خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از اعلام خطای پنالتی او از سوی داور بازی علیه تصمیم او واکنش نشان داد.
به گزارش فوتبالی،در دقیقه 60 بازی پرسپولیس و فولاد ارسال کوتاه پاتوسی در داخل محوطه جریمه در شرایطی به کنعانی‌زادگان اصابت کرد که زاهدی‌فرد، داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز در این صحنه به سود فولاد پنالتی گرفت و اعتقاد به خطای هند مدافع پرسپولیس داشت. پس از اعلام پنالتی واکنش های محمدحسین کنعانی زادگان بازی را تحت تاثیر قرار داد و کریم باقر توانست او را آرام کند تا به بازی برگردد.
در حالی که محمد حسین زاهدی فر خیلی سریع در سوت خود دمید و اعلام پنالتی کرد، اعتراض و التماس شدید مدافع پرسپولیس صحنه های عجیب و البته ناراحت کننده ای به همراه داشت.محمدحسین کنعانی زادگان وقتی حکم داور را دید اصرار فراوانی مبنی بر پنالتی نشدن داشت و همه توان خود را به کار بست تا داور میدان را راضی به پس گرفتن این پنالتی کند که البته موفق به این کار نیز نشد.
در حالی که به دلیل نبود تماشگران در ورزشگاه آزادی به راحتی صدای بازیکنان و کادر فنی دو تیم شنیده می شد،خودزنی های و قسم های کنعانی زادگان که می گفت به "جان مادرم پنالتی نبود" و به "امام حسین توپ به دستم نخورد" باعث شد تا اعتراضات به نیمکت دو تیم نیز برسد و کادر فنی دو تیم پا به زمین اعتراض بگذارند. در نهایت کریم باقری وارد ماجرا شد و با فریادهای مخصوص خودش کنعانی زادگان را آرام تر کرد تا بتواند به بازی برگردد.
پس از صحبت های کریم باقری با کنعانی زادگان یحیی گل محمدی و افشین پیروانی نیز تلاش زیادی کردند تا با صحبت های خود به این مدافع معترض برای ادامه بازی روحیه بدهند.
اعتراضات کنعانی زادگان تاثیری در رای محمد حسین زادهی فر نداشت و در نهایت پنالتی که داور بازی اعلام کرده بود توسط شیمبا به گل اول فولاد خوزستان تبدیل شد.


عملیات مهار یک کنعانی زادگان معترض1 / 2

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا