خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

yeganeh yami

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/20
ارسال ها
1,025
امتیاز واکنش
17,402
امتیاز
323
سن
20
محل سکونت
زیر گنبد کبود
زمان حضور
92 روز 19 ساعت 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
این رمان که بیشتر فضایی جنایی دارد، مراقبه‌ای ژرف و دقیق بر مفاهیمی چون قدرت شخصی و رؤیاهای معصومانه‌ای در دنیای سینما و مد و شهرت است. ایگور، کارآفرین موفق روس، تصمیم می‌گیرد عشق ازدست‌رفته‌اش را بازبیابد: همسر سابقش، اِوا. ایگور که تصور می‌کند زندگی‌اش با اوا از پشتوانه‌ای آسمانی و مقدس برخوردار است زمانی به همسر سابقش گفته بود برای آنکه او را بازگرداند جهان‌های زیادی را نابود خواهد کرد. نزاع میان نیروی پلید این شخص و جامعه سر می‌گیرد و همان‌طور که داستان رمان پیش می‌رود مفهوم اخلاق واکاوی می‌شود. در پشت صحنهٔ این اَعمال بیمارگونه تهیه‌کننده‌های سینما و هنرپیشه‌های مشهور و افراد شهیرِ روبه‌زوال و مدل‌ها و طراحان برجستهٔ دنیای مد حضور دارند که چهرهٔ مخدوش «اَبَرطبقه» را به تصویر می‌کشند؛ طبقهٔ برگزیده‌ترین برگزیده‌ها، یعنی همان کسانی که روش زندگی مردم را در جهان تعیین می‌کنند. پائولو کوئلیو با تشریح زندگی این شخصیت‌ها - که غالباً الهام‌گرفته از شخصیت‌های واقعی هستند - رمانی خلق کرده که هم گواهی بر زوال ارزش‌های معنوی در جهان امروز است و هم خواننده را با تعلیق‌ها و هیجان‌های بسیار چنان مسحور می‌کند که نمی‌تواند از ورق‌زدن صفحات خودداری کند.

«برنده تنهاست» داستانی شگفت‌انگیز است که در دنیای شانس و شهرت اتفاق می‌افتد. صنعت مُد امروزه چه جایگاهی دارد؟ شهرت، سینما و فرش قرمز چه مفاهیمی را برای شما تداعی می‌کند؟ اگر برای درک بهتر دنیای امروز به‌دنبال پاسخ چنین پرسش‌هایی هستید، معرفی کتاب امروز را از دست ندهید. کتاب برنده تنهاست با بیان داستانی عاشقانه مخاطب را به جهانی متفاوت می‌برد و با زیروبم دنیای سینما آشنا می‌کند.
برنده تنهاست اثر نویسنده‌ای است که انتظار داریم آثاری عرفانی از او بخوانیم. پائولو کوئیلو غالبا عرفان را به‌عنوان موضوع اصلی کتاب‌هایش انتخاب می‌کند؛ اما این بار داستان کمی متفاوت‌تر است. در این کتاب، کوئیلو عشق، شهرت، مد و سینما را ترکیب کرده و معنویت را بسـ*ـتر داستانش قرار داده است. با ما همراه باشید تا با کتاب برنده تنهاست، اثری دیگر از نویسنده «کیمیاگر»، آشنایتان کنیم. در این کتاب، با وجوه متفاوت صنعت مد و سینما و نیز اثر شهرت بر زندگی افراد روبه‌رو خواهید شد.


معرفی کتاب برنده تنهاست | پائولو کوئلیو

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Saghár✿

yeganeh yami

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/3/20
ارسال ها
1,025
امتیاز واکنش
17,402
امتیاز
323
سن
20
محل سکونت
زیر گنبد کبود
زمان حضور
92 روز 19 ساعت 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
کتاب «برنده تنهاست» اثر پائولو کوئیلو، نویسنده مشهور برزیلی است. کم تر خواننده ی کتابی پیدا می شود که نام پائولو کوئیلو را نشنیده باشد و کم تر خواننده ای با خواندن این کتاب، غافل گیر نخواهد شد، چون در این کتاب، با نویسنده ای ظاهرا بسیار متفاوت از خالق کیمیاگر روبه رو می شوید.
کتاب "برنده تنهاست" یک رمان هیجان انگیز در مورد دنیای شانس و شهرت است که الزام به لوکس و موفق بودن به هر قیمتی مانع از شنیدن آنچه که شخصی واقعا شایسته ی آن است می شود. کوئیلو ما را به جشنواره فیلم کن، جایی که به اصطلاح با کلاس ها- کسانی که آن را در دنیای رویا پرداز مد و سینما ایجاد می کنند، جمع می شوند، می برد. در این نمایشگاه مدرن غرور، ما ایگور- میلیونر روسی، سزار حمید- مد خاور میانه، گابریلا هنرپیشه آمریکایی- مشتاق به ایفای یک نقش اصلی، را می بینیم. چه کسی در شناسایی رویای خود در میان رویای از پیش ساخته شده دیگران و به حقیقت پیوستن آن موفق خواهد شد؟
«برنده تنهاست»، چهره ی متفاوت نویسنده ای را نشان می دهد که در کتاب های قبلی اش به مضامین عارفانه می پرداخت، هر چند مضمون این کتاب نیز، اگر در عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیار مستتری دارد. پائولو کوئیلو، در این کتاب خود، تازشی هولناک و بی رحمانه به تمام معنا از تمدن غرب آغاز کرده است که مبنای اصلی سیطره ی استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می دهد. شهرت، مد، سینما، سه مضمون اصلی زیر حمله در این کتاب می باشد و در کنار آن، ابتذالی را به سخره می گیرد که به نظر نویسنده، تمام عناصر معنوی را از جامعه ی امروز بشری دور کرده و هم چون پقانه ای زیبا، اما تو خالی، جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است.
خواننده در این کتاب، با جلوه هایی از جامعه ی غرب روبه رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به سوی خود می کشد، تنها برای اینکه عصاره ی آن ها را بکشد و تفاله ی آن ها را به دور بیندازد، و در این میان، هویت و معنویتی را از دست می دهد که نویسنده اساس شادی انسان می داند.
به قول خود نویسنده، داستان کتاب «برنده تنهاست»، تصویری فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم. ماجرا در طول ۲۴ ساعت در جشنواره ی فیلم کن رخ می دهد. قهرمان داستان ایگور مالف است که به کن آمده تا فارغ از این که در جشنواره چه می گذرد، همسر سابق و تنها عشق زندگی اش(اوا) را پیدا کند.
کتاب برنده تنهاست.


معرفی کتاب برنده تنهاست | پائولو کوئلیو

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Ghazaleh.A
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا