خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
موناکو برای جذب کاپیتان دوم رئال مادرید دست به کار شد
پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو مدافع چپ برزیلی و 32 ساله رئال مادرید که آماده حضور در اولین بازی فصل تیم در جام حذفی اسپانیا می شود، مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار دارد. آخرین مشتری وی موناکو است که به دنبال تقویت ترکیبش در فصل آینده است.
به گزارش فوتبالی، وبسایت فیچاخس خبر داده است که موناکو در تلاش است تا دفاع چپ برزیلی را در تابستان بخرد. مارسلو تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد اما موناکو در نظر دارد که قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 6 میلیون یورو را به مارسلو پیشنهاد بدهد که برای یک بازیکن 32 ساله که آخرین قرارداد بزرگ عمرش را امضا می کند، مبلغ قابل توجهی است. دستمزد مارسلو هم اندازه ویسام بن یدر ستاره خط حمله موناکو خواهد بود.
خبر مرتبط پایان صبر مورینیو برای بیل: می‌خواهی به رئال بروی و بازی نکنی؟

اگر مارسلو این پیشنهاد را بپذیرد، دستمزدش را به شکل قابل توجهی کم کرده است. او در حال حاضر سالی 9 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما نکته مهم این جاست که با قرارداد جدیدش می تواند تا سال 2024 یعنی تا سن 35 سالگی در تیم فرانسوی حضور داشته باشد. مارسلو در یک سال و نیم اخیر با حضور فرلاند مندی در ترکیب رئال نیمکت نشین شده و در این فصل فقط در هفت تا از 24 بازی ممکن حضور داشته است که در هر چهار شکست فصل رئال در میدان بوده و شاید به این خاطر است که باشگاه رئال مشکلی با رفتنش ندارد.


موناکو برای جذب کاپیتان دوم رئال مادرید دست به کار شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا