین با یکدیگر دوباره خوب می‌شود.
منبع :پایگاه خبری فوتبال


بررسی نامه ۱۴ بندی رسول‌پناه خطاب به گل‌محمدی؛ دنبال تغییر افشین پیروانی تیم بودی!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا