خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SAEEDEH.T

مدیر بازنشسته رمان۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
21/4/19
ارسال ها
5,793
امتیاز واکنش
25,267
امتیاز
473
زمان حضور
82 روز 11 ساعت 20 دقیقه
نویسنده این موضوع
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اول تا سوم بهمن، در اغلب مناطق دما کاهش می یابد، در شمال شرق و شرق بین ۱۵ تا ۲۰ درجه، در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه و در غرب بین ۶ تا ۱۰ درجه، کاهش دما داریم.

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: روز سه شنبه ۳۰ دی ماه بارش برف و باران در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب کردستان خواهیم داشت همچنین در گیلان و مازندران بارش پراکنده برف و باران ادامه دارد.

وی افزود: روز چهارشنبه یکم بهمن در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، زنجان، مازندران، گیلان و ایلام بارش خواهیم داشت که بارش روز پنجشنبه در سواحل خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، غرب، شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و زاگرس شمالی و بخش‌هایی از مرکز خواهیم داشت و روز جمعه این شرایط در شمال شرق کشور حاکم خواهد بود؛ بارش در مناطق سردسیر و مرتفع در این مدت به شکل برف است.

* هشدار کاهش محسوس دما تا 20 درجه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: با توجه به نفوذ توده هوای سرد از چهارشنبه یکم بهمن تا جمعه، در اغلب مناطق کشور دما به صورت محسوسی کاهش می یابد، بیشترین میزان کاهش دما در شمال شرق و شرق کشور بین ۱۵ تا ۲۰ درجه خواهد بود، در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دما و در غرب کاهش ۶ تا ۱۰ درجه دما پیش بینی می‌شود.

* هشدار کولاک برف و وقوع بهمن در البرز

ضیائیان گفت: با توجه به بارش برف و وزش باد شدید، در شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ریزش بهمن دور از انتظار نیست.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دریای خزر مواج خواهد بود همچنین از چهارشنبه تا جمعه خلیج فارس و تنگه هرمز و موّاج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوم بهمن سرعت وزش باد در کشور افزایش می‌یابد و در مرکز و نوار شرقی کشور باد، شدید خواهد بود همچنین روز جمعه در تنگه هرمز و جنوب شرق کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

* کاهش محسوس دما در پایتخت از پنجشنبه

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۴ درجه خواهد بود و از پنج شنبه دوم بهمن کاهش محسوس دما را در پایتخت خواهیم داشت.

* یخبندان در ۱۹ استان

وی بیان کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده در ۱۹ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.


یخبندان در ۱۹ استان کشور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا