خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
آذری: خیلی از بازیکنان فولاد در نیم فصل با این روش دنبال تیم باشند
پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر بازیکنان‌مان بخواهند به این شکل عمل کنند خیلی‌هایشان در نیم‌فصل باید به دنبال تیم بگردند.
به گزارش فوتبالی، سعید آذری پس از شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی محکمی بود به ویژه از طرف تیم ما و فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما در نهایت تیمی برنده می‌شود که بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند. روی یکی دو حضور پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه ما بازیکنانش هوشیارتر عمل کردند و فرصت‌هایشان را به گل تبدیل کردند.
وی افزود: ما هم باید یاد بگیریم اگر چند فرصت گلزنی می‌سازیم حداقل 50 درصد آنها را به گل تبدیل کنیم بازیکنان‌مان زحمت کشیدند از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم. امیدوارم یاد بگیریم که فرصت‌ها در فوتبال خیلی زود از دست می‌روند. فولاد امشب در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کرد اما آن تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد پرسپولیس بود و برنده شد.
مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه بعد از اعلام پنالتی بازی از دست داور خارج شد و به حاشیه رفت، عنوان کرد: من نمی‌دامن از دست داور خارج شد یا وارد شد اما وقتی پنالتی اعلام می‌شود باید بازیکنان تمکین کنند و آشفته‌ بازاری را که به وجود آمد را به وجود نیاوریم. این اولین باری نیست که در فوتبال پنالتی اعلام می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود. فکر می‌کنم فضای بازی از آن دقیقه به بعد به قول شما ملتهب شد و آقای زاهدی‌فر با وجود تلاش برای کنترل بازی، بازی از دستش در رفت.
آذری در مورد اینکه عملکرد داور بازی را در این بازی چطور دیدید، گفت: این چهارمین باری است که زاهدی‌فر برای ما قضاوت کرده است و یکسری حساسیت‌هایی هم وجود دارد.اینکه داوری خوب بود یا بد تمام شده و کارشناسان باید در این زمینه نظر بدهند این حرف همیشگی من است امیدوارم زاهدی‌فر اشتباه نکرد باشد.
وی در مورد پرونده بلبلی و اینکه آیا فولاد از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده یا نه، گفت: اجازه بدهید در این مورد بعداً صحبت می‌کنم.
مدیرعامل فولاد در مورد اینکه از عملکرد تیمش راضی بود یا نه، گفت:‌ از عملکرد کادر فنی راضی بودم اما از عملکرد بازیکنان نه، بازیکنان باید بدانند فولاد یک تیم بزرگ است و موقعیتی که خلق می‌کنیم باید تبدیل به گل شود. به آنها گفتیم و با آنها صحبت کردیم. از عملکرد فوتبالیست‌هایمان راضی نیستم نمی‌توانیم خودمان را فریب بدهیم. برخی از تیم‌هایی که قراردادشان فتوتبالیست‌هایشان از ما کمتر است از جایگاه‌شان در جدول بهتر است. اما نکونام و کادر فنی‌اش آنچه را که من می‌خواهم تلاش می‌کنند اما بازیکن وقتی در یک قدمی توپ را گل نمی‌کند و به ساعت ورزشگاه می‌زند تقصیر نکونام نیست. این کیفیت این بازیکنان است و نشان می‌دهد کیفیت بازیکنان است که نتایج را تغییر می‌دهد. کادر فنی تیم به ویژه آقای نکونام کارشان را انجام می‌دهند و از آنها رضایت دارم اما اگر بازیکنان‌مان بخواهند به این شکل عمل کنند خیلی‌هایشان در نیم‌فصل باید به دنبال تیم بگردند.
وی در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال گفت: در این مورد صحبتی نمی‌کنم.


آذری: خیلی از بازیکنان فولاد در نیم فصل با این روش دنبال تیم باشند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا