خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینکه گیم‌لافت یکی از برترین کمپانی‌های بازی‌سازی روی پلتفرم موبایل است، موردی ثابت شده است و زمانی که پای اکثر بازی‌های این استودیو می‌رویم با یک سری ویژگی خاص روبه‌رو می‌شویم. اولین مشخصه بازی‌های کمپانی Gameloft، گرافیک خیره کننده و فانتزی است که برای بازی‌های خود ترتیب داده است. همچنین عده‌ای بر این عقیده هستند که این کمپانی بازیسازی پلتفرم موبایل بهتر است بازی‌های خود را روی کنسول‌های خانگی هم عرضه کند تا بتواند موفقیت بیشتری به دست بیاورد. با این حال گیم‌لافت میان کاربران موبایل از محبوبیت بالایی برخوردار است و قطعا هر شخصی با بازی‌هایی نظیر Asphalt خاطره دارد. مورد بعد که در اکثر بازی‌های گیم‌لافت چه تیراندازی و چه نقش آفرینی و مسابقه‌ای شاهد آن هستیم، سرگرمی و بازهم سرگرمی است. تیم سازنده بازی‌های این کمپانی به‌خوبی کار خود را در این زمینه بلد است و اگر عاشق سبک‌های مورد نظر باشید، حتما با آثار گیم‌لافت ارتباط برقرار خواهید کرد. حال در این مقاله قصد داریم بازی‌های برتر این کمپانی را معرفی کنیم تا بیش از پیش با آن‌ها آشنا شوید و اگر موردی باشد که هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، به سراغ‌اش بروید و تجربه جدیدی کسب کنید.


Asphalt



مقاله مرتبط
  • معرفی بازی موبایل Asphalt Extreme


سری Asphalt را می‌توان محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های اتومبیل رانی روی پلتفرم موبایل دانست که با هر نسخه‌اش، توانسته مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. یکی از ویژگی‌های مهم بازی Asphalt، گیم‌پلی و سیستم کنترل اتومبیل است که به‌سادگی و جذابی هرچه تمام‌تر انجام شده است و از طرفی گرافیک فوق العاده بازی روی موبایل، همیشه مورد بحث مخاطبان بوده است. نکته جالب دیگر در مورد مجموعه Asphalt، بهینه بودن بازی است. معمولا بازی‌های گرافیک بالا با جزئیاتی که به تصویر می‌کشند، سنگین هستند و امکن دارد باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه‌تان شوند. در نسخه‌های ابتدایی این مشکل برای Asphalt وجود داشت اما رفته رفته تیم سازنده به‌خوبی توانست آن را مهار کند و به حد معمول برساند. از نظر محتویات نیز Asphalt همیشه غنی بوده است و در کنار بخش آنلاین اعتیادآور که بعضا مشکلاتی هم در سیستم Matchmaking دارد، بخش Career یا تک‌نفره بازی شدیدا جذاب است و مراحل متعددی را جلوی مخاطب قرار می‌دهد. مراحلی که شاید در ابتدا فکر کنید به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید اما نکته اینجا است که رفته رفته مراحل به لطف رقبا چالشی‌تر می‌شوند و شما در بازی نیازمند ارتقا و خرید اتومبیل‌های جدید و به‌نوعی جمع آوری پول هستید. تمامی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا ماموریت‌های هر مرحله را به درستی انجام دهید تا ستاره و پول بیشتری دریافت کنید. در کل سری Asphalt اثری نیست که شخصی آن را تجربه نکرده باشد و قطعا اکثر مخاطبان لحظات خوشی را با این بازی سپری کرده‌اند.


چند بازی برتر شرکت گیم لافت

 
  • تشکر
Reactions: Fatemeh14

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
Gangstar Vegas



شاید در ابتدا و با مشاهده اسم بازی موبایل Gangstar Vegas فکر کنید با یک اثر وسترن طرف هستید اما بازی موبایل Gangstar Vegas شباهت بسیار زیادی به سری Grand Theft Auto دارد و گیم‌لافت سعی کرده با الهام گرفتن از این بازی، اثری هیجان انگیز و سرگرم کننده را برای کاربران موبایل توسعه دهد. داستان پنجمین نسخه از این مجموعه حول جیسون ملون روایت می‌شود که یک مبارز MMA است و از طرف مافیا به او پول داده شده است تا در راند سوم مبارزه‌اش شکست بخورد اما، قضیه آن طور که مافیا انتظار دارد پیش نمی‌رود و حریف جیسون در راند دوم ناک‌اوت می‌شود و حال، مافیا به دنبال جیسون افتاده است و وی به یکی از دوستان خود پناه می‌برد. یکی از مشخصه‌های خوب بازی‌های این کمپانی بازیسازی، استفاده از سیستم کنترلر لمسی به بهترین شکل ممکن در بازی است و در بازی اندروید و آیفون Gangstar Vegas تیم سازنده تمام تلاش خود را انجام داده تا این بخش مشکلی نداشته باشد اما در صحنه‌های تیراندازی، سیستم هدایت شخصیت یا هدف گیری و سایر موارد تا حدی شما را اذیت خواهند کرد. با این حال دنیای بازی و مراحل که تنوع خوبی هم دارند، سبب شده است بتوانید با بازی جهان باز Gangstar Vegas ارتباط برقرار و خود را سرگرم کنید



Order & Chaos

اگر از طرفداران بازی‌های نقش آفرینی فانتزی و مبارزه با اورک‌ها و ارواح هستید، سری Order & Chaos بهترین گزینه برای شما است. گیم‌لافت با ساخت این مجموعه نشان داد که دنیای فانتزی و کشتن شیاطین، اورک‌ها، انسان‌ها و ارواح چقدر می‌تواند لـ*ـذت بخش باشد. یکی از مشخصه‌های مجموعه Order & Chaos، کلاس‌های متعدد و متنوع است. از جنگو و Monk گرفته تا جادوگر و شوالیه‌های خونین، همگی دارای سلاح‌ها، قدرت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان هستند و از طرفی سیستم به‌روزرسانی و پیشرفت کلاس‌های بازی به‌حدی خوب کار شده است که برای ارتقای هر ویژگی شخصیت‌تان، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار داده شده است. لـ*ـذت یک بازی نقش‌آفرینی به مراحل فرعی و اصلی آن است و سری Order & Chaos در این بخش به‌خوبی عمل کرده است و در کنار مراحل متنوع و سرگرم کننده که بعضا شما را به چالش می‌کشند، بخش چندنفره بازی نیز لـ*ـذت بخش است می‌توانید دنیای فانتزی و اساطیری Order & Chaos را با دوستان خود تجربه کنید.


چند بازی برتر شرکت گیم لافت

 
  • تشکر
Reactions: Fatemeh14

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
Modern Combat


عده‌ای بر این عقیده هستند که سری Modern Combat همان کالاف دیوتی پلتفرم موبایل است و از حق نگذریم، می‌توان این دو بازی را به یکدیگر تشبیه کرد. مجموعه Modern Combat از دیرباز تا به امروز توانسته زیادی را جذب خود کند و جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به سایر سازنده‌ها نشان داد که با تمام محدودیت‌های پلتفرم موبایل، می‌توان اثری را خلق کرد که حسابی مخاطب را سرگرم کند و محدودیت‌هایی نظیر تغییر دوربین یا شلیک کردن، اختلالی در تجربه بازیکن به‌وجود نمی‌آورد. سیستم شلیک و هدف‌گیری بازی Mdoern Combat از یک حالت پیشرفته استفاده می‌کند که کار شما را برای هدف‌گیری و شلیک آسان کرده است و قابل شخصی سازی است. زمانی که پای محتویات یک بازی موبایل تیراندازی به وسط می‌آید، همه ما ذهنم‌مان سمت بخش چندنفره می‌رود زیرا روی این پلتفرم بخش داستانی آن چنان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. این در حالی است که گیم‌لافت به‌خوبی این ویژگی را در دل بازی خود قرار داده است و شاهد بخش داستانی قابل قبولی برای مجموعه Modern Combat (به استثنای نسخه آخر که فاقد بخش داستانی است) هستیم. در بخش داستانی جدای از روایت یک داستان اکشن پلیسی، به‌خوبی می‌توانید با محیط و دنیای بازی آشنا شوید و اسلحه‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها و تیراندازی را یاد بگیرید تا در بخش آنلاین، جایی که بازیکنان حرفه‌ای این سبک دور یکدیگر جمع شده‌اند، دچار مشکل نشوید. به‌َعنوان آخرین ویژگی نیز می‌توان به کیفیت سرورهای سری Modern Combat اشاره کرد که شما را اصلا ناامید نخواهند کرد.


Six Guns

بازی‌هایی که با حال و هوای وسترن و غرب وحشی ساخته می‌شوند، همیشه جذاب به‌نظر می‌رسند و دلیلش وجود اتمسفر و دنیای بسیار جالب وسترن‌ها است. بازی اندروید و آیفون Six Guns با حال و هوای وسترنی، دنیایی جذاب را ارائه داده است و مخاطب در لحظه به لحظه‌ی آن می‌تواند مواردی برای سرگرم شدن پیدا کند. از آن‌جایی که با اثری جهان‌باز طرف هستیم، داستان مهم‌ترین ویژگی به‌حساب می‌آید و برای تمام کردن داستان Six Guns باید ۴۰ ماموریت مختلف را انجام دهید. از طرفی اگر مراحل به‌خوبی طراحی نشده باشند یا شخصیت‌های فرعی و اصلی جذاب نباشند، به هیچ‌وجه نمی‌توانید با داستان ارتباط برقرار کنید. تیم سازنده بازی Six Guns تا حد قابل قبولی توانسته این کار را درست انجام دهد و برای یک بازی موبایل، Six Guns در این زمینه اثر قابل قبولی است. همچنین تنوع اسلحه‌ها و اسب‌ها و محیط‌های بازی سبب شده تا بتوانید بیش از پیش از این بازی لـ*ـذت ببرید. سوارکاری، شلیک و تعقیب و گریزهای هیجان انگیز از مواردی هستند که در گوشه و کنار Six Guns با آن سر و کار خواهید داشت. همچنین صدای اسلحه‌ها و گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.




Wild Blood

در میان بازی‌های خوش آب و رنگ گیم‌لافت، بد نیست نگاهی به اثری حماسی و قهرمانانه داشته باشیم. بازی موبایل Wild Blood در میان بازی‌های گیم لافت اثری خاص به حساب می‌آید و آن هم به خاطر گرافیک بالا و سبک مبارزه‌ای بازی است. بازی Wild Blood یک اثر نقش آفرینی است که در جریان آن شما در نقش یک مبارزه همه فن حریف به‌نام لنسلوت ظاهر خواهید شد. لنسلوت به همسر شاه آرتور علاقه دارد و شاه پس از فهمیدن این ماجرا دستور قتل و تبعید وی به جهنم را می‌دهد. از این‌رو شاه آرتور به واسطه قدرت‌های مختلف شیاطین را احضار می‌کند تا لنسلوت را به جهنم بفرستند اما مبارز داستان ما قوی‌تر از این حرف‌ها است و در جریان مراحل مختلف، باید تمامی آن‌ها را از بین ببرید. یکی از ویژگی‌های مهم Wild Blood سیستم مبارزه‌ای آن است که از ضربات ساده گرفته تا ضربات ترکیبی و استفاده از آن‌ها، حسابی شما را هیجان‌زده می‌کند. نکات بازی Wild Blood تنها به این موارد ختم نمی‌شود و بازی دارای یک بخش چندنفره تا سقف هشت بازیکن است.


چند بازی برتر شرکت گیم لافت

 
  • تشکر
Reactions: Fatemeh14

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
Dungeon Hunter 4

جدای از سایر بازی‌های نقش آفرینی کمپانی گیم‌لافت، اگر به دنبال اثری فانتزی ماجراجویانه با المان‌های نقش آفرینی هستید، بازی ویندوز فون، اندروید و آیفون Dungeon Hunter 4 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. Dungeon Hunter 4 دارای داستانی حماسی و فانتزی حول قهرمان‌هایی است که با نیروهای شیطانی می‌جنگند و شما در شروع بازی باید یکی از چهار مبارز بازی را انتخاب کنید. هرکدام از مبارزان سبک مبارزه‌ای خاص خود را دارند و از این‌رو می‌توانید سبک مبارزه‌ای خود را در همان ابتدای بازی انتخاب کنید و رفته رفته در جریان انجام بازی با پیدا کردن آیتم‌های مختلف شخصیت خود را بیش از پیش قوی‌تر کنید. جدای از بخش تک نفره، بازی Dungeon Hunter 4 دارای بخش چندنفره با حالت‌های مختلف است که از میان‌ آن‌ها می‌توان به حالت PvP بازی اشاره کرد. همچنین یک حالت مشارکتی Arena نیز برای بازیکنان ترتیب داده شده تا بتوانند در کنار یکدیگر مبارزه کنند.


نکته‌ی جالب کمپانی گیم‌لافت، این است که در هر سبکی بازی ساخته است و قطعا آثار موفقی در آن سبک دارد. در میان آثار گیم‌لافت کمتر شاهد بازی‌های استراتژی هستیم اما این گفته بدین معنا نیست که گیم‌لافت تخصص خاصی در ساخت بازی‌های استراتزی ندارد. بازی Siegefall دقیقا مدرکی است که به ما نشان می‌دهد این کمپانی مشهور فرانسوی در ساخت بازی‌های استراتژی نیز مهارت خاصی دارد. در دنیای بازی اندروید و آیفون Siegefall شما کنترل یک قلعه نظامی را در دست دارید که باید آن‌ را بزرگ و بزرگ‌تر کرده و با ساخت و ساز ساختمان‌های نظامی و دژهای مستحکم، سیستم دفاعی و تهاجمی خود را قوی کنید. اگر با دنیای بازی‌های استراتژی آشنایی خاصی ندارید نیازی به نگرانی نیست زیرا سیستم راهنما و آموزش بازی به‌خوبی شما را با دنیای Siegefall آشنا خواهد کرد. حال زمانی که نحوه ساخت و ساز و به‌روزرسانی‌ها را یاد گرفتید، شکل واقعی یک بازی استراتژی رقابتی را مشاهده خواهید کرد و آن هم چیزی نیست جز حمله به سایر بازیکنان دنیای بازی و نابودی امپراطوری که برپا کرده‌اند. البته در این میان باید مراقب قلعه خود نیز باشید که در هم کوبیده نشود.


N.O.V.A

اگر با بازی‌های گیم‌لافت آشنایی داشته باشید، حتما به این مورد پی برده‌اید که گیم‌لافت سعی دارد با الهام از آثار معروف صنعت بازی‌های ویدیویی، نمونه‌های مشابهی را روی موبایل عرضه کند. سری N.O.V.A یکی از همان مجموعه‌هایی است که با الهام از بازی‌های کنسولی ساخته شده است. دنیای سری N.O.V.A شباهت بسیاری به سری Halo دارد و از حق نگذریم، تیم سازنده بازی به‌خوبی توانسته از المان‌های هیلو در ساخت N.O.V.A استفاده کند که برای اثبات این گفته تنها کافی است نگاهی به لباس، اسلحه و طراحی دشمنان بازی داشته باشید که شباهت بسیار زیادی به بازی‌های سری هیلو دارند. استفاده از المان‌های مجموعه ذکر شده سبب شده است تیم سازنده بتواند اکشن تیراندازی/تخیلی خوبی را روی پلتفرم موبایل توسعه دهد تا مخاطبان بازی‌های اکشن تیراندازی تخیلی به‌راحتی بتوانند با مجموعه N.O.V.A ارتباط برقرار کنند و از‌ آن لـ*ـذت ببرند. یکی از ویژگی‌های خاص بازی‌های این سری، هدف گیری و کنترل آسان شخصیت بازی است که این روزها بازی‌های تیراندازی در این دو بخش مشکل دارند و نمی‌توانند بهترین تجربه را به کاربران موبایل ارائه دهند.


چند بازی برتر شرکت گیم لافت

 
  • تشکر
Reactions: Fatemeh14

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از دسته بازی‌های تیراندازی روی موبایل که طرفداران خاص خودش را دارد، بازی‌هایی است که شما را در قالب یک تک تیرانداز قرار می‌دهد تا از فواصل مختلف باید دشمنان خود را از بین ببرید. بازی موبایل Sniper Fury دقیقا خواسته‌های شما از این دسته بازی‌ها را برآورده می‌کند. در جریان بازی اندروید و آیفون Sniper Fury، شما در قالب یک تک تیرانداز قرار گرفته‌اید که باید دشمنان خود را طی ۱۳۰ مرحله مجزا از میان بردارید و تنوع مرحله به‌قدری بالا است که به هیچ‌وجه احساس خستگی نخواهید کرد. بعضی از مراحل شامل نابودی هلیکوپترهای دشمن، نابودی مراقب‌های گروگان‌ها و آزادسازی آن‌ها است. نکته‌ی مهم بازی Sniper Fury، محدودیت شما در شلیک گلوله است و باید به‌قدری کار خود را بلد باشید که تنها از طریق یک گلوله بتوانید هدف را از میان بردارید. مراحل بازی نیز جدای از متنوع بودن، به شکلی طراحی شده‌اند که دارای سیستم آب و هوایی هستند تا بازیکن با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شود. در انتها بازی دارای یک حالت رقابتی PvP است که که باید در یک مبارزه نفس‌گیر با سایر تک‌تیراندازهای دنیای بازی وارد رقابت شوید. در این میان یادتان باشد که انتخاب کلاس و اسلحه‌ها، مهم‌ترین فاکتوری است که باید به آن توجه داشته باشید.


Iron


اینکه بیشتر بازی‌های گیم‌لافت نقش آفرینی هستند و اکثرا موفق ظاهر شده‌اند، ستودنی است زیرا هر بازی نقش آفرینی گیم‌لافت، ویژگی‌های خاص خودش را دارد و بازی موبایل Iron Blade: Medieval RPG هم از این قاعده مستثنا نیست. سیستم مبارزات و شخصیت بازی شدیدا مخاطب را یاد آثاری همچون Middle-earth می‌اندازد و همانند بازی‌های مشابه (ساخته‌های گیم‌لافت) نیازی نیست به‌واسطه دکمه‌های حرکتی مدام به چپ و راست بروید و دشمنان را از پیش روی بردارید بلکه بازی به شکلی تعبیه شده که خود هوش مصنوعی این کار را انجام می‌دهد و شما صرفا از سلاح و قابلیت‌های شخصیت بازی استفاده می‌کنید. همچنین مراحل Iron Blade به شکلی طراحی شده‌اند که نیازی نیست تمامی مسیر را طی کنید بلکه در هر مرحله چند صحنه مبارزه‌ای برای شما تدارک دیده شده است و شما تنها با انجام این صحنه‌ها و پیروز شدن در مبارزه‌ها، مرحله مورد نظر را پشت سر می‌گذارید. قبل از شروع هر مرحله نیز از طریق پاداش‌هایی که دریافت کرده‌اید، می‌توانید سلاح و لباس‌های خود را ارتقا بدهید و قوی‌تر کنید. همچنین می‌توانید‌ آیتم‌هایی که درجه یکسانی دارند با یکدیگر ترکیب کنید و آیتم‌های قوی‌تر بسازید. در انتها بازی اندروید و آیفون Iron Blade دارای ۹ مرحله سرگرم کننده است که هر کدام از این مراحل زیرمجموعه‌های متفاوتی دارند که شما را در قالب دیمین وارد ماجراجویی‌ هیجان انگیز می‌کنند.



Sonic Runners

مجموعه Sonic، یکی از محبوب‌ترین سری‌های بازی‌های ویدیویی است و در سال ۲۰۱۷ شاهد دو نسخه از سونیک بودیم. اما در این میان کمپانی گیم‌لافت نسخه‌ای موبایل با نام Sonic Runners را نیز روانه بازار کرد تا هواداران جوجه تیغی داستان ما علاوه‌بر کنسول و کامپیوتر خود، بتوانند روی موبایل نیز با وی پا به دنیای پر پیچ و خم سونیک بگذارند. داستان همیشه کمرنگ‌ترین بخش در بازی‌های سونیک است و در Sonic Runners نیز همان داستان مبارزه با دکتر اگ‌من را شاهد هستیم اما، موردی که سبب شده Sonic Runners بتواند جذابیت بالایی داشته باشد، گیم‌پلی سرعتی و هیجان انگیزش است. تنها هدف شما در بازی جمع آوری سکه است و طراحی مراحل، به شکلی است که دقیقا المان‌های منحصربه‌فرد سونیک را در خود جای داده است. از دشمنانی که در اوج سرعت شما سر راه‌تان سبز می‌شوند گرفته تا مسیرهای حلقوی شکل و پلتفرم‌های سرعت دهنده به سونیک، همه و همه در دنیای Sonic Runners Adventure جای داده شده‌اند. از نظر مراحل، بازی سونیک رانر دارای چپترهایی است که در محیط‌های مختلف روایت می‌شوند و هر چپتر، یک سری مرحله مخصوص به خود را دارد که با انجام آن‌ها، به باس فایت چپتر مورد نظر می‌رسید. برای رسیدن به چپتر بعدی جدای از اینکه باید مراحل محیط قبل را پشت سر بگذارید، باید تعداد ستاره‌های مورد نظر را نیز جمع آوری کنید. حال برای اینکه مطمئن شوید در پایان خللی در کار شما به‌وجود نمی‌آید، بهترین راه این است که ماموریت‌های داخل هر مرحله را انجام دهید تا ستاره بیشتری کسب کنید. درانتها آخرین موردی که می‌تواند شما را جذب بازی Sonic Runners Adventure کند، شخصیت‌های دوست داشتنی مجموعه سونیک هستند که می‌توانید مراحل را از طریق آن‌ها پشت سر بگذارید.


چند بازی برتر شرکت گیم لافت

 
  • تشکر
Reactions: Fatemeh14
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا