خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع :پایگاه خبری فوتبالی
آبادان - سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه نفت آبادان در خانه به هیچ تیمی امتیاز نداده بود، گفت: حریف تیم سرسختی است که در برابر آن موفق به کسب سه امتیاز مهم و حساس شدیم.
به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه به نتیجه دلخواه خود در آبادان دست یافتیم، اظهار کرد: نفت برابر ما نیز برای ادامه روند پیروزی‌های خانگی به میدان آمد ولی بازی هوشمند و تاکتیکی بازیکنان ما نخستین شکست خانگی را به آنها تحمیل کرد.
وی به آنالیز تیم صنعت‌نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازیکنان میانی و طراحان حمله این تیم را کنترل کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: خوب دفاع کردن هنر است و خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا هم از این امتیاز بهره می‌برند و ما امروز نیز از آن بهترین استفاده را بردیم.
نویدکیا در خصوص اتهام وقت‌کشی از سوی بازیکنان سپاهان اصفهان گفت: هیچ زمان از این نوع بازی پیروی نکرده بودیم و امروز هم شاگردانم اقدام به وقت کشی نکردند.
به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر یک از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کرد.


حریف سرسختی داشتیم / خوب دفاع کردن هنر است

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا