خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,274
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
خبرگزاری فارس: مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد گفت: اعضای یک خانواده چهار نفره که بین 3 تا 50 سال سن داشتند، براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دریک مجموعه اقامتی، غیر مجاز دچار مسمومیت شده و همگی آنها جان باختند.

مجید فرهادی اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه یکم بهمن ماه 99 در پی اعلام گزارش گازگرفتگی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی، بلافاصله گروه نجات و پشتیبانی ایستگاه های 2 و 32 را به محل حادثه در خیابان سرشور اعزام شد.

مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد افزود: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل مشاهده کردند 2 زن ،یک مرد و یک کودک که همگی مسافر بوده و از شهر بیرجند به مشهد آمده و در اتاقی کمتر از 15 متر مربع خواب بوده‌اند که به دلیل استنشاق گاز منوکسید کربن حاصل از بخاری این مکان، دچار مسمومیت شدید شده و فوت گردیده‌اند.

فرهادی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل قضایی در محل، کارشناسان آتش نشانی، به بازدید میدانی از پشت بام و دودکش‌های این مجموعه اقامتی غیر مجاز پرداخته و مشخص شد،علت اولیه این حادثه غم انگیز مسدود بودن قسمت دودکش این واحد اقامتی بوده است.

وی ادامه اد: بررسی های دقیق تر در خصوص چگونگی وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و جسم بی جان این 4 نفر به پزشکی قانونی منتقل گردید.

فرهادی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: عصر امروز حادثه گازگرفتگی یک خانم با مونوکسیدکربن به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱ به محل حادثه در خیابان امام رضای این شهر اعزام که پس از حضور نیروهای امدادی در محل مشاهده شد، خانمی حدودا ۷۰ ساله در داخل حمام منزل مسکونی اش به دلیل روشن کردن اجاق خوراک پزی جان خود را از دست داده و فوت شده است که علت دقیق این حادثه در دست بررسی است و پیکر بی‌جان این فرد نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.


جان باختن ۵نفر در دو حادثه گازگرفتگی در مشهد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا