خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع

رکوردی که زلاتان در 39 سالگی برای اولین بار ثبت کرد
پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی هجدهم سری آ، میلان موفق شد با نتیجه‌ی دو بر صفر کالیاری را شکست دهد. در این بازی زلاتان ابراهیموویچ خوش درخشید و دو گل به ثمر رساند تا بازگشت به شکوهی به میادین داشته باشد. او گل اول خود را در دقیقه‌ی 7 و از روی نقطه‌ی پنالتی و گل دوم خود را هم در دقیقه‌ی 52 به ثمر رساند تا خودی نشان بدهد.
به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که زلاتان ابراهیموویچ حالا حالا ها تمام شدنی نیست چرا که او باز هم خوش درخشید و در بازگشت خود به میادین پس از مصدومیت، خودی نشان داد و دو گل به ثمر رساند. او اکنون و در حالی که 39 سال دارد، برای اولین بار یک رکورد را در دوران حرفه‌ایش به نام خود ثبت کرد. زلاتان اکنون و برای اولین بار از زمانی که در 5 لیگ معتبر اروپایی بازی کرده، موفق شده است که در 9 بازی پیاپی گلزنی کند. در واقع زلاتان پس از بازگشت از مصدومیت با گلزنی و دبل مقابل کالیاری رکورد شکنی کرد.
زلاتان همواره خود را با بنجامین باتن مقایسه کرده و معتقد است که هیچ گاه پیر نبوده است. اکنون رکورد شکنی زلاتان در این سن و اینکه برای اولین بار در 5 لیگ معتبر اروپایی توانسته در 9 بازی پیاپی گلزنی کند، می‌تواند گواهی ادعاهای زلاتان باشد.


رکوردی که زلاتان در 39 سالگی برای اولین بار ثبت کرد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا