خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- مربی جوان نساجی که زمانی بازیکن این تیم بوده می‌خواهد با کسب تجربه، یک فرد موفق در عرصه مربیگری شود .
به گزارش فوتبالی، میثم بائو که در زمان وحید فاضلی به عنوان مربی نساجی و دستیار او به این تیم آمد و حالا یکی از دستیاران مجید جلالی است، در این خصوص گفت: من فکر می کنم در کل ۴۸ ساعت کنار آقای فاضلی حضور داشتم. او مربی جوان و آینده داری است که متاسفانه نتایج لازم را نگرفت اما از لحاظ فنی واقعا کم نگذاشت و زحمت کشید.امیدوارم در مراحل بعدی مربیگری‌اش موفق باشد.
او در خصوص آمدن مجید جلالی ادامه داد: آقای جلالی نیازی به تعریف ندارد و همه او را می شناسند. او دارای شناسنامه در زمینه مربیگری است و قهرمانی به دست آورده و سالهای سال است هم مربیگری و هم معلمی می‌کند. خیلی از مربیانی که الان در لیگ برتر هستند کسانی بودند که با آقای جلالی کار کردند. انشاالله بتوانیم کاری کنیم که مجموعه نساجی موفق شود .

وی که خودش با نساجی از فوتبال خداحافظی کرده گفت: افتخار این را دارم که در نوجوانی کاپیتان نساجی بودم و قبلش هم یکی از هواداران پر و پا قرص نساجی بودم . بعد از چند سال دوری از شهرم دوباره برگشتم و با نساجی از فوتبال خداحافظی کردم. خدا را شکر مربیگری ام را با تیم پر طرفدار نساجی آغاز کردم که باعث افتخار من است . انشاالله بتوانم با تجربیاتی که به دست می‌آورم فرد مفیدی برای شهرم باشم.

بائو در خصوص مهاجمان نساجی و ضعف گلزنی این تیم افزود: بچه های ما زیاد خلق موقعیت می کنند و این نشان می دهد خلاقیت دارند. در زدن ضربات آخر باید تمرکز کرد. امیدوارم با آمدن آقای جلالی و کادر جدید این معضلات حل شود. اگر در لیگ برتر سه موقعیت به دست می آوریم باید دوتا از آن ها را گل کنیم و نساجی را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم .


بائو در گفت و گو با فوتبالی: از هواداران دو آتیشه نساجی بودم/ امیدوارم معضلات ما حل شود

 
  • تشکر
Reactions: M❤️B
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا