خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- پاس همدان اگرچه امسال با صرف هزینه‌های بیشتر دنبال رسیدن به آرزوی پنج ساله مبنی بر صعود به لیگ یک فوتبال کشور است اما این تیم تا به اینجا در فصل جاری لیگ ۲ موفق عمل نکرده‌ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مسوولان اجرایی همدان در فصل جاری حمایت همه جانبه از این تیم داشته‌اند و ضمن تامین هتل محل اقامت بازیکنان، زمین تمرین و بازی و امکانات رفاهی، قراردادهای این فصل نیز به نسبت سال قبل هرگز قابل مقایسه نبوده و افزایش چشمگیری داشته است.
تیم پاس در بازی امروز باید با شرایط متفاوت برابر شاهین بندرعامری قرار بگیرد و تساوی و باخت مقابل این تیم بندرنشین قطع به یقین با انتقادهای فراوان مواجه خواهد شد چرا که پاس با صرف هزینه‌های هنگفت، به دنبال صعود به لیگ یک است.

پاسی‌ها تا پایان هفته چهارم براساس تفکر تاکتیکی مهدی پاشازاده، هنوز طعم شیرین پیروزی را به خود ندیده‌اند و از دست دادن امتیاز در این مسابقه خانگی باعث دور شدن از کورس مدعیان می‌شود.

این تیم هم اکنون با سه امتیاز در رده یازدهم جدول چهار تیمی گروه ب لیگ ۲ قرار دارند.

ضعف گلزنی پاشنه آشیل پاس

پاسی‌ها در حالی از ایستگاه چهارم لیگ ۲ عبور کرده‌اند که سهم این تیم از گلزن‌های گروه ب تنها ۲ گل بوده است.

در شرایطی که مهاجمان پاس در این چهار بازی با فقر گلزنی مواجه هستند، مدافع و هافبک پاس ۲ گل این تیم را به ثمر رسانده‌اند.

شاگردان مهدی پاشازاده اگرچه همواره میل به بازی هجومی داشته‌اند اما تاکتیک این تیم تا به اینجا موفق عمل نکرده و حالا او قصد دارد سیستم تیمش را مقابل شاهین بندرعامری تغییر دهد.

از دست دادن موقعیت‌ها نه تنها فشار روحی روانی مهاجمان پاس را افزایش داده بلکه باعث شده تا این تیم نتواند در امتیازگیری موفق عمل کند.

اغلب موقعیت‌های گلزنی پاسی‌ها در آخرین ضربات به سمت دروازه حریف با بی‌دقتی مهاجمان همراه بوده است و همین مساله نیز موجب شده تا به اینجا به پیروزی نرسند.

مقداد اکبرخواه، داود سعادتی و موسی شهبازی سه مهاجم اصلی تیم پاس به شمار می‌روند که تاکنون موفق به گلزنی نشده‌اند.

بندرعامری، فرصتی برای بازگشت به لیگ

شاهین بندرعامری حریف پاس در بازی این هفته توانسته با یک برد، ۲ تساوی و یک باخت در رتبه هفتم جدول رده‌بندی گروه ب لیگ ۲ قرار بگیرد.

این تیم در این چهار بازی گذشته موفق به سه گل زده شده اما در مقابل چهار گل دریافت کرده است.

عامری‌ها به لحاظ گل خورده جزو تیم‌های ضعیف دفاعی به شمار می‌روند و این مشکل می‌تواند شانس پاس را برای رسیدن به پیروزی در بازی خانگی دوچندان کند.

تیمی که به تازگی راهی لیگ ۲ شده و اغلب بازیکنان این تیم بومی و تستی هستند.

با این حال فراتر از انتظار ظاهر شده و اکنون با ۵ امتیاز بالاتر از پاس میلیاردی قرار گرفته است.

آن‌ها در بازی خارج از خانه تاکنون موفق به پیروزی نشده‌اند و شکست ۲ بر صفر مقابل شهدای بابلسر بدترین نتیجه کسب شده این تیم در لیگ ۲ بوده است.

با این حال تساوی بدون گل هفته قبل برابر مس شهربابک صدرنشین پرادعای گروه ب نتیجه مطلوب برای شاهین بندرعامری محسوب می‌شود تا اینکه بتواند با شرایط بهتر مقابل پاس قرار بگیرد.

هواداران پاس با انتقاد از عملکرد این تیم تا پایان هفته چهارم، مهدی پاشازاده را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند چراکه معتقدند با صرف هزینه‌های بالا و سپردن سکان تیم به مهدی پاشازاده که به نوعی گران قیمت‌ترین سرمربی لیگ ۲ در فصل جاری محسوب می‌شود، این تیم از همان ابتدا در جمع مدعیان صعود باشد.

پاشازاده در پایان هفته دوم لیگ ۲ در جمع اعضای کانون هواداران باشگاه پاس عنوان کرد که به او پنج بازی فرصت بدهند تا در صورت عدم کسب نتایج مطلوب، از این تیم جدا شود.

حالا هواداران منتظر هفته پنجم هستند تا عملکرد این مربی مبنی بر نتیجه گیری در لیگ را مشاهده کنند.

تیم تحت هدایت او در صورت برتری در بازی مقابل شاهین بندرعامری به اواسط جدول گروه ب صعود می‌کند اما تساوی و شکست در این بازی چه بسا پاس را قعرنشین گروه کند.

شاهین بندرعامری نیز در تلاش برای کسب امتیاز از این بازی و صعود به رتبه‌های بالاتر جدول است.

دیدار ۲ تیم پاس و شاهین بندرعامری از هفته پنجم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.


جدال سرنوشت ساز پاس همدان در ایستگاه پنجم لیگ ۲

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا