خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پیش از دیدار مقابل والنسیا به صحبت درباره وضعیت ژائو فلیکس و سوارز پرداخت. سیمئونه گفته سوارز از همان اولین تماس تلفنی‌اش او را متقاعد کرده که گزینه خوبی برای حضور در اتلتیکو است. او همچنین اعلام کرده رسانه‌ها بیش از اندازه روی فلیکس تمرکز کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل والنسیا گفته: در همان لحظه‌ای که با لوئيس سوارز صحبت کردم تا به اتلتیکو مادرید بپیوندد متوجه شدم او قرار است چه چیزی به ما ارائه دهد. مقدار زیادی تمایل و انرژی برای موفقیت. مجموع افراد تیم به او گمک می‌کنند تا بهترین عملکردش یعنی گلزنی را به نمایش بگذارد. چیزی که در دوران کاری‌اش با آن شناخته شده.

لوییس سوارز؛ هدیه بارسلونا به اتلتیکو برای قهرمانی در لالیگا
سیمئونه در ادامه گفته: وضعیت فلیکس؟ شما همیشه به دنبال تمرکز کردن روی یک بازیکن هستید. آن‌ها لحظات خوب، معمولی و بی‌نظیری داشته‌اند و مربی سعی دارد تا از هر بازیکن بیشترین بهره را ببرد. ما به ژائو نیاز داریم. زمانی که او در بهترین فرمش باشد می‌تواند توازن را در دفاع حریف به هم بریزد و راه‌ حل‌های گوناگونی ارائه می‌دهد. ما به آن نسخه از ژائو فلیکس نیاز داریم. این چیزی است که در تمرینات به دنبال آن هستیم.


روایت سیمئونه از تماس تلفنی با سوارز جهت پیوستن به اتلتیکو مادرید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا