خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,115
امتیاز واکنش
21,508
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی – آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا پس از شکست در سوپرکاپ اسپانیا اصلا حس خوبی ندارد. او در توصیف حال خود و سایر بازیکنان آبی و اناری پوش پس از شکست گفته عصبانی و ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، گریزمان در دیدار شب گذشته بارسا مقابل بیلیائو یکی از بهترین‌ها بود و توانست ۲ گل به ثمر برساند. در این دیدار بارسلونا تا لحظات پایانی ۲-۱ از حریف خود پیش بود اما در دقیقه ۹۰ کار به تساوی کشیده شد تا در ادامه در وقت‌های اضافی ویلیامز گل برتری بیلبائویی‌ها را به ثمر برساند. به همین دلیل هم آنتوان گریزمان اعلام کرده احساس خوبی ندارد زیرا در یک فینال شکست خورده است.
آنتوان گریزمان پس از پایان بازی اصلا احساس خوبی نداشت و به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنید چه حالی داریم؟ عصبانی و ناراحت هستیم. زمانی که در یک فینال شکست می‌خورید این‌ها حس‌هایی هستند که در خودتان دارید.

مهاجم تیم بارسا درادامه افزود: بیلبائو به خوبی پرس کرد. آن‌ها تا آخرین لحظه تمام تلاش‌شان را انجام دادند و سپس آن اتفاق رخ داد. ما در استراتژی‌مان اشتباه کردیم. باید در طول هفته روی این مسئله کار کنیم. به خوبی دفاع نکردیم و با هم ارتباط برقرار نکردیم. وقتی توپ در حال گردش است باید فریاد زد.


ناراحتی شدید گریزمان از شکست: فکر می‌کنید چه حسی داریم؟

 
  • عالی
Reactions: M❤️B
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا