خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این مطلب میخواهیم برای شما ۷ نرم افزار فایروال مفید و برتر را برای حفاظت از کامپیوتر شما معرفی کنیم. همانطور که می دانید فایروال (دیواره آتش) قسمتی از یک نرم افزار است که ترافیک ورودی و خروجی سیستم را برای شناسایی اقدامات نفوذی و جاسوسی و بد افزاری اسکن می کند. فایروال ها از منابع یک شبکه خصوصی در برابر کاربران خارج از آن شبکه محافظت می کند و از حملات برنامه های غیرمجاز از طریق دسترسی اینترنت جلوگیری می کند.

نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که به شما برای مدیریت عملیات فایروال کمک می کند، اما تعداد اندکی از آن ها رایگان هستند. ما با تهیه و قرار دادن یک لیست از آن ها به شما خواهیم کرد که به تحلیل آن ها بپردازید و آن ها را با یک دیگر مقایسه کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

در این مقاله من قصد دارم به بررسی و شرح ویژگی ها و مشخصات کلیدی نرم افزارها و ابزارهای مدیریت عملیات فایروال که به طور رایگان برای کاربران قرار داده شده اند، بپردازم.

Comodo یکی از محبوب ترین انتخاب ها در میان کاربرانی است که از نرم افزارهای فایراول استفاده می کنند. ادغام یک نرم افزار آنتی ویروس با با این فایروال، یک ابزار امنیتی رایگان و فوق العاده را برای هر کس ایجاد خواهد کرد. اگر شما فقط علاقه‏مند به فایروال (یا فقط آنتی ویروس) هستید، فایل نصب کننده این برنامه به شما این اختیار را خواهد داد تا هر یک از اجزاء را به طور دلخواه انتخاب کنید.
PC Tools Firewall Plus یک ابزار فایروال رایگان و قدرتمند است که کامپیوتر شما را از هکرها و مزاحمان محافظت می کند. همچنین این نرم افزار قابلیت متوقف کردن عملیات تروجان‏ها، BackDoor ها و کی‏لاگرها را برای صدمه زدن به کامپیوتر شما و سرقت اطلاعات خصوصی شما، دارا است.
ZoneAlarm Free Firewall یک ابزار فایروال رایگان عالی و جانشینی بسیار خوب و مناسب برای فایروال پیشفرض ویندوز است.این نرم افزار یکی از بهترین فایروال ها بوده و همیشه دارای رتبه بالای ۱ یا ۲ از بین برنامه های فایروال می باشد و دارای حفاظت بهتر و مناسب تر از ترافیک خروجی، محافظ آنتی پیشینگ و شبکه شناسایی رفتاری می باشد.


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های فایروال

 

حسن رشتبری

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  100000000
  
عضویت
12/1/21
ارسال ها
192
امتیاز واکنش
2,482
امتیاز
228
زمان حضور
22 روز 16 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
۴ : Ashampoo FireWall Free
Ashampoo FireWall Free یک یک نرم افزار ساده و کاربردی است که به کاربران امکان کنترل و جلوگیری از اتصال های ناخواسته به اینترنت را می دهد. این نرم افزار دارای محیطی آسان بوده و کنترل و انجام تغییرات در آن بسیار آسان است و به وسیله Tab ها بخش بندی می شود.
این نرم افزار به صورت خودکار وقتی که برنامه ای برای اتصال به اینترنت تلاش می کند و به شما برای بلاک کردن یا اجازه دادن به انجام بعضی عملیات ها فشار می آورد، پیغام ها و تذکرهایی می دهد تا شما را از این موضوع مطلع کند. همچنین شما این امکان را در نرم افزار دارید که می توانید قوانین و تنظیمات مربوط به پیغام ها و وضعیت ها را به طور دستی تغییر دهید یا به آن ها چیزی اضافه کنید.
همچنین شما با استفاده از ابزار Internet Cleaner که در این نرم افزار گنجانده شده، می توانید ردپاها و شواهد مربوط به فعالیت خود را در اینترنت به خوبی پاکسازی کنید و از بین ببرید.

۵ : Online Armor Free
نرم افزر Online Armor یک فایروال سریع و مناسب بوده و تمامی ویژگی های طبیعی یک فایروال مناسب و قدرتمند را دارا است. همچنین قابلیت های دیگر این نرم افزار میتوان به نگهبان کی‏لاگرها، جلوگیری از فعالیت اسکریپت ها و Worm های خطرناک مخرب و حفاظت کاملا خودکار اشاره کرد. در ضمن این نرم افزار می تواند شما را از طیف گسترده ای از حملات محافظت کند و به همین دلیل می تواند بسیار کاربردی باشد.
دیگر ویژگی های این برنامه این است که بسیار سریع نصب می شود و تنظیمات و گزینه های زیادی را هنگام اجرای اولیه ارائه می دهد و به همین دلیل شما می توانید همه بخش ها را به شکل صحیح از اول تنظیم کنید.

۶ : Agnitum Outpost Firewall Free
نرم افزار بعدی ما در لیست، نرم افزار Outpost Firewall می باشد. این نرم افزار به شما امکانات و قابلیت های زیادی را ارائه می دهد که شما عمدتا آنها را در نرم افزارهای تجاری می دید. مثل حفاظت لحظه به لحظه و مقابله با Maleware ها، کنترل کردن تمامی فعالیت های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم، جلوگیری از انجام فعالیت های جاسوسی و مخرب و نظارت بر وضعیت و آمار شبکه و … .

۷ : Filseclab Personal Firewall Professional Edition
نرم افزار Filseclab Personal Firewall Professional Edition یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای فایروال رایگان است. این برنامه می تواند کامپیوتر شما را به خوبی در برابر تمامی حملات ویروس ها و کرم ها (Worms) محافظت کند و از فعالیت Adware ها Spyware ها جلوگیری کند.
همچنین این نرم افزار از قابلیت های مانیتورینگ لحظه به لحظه، ایجاد تنظیمات تعاملی، حفاظت از رمز عبور و ورود به سیستم و حفاظت از حریم خصوصی پشتیبانی می کند. مدیریت Security Center ویندوز و بالون های هشدار پیام نیز در میان ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار هستند.


تمام توضیحات برای نرم‌افزار های فایروال

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا